زناشویی

کارخانه کاندوم ایکس دریم

کارخانه ایکس دریم

شرکت باران بسپار

شرکت تعاونی باران بسپار در سال 1388 فعالیت خود را به عنوان اولین تولید کننده کاندوم با نام تجاری ایکس دریم و ایکس دریم در ایران آغاز نمود. خط تولید و ماشین آلات با تکنولوژی روز آلمان، توسط مهندسین خبره مالزیایی نصب و راه اندازی گردید. شرکت از همان ابتدا با ظرفیت 75 میلیون قطعه در سال در شهرک صنعتی شکویه استان قم مطابق با استاندارد ISO4074 شروع به کار کرد.
شرکت تعاونی باران بسپار در سال 1390 در تداوم امر تولید مطلوب اقدام به نصب و راه اندازی خطوط تولید جدید نموده و ظرفیت تولید خود را از 75 میلیون قطعه در سال به 150 میلیون قطعه افزایش داد. تکنولوژی جدید بسته بندی اتوماتیک، از دخالت نیروی انسانی در تولید کاسته و در نهایت کیفیت و بهداشت محصولات را ضمانت می کند.

شرکت باران بسپار

استفاده از کاندوم ایکس دریم در روابط جنسی امری شایع می باشد. روزانه میلیون‌ها عدد کاندوم در سراسر جهان مصرف می شود. این کاندوم ها برای جلوگیری از بارداری و همچنین جلوگیری از انواع بیماری های مقاربتی استفاده می شود. استفاده زیاد و بازار فروش خوب منجر شده است که کارخانجات مختلف ساخت کاندوم در سراسر جهان ایجاد شوند و در پی آن فروشگاه های مختلف اقدام به فروش آن کنند.

شرکت باران بسپار

لاتکس طبیعی مایعی است سفید رنگ که از شیره درخت هیوا (HEVEA) بدست می آید. این شیره طی فرآیند تخلیص، غنی سازی و کامپاندینگ پیش ولکانیزه شده و آماده استفاده در پروسه DIPPING یا همان فرآیند غوطه‌ور سازی می شود. شرکت Revertex مالزی به عنوان بزرگترین و خوش نام ترین تولید کننده کامپاوندهای لاتکس طبیعی درسرتاسر دنیا ، تنها تأمین کننده لاتکس مورد نیاز شرکت باران بسپار طی سالهای فعالیت این شرکت بوده تا کیفیت مواد اولیه مورد مصرف تضمینی بر کیفیت محصول نهایی باشد.

photo_kapoot_kodex_export

فرآیند تولید کاندوم از لاتکس طبیعی با عملیات غوطه‌ور سازی آغاز می شود . قالب های شیشه ای دوار پس از شستشو و خشک شدن به آرامی وارد تانک های لاتکس کامپاوند شده می شوند. پس از خروج از تانک های لاتکس، لایه شکل گرفته روی قالب با عبور از آون های با حرارت بالا تبدیل به لاستیک ولکانیزه شده و کاندوم شکل می گیرد. تمامی کاندوم های تولید شده پس از گذر از مرحله Post Vulcanization مورد آزمون غیر مخرب تست نشتی قرار می گیرند.
تطابق روش های تست، صحت انجام تست و اطمینان از کار دستگاه های تست دائماً توسط سوپروایزرهای QC کنترل شده و به صورت ادواری به وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی ایران گزارش می شود.

 

photo_kapoot_kodex_export

آزمون های فشار و حجم در نقطه ترکیدگی (Burst Volume & Burst Pressure) ، استحکام کششی (Tensile & Elongation) و همچنین عاری بودن محصول از هرگونه سوراخ از جمله آزمون های کمی و کیفی است که طبق استاندارد ISO4074 بر روی هر بچ از محصولات تولیدی این شرکت صورت می پذیرد.

معرفی کاندوم ایکس دریم

فروش کاندوم به صورت حضوری و اینترنتی انجام می گیرد. در این به شما باید کاندوم هایی اصل و باکیفیت را بشناسید؛ زیرا کیفیت رابطه جنسی شما ارتباط مستقیمی با کیفیت کاندومی دارد که استفاده می‌ کنید. از طرفی اگر کاندوم مصرفی بی‌کیفیت باشد ممکن است دچار پارگی شده و خطر بارداری ناخواسته را افزایش دهد.کارخانه ایکس دریم

 

 

 

 

 

این عوامل کافی است تا شما را به فکر فرو برد که در صورت استفاده از کاندوم به دنبال تهیه بهترین آن باشید. کاندوم ایکس دریم یکی از با کیفیت ترین برند ها می باشد. مولینا قصد دارد شما را با این کاندوم، نحوه خرید آن، بهترین مدل، کاربرد های آن و همچنین انواع آن آشنا سازد. شما می توانید پس از کسب اطلاعات کامل در مورد این کاندوم در این مقاله، آن را از طریق سایت مولینا سفارش داده و در درب منزل در بسته بندی های محرمانه دریافت کنید.

باران بسپار

خرید کاندوم ایکس دریم

شما می توانید برای خرید کاندوم ایکس دریم و هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی اقدام نمایید. خرید حضوری معایبی نسبت به خرید اینترنتی کاندوم ایکس دریم دارد. در ادامه به بررسی معایب خرید کاندوم ایکس دریم به صورت حضوری و مزایای خرید کاندوم ایکس دریم به صورت اینترنتی خواهیم پرداخت و شما پس از آن می‌توانید انتخاب نمایید که از چه راهی اقدام به تهیه این کاندوم نمایید.

معایب خرید حضوری کاندوم ایکس دریم

1- فروشنده بی حوصله:

ممکن است شما در زمان خرید کاندوم ایکس دریم به یکی از فروشگاه ها و یا داروخانه های کشور مراجعه نمایید و هنگام خرید کاندوم ایکس دریم با یک فروشنده بی حوصله مواجه شده و نتوانید آن نوع و مدل از کاندوم که مد نظرتان است را خریداری کنید و خواسته خود را در رابطه جنسی برآورده نکنید. این مورد یکی از مهمترین معایب خرید حضوری کاندوم ایکس دریم می باشد. 

 2-صرف زمان زیاد:

شما برای خرید کاندوم ایکس دریم ممکن است یک مدل خاص را مد نظر داشته باشید. و با مراجعه به یک فروشگاه پس از صرف وقت زیاد و حضور در ترافیک شهری، نتوانید آن مدل را تهیه نمایید و مجبور شوید به فروشگاه دیگری مراجعه کرده و وقت بیشتری صرف کنید. به همین دلیل می‌توان گفت که یکی دیگر از معایب خرید حضوری، صرف زمان زیاد برای پیدا کردن محصول مورد نظر می باشد. 

3- خرید از واسطه ها:

خرید اینترنتی اکثر سایت های فروشنده محصولات را مستقیم از کارخانه ها دریافت می کنند و تعداد واسطه ها پایین می آید. اما در خرید حضوری احتمال حضور واسطه‌ها بسیار بیشتر است و شما یک کالا را از آن ها خرید می کنید. خرید کاندوم ایکس دریم از طریق واسطه ها منجر به افزایش قیمت شده و شما ملزم به پرداخت هزینه های بیشتر نسبت به ارزش کالا خواهید شد.

4- حفظ حریم شخصی:

در زمان خرید کاندوم ایکس دریم ، ممکن است حریم خصوصی شما نقض شود و افراد زیادی متوجه شود که شما چه محصول و کالایی را خریداری کرده‌اید. این موارد به مذاق بسیاری از خریداران خوش نمی آید و از این موضوع ناراحت می شوند. برای حل مشکل بهتر است به جای خرید حضوری، نسبت به خرید کاندوم ایکس دریم از طریق سایت های فروشنده این محصول، مانند سایت مولینا اقدام نمایید‌.

برای خرید کاندوم فضایی ایکس دریم  از مولینا کلیک کنید.

کاندوم فضایی شدو

5- خرید در ساعت مشخص:

در زمان خرید حضوری شما مجبور هستید که در ساعاتی که فروشگاه باز است اقدام به مراجعه و خرید نمایید. در حالی که خرید از فروشگاه های اینترنتی محدود به زمان و ساعت مشخصی نیز و شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید نسبت به خرید کاندوم ایکس دریم از طریق فروشگاه اینترنتی مولینا اقدام نمایید. 

6- عدم مقایسه قیمت:

در خرید حضوری امکان مقایسه قیمت وجود ندارد و شما برای اینکه بتوانید قیمت دو کالا را با یکدیگر مقایسه کنید باید به مغازه های دیگر مراجعه نمایید. این عمل موجب صرف زمان زیاد شده و همچنین شما را خسته کرده و حوصله شما را سر می برد. در حالی که شما با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید انواع ساعتهای ارائه دهنده آن منصور را پیدا کرده و قیمت آنها را با یکدیگر به راحتی مقایسه نمایید و از طریق فروشگاهی که قیمت مناسبی ارائه می‌دهد اقدام به خرید محصول خود نمایید.

قیمت کاندوم ایکس دریم

قیمت کاندوم ایکس دریم متاثر از سه مورد مهم می باشد. این سه مورد در کنار یکدیگر برا انواع کاندوم ایکس دریم تاثیر گذاشته و قیمت های آن ها را تا حدودی متغیر می کنند. در ادامه به معرفی و بررسی این سه مورد خواهیم پرداخت. 

قیمت تمام شده محصول:

قیمت کاندوم ها نیز مانند سایر محصولات به عوامل مختلفی وابسته است. قیمت کاندوم ایسک دریم بیشتر بسته میزان هزینه ای است که برای تولید کاندوم صرف شده است. برای قیمت گذاری براساس قیمت تمام شده، روشی ساده را در پیش می گیریم. هزینه هایی که برای تولید صرف شده را جمع می کنیم و سودی برای محصول در نظر می گیریم.

برای خرید کاندوم کدکس از مولینا کلیک کنید.

قیمتی که برای کالا یا خدمت مشخص می شود ترکیبی خواهد بود از هزینه های آن به همراه سودی که برای آن مشخص شده است. این استراتژی از پرکاربردترین استراتژی قیمت گذاری بوده و مورد استفاده بسیاری از کسب و کارها نیز هست. این روش بر قیمت کاندوم ایکس دریم بیشترین تاثیر را دارد و هرچه مواد بکار رفته در ساخت کاندوم بیشتر باشد، قیمت تمام شده‌ی محصول نیز افزایش می یابد. 

 بازار تقاضای کاندوم ایکس دریم :

مسئله دوم که بر قیمت کاندوم ایکس دریم تاثیر گذار است، میزان تقاضای بازار است. تقاضا و قیمت در بیشتری محصولات از جمله کاندوم، رابطه مستقیم دارند، هرچه تقاضا بیشتر شود، قیمت نیز افزایش می یابد. وضعیت بازار و میزان تقاضا همیشه مهمترین عامل در نحوه قیمت گذاری کالا و خدمات بوده و هستند. میزان تقاضا برای یک محصول می تواند تحت شرایطی مختلفی متغیر باشد.

(اطلاعات کامل درباره کاندوم زبانی در مقاله سایت مولینا)

برای مثال ممکن است تقاضا برای یک محصول به خاطر ارزش خاصی که مشتریان برای محصول قائل هستند یا عدم آشنایی مشتریان با محصولات دیگر متفاوت باشد. البته بیشتر فروشندگان کاندوم ایکس دریم ، از جمله مولینا، قیمت گذاری خود را بر اساس، عرضه و تقاضا انجام نمی دهند و این مورد تاثیر زیادی در قیمت کاندوم ایکس دریم ندارد. 

فضای رقابتی:

سومین مسئله تاثیر گذار بر قیمت کاندوم ایکس دریم ، رقابت فروشندگان نسبت به قیمت محصولات است. در این قیمت گذاری کاندوم ایکس دریم ، رقبا مهمترین عامل در قیمت گذاری به شمار می روند. در این قیمت گذاری به جای توجه به میزان تقاضای یک محصول یا هزینه های انجام شده برای آن، به عامل رقابت تمرکز می شود. در این روش چندین فروشنده قیمت هایی را که از دیگری به صرفه تر باشد، ارائه می دهند.

(برای خرید انواع کاندوم  از مولینا کلیک کنید.)

این موارد در کنار عوامل دیگری همچون نوع کاندوم ایکس دریم و همچنین ویژگی های آن اعم از تاخیری، طعم و… باعث تفاوت قیمتی این محصول می شود. شما برای اطلاع دقیق از قیمت کاندوم ایکس دریم ، می توانید به سایت مولینا مراجعه کرده و قیمت تمامی انواع کاندوم را از آن جا مشاهده کنید.

انواع کاندوم ایکس دریم

کاندوم ها به دلیل تمایل افراد به ایجاد تنوع در رابطه، در کنار خاصیت محافظتی که دارند، دارای مدل ها و شکل و طعم های مختلفی نیز هستند. از این رو کاندوم ایکس دریم نیز در طرح و طعم های مختلفی عرضه می شود. این کاندوم ها در کیفیت همه یکسان و از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند و صرفا با یکدیگر تفاوت ظاهری و تفاوت در طعم خواهند داشت. در ادامه به معرفی انواع کاندوم ایکس دریم خواهیم پرداخت.

کاندوم های شب رنگ:

کاندوم‌های شبرنگ خیلی جالب هستند. در صورتی که پیش از استفاده، آن‌ها را حداقل به مدت 30 ثانیه در برابر نور قرار دهید، در زمان رابطه جنسی درخشان می‌شوند. این کاندوم‌ها از مواد غیر سمی تهیه شده و سه لایه می‌باشند. لایه اول و سوم این نوع کاندوم‌ها از جنس لاتکس بوده و لایه دوم که بین لایه اول و سوم قرار دارد، حاوی ماده‌ای با رنگدانه بوده که باعث درخشندگی می‌گردد. این کاندوم ها هیچ گونه ضرری ندارند و کار حفاظتی خود را انجام می دهند. این نوع از کاندوم ایکس دریم، جزو کاندوم هایی است که برای تنوع و سرگرمی بیشتر هنگام برقراری رابطه جنسی در شب، می توان استفاده کرد. 

برای خرید کاندوم میوه ایی کاپوت از مولینا کلیک کنید.

بسیاری از شرکت‌هایی که در زمینه تولید کاندوم فعالیت می‌کنند، ادعا دارند که محصولات آن‌ها طعم و عطر دلپذیری دارد. معمولا عطر و طعم کاندوم‌ها به خاطر رایحه‌ای است که ژل روان کننده موجود در آن دارد. انواع کاندوم در طعم‌هایی مانند نعناع، انگور، انار، پرتقال، موز، توت فرنگی، آدامس، شکلات و حتی نوشابه‌ای به فروش می‌رسند. در اکثر کاندوم‌ها دیده می‌شود رنگ مطابق طعم آن است.

(جهت مشاهده ویدئو نحوه استفاده از اسپری تاخیری کلیک کنید)

مثلا کاندوم‌ها با طعم توت فرنگی، قرمز هستند. کاندوم طعم‌دار معمولا برای رابطه دهانی استفاده می‌شود اما اگر می‌خواهید از آن برای رابطه واژنی در هنگام دخول هم استفاده کنید، مطمئن شوید که این نوع کاندوم بدون شکر باشد، چون کاندوم شکردار، سطح اسیدی واژن را کاهش داده و باعث ابتلا به عفونت‌های قارچی می‌شود.  انواع کاندوم های طعم دار ایکس دریم ، در دو نوع با شکر و بدون شکر در سایت مولینا موجود می‌ باشد.

 کاندوم خاردار:

سومین نوع کاندوم ایکس دریم ، کاندوم های خاردار می باشد. کاندوم‌هایی که برجستگی‌های متناسب و بلندی بر روی آن قرار گرفته، کاندوم خاردار نام دارند. تعداد و فاصله این برجستگی‌ها با توجه به مارک کاندوم مختلف است. این کاندوم ها با نوع خارهایی که بر روی سطح کاندوم و داخل آن دارند، منجر به لذت بیشتر دو طرف رابطه می شوند. 

 کاندوم گرم کننده:

یکی از انواع کاندوم ایکس دریم که مورد علاقه بسیاری از زوجین می باشد، کاندوم گرم کننده است. جنس لاتکس در کاندوم‌های گرم کننده  نازک‌تر است. این کاندوم نوعی ژل روان کننده و گرم کننده دارد که پس از اینکه با رطوبت بدن تماس پیدا کند فعال می‌شود. کاندوم گرم کننده هم برای آقایان و هم برای بانوان لذت بخش خواهد بود.

بهترین کاندوم ایکس دریم 

کاندوم های ایکس دریم در بهترین کیفیت تهیه و تولید می شوند و میتوان گفت بهترین کاندوم ایکس دریم در واقع تمامی کاندوم های شادو هستند. اما برای اینکه شما بهترین بودن کاندوم ایکس دریم را حس کنید، باید کاندومی متناسب با نیاز خود خریداری نمایید. در زمان خرید بهترین کاندوم ایکس دریم ، باید به نکات و موارد مهمی توجه کنید. این موارد در ادامه بیان خواهند شد. 

اندازه: معمولا اندازه استاندارد برای بیشتر مردان مناسب است.

شکل: برخی کاندوم‌ها در انتهای خود نوک پستان مانندی دارند که مایع در زمان انزال مرد در آن جمع می‌شود و برخی دیگر انتهای گردی دارند.

ضخامت: ضخامت کاندوم باید به گونه‌ای باشد که در حین رابطه پاره نشود.

روانکاری: بسیاری از کاندوم‌ها از قبل روانکاری شده‌اند. مواد روان کننده اسپرم کش هستند و خیلی از میکروب‌های بیماریزا را نابود می‌کنند. کاندوم های روان کننده طعم خوبی ندارند و برای رابطه دهانی پیشنهاد نمی‌شوند.

طعم: کاندوم‌های طعم‌دار برای رابطه جنسی دهانی مصرف می‌شوند و روان کننده نیستند.

رنگ: کاندوم‌ها در رنگ‌های مختلفی وجود دارند و شما می‌توانید مطابق سلیقه خود رنگ دلخواهتان را انتخاب کنید. 

رعایت موارد بالا به شما برای تهیه بهترین کاندوم ایکس دریم متناسب با نیاز خود، کمک می کند. 

کاربرد کاندوم ایکس دریم

به طور کلی می‌توان گفت که کاربرد کاندوم ایکس دریم علاوه بر موارد حفاظتی برای تنوع و لذت بیشتر در رابطه جنسی نیز می باشد. این کاندوم ها برای حفاظت دارای یک مخزن برای ذخیره مایع منی هستند. همچنین برای تنوع و لذت بیشتر دارای طعم های مختلف و ویژگی‌هایی مانند خاردار بودند هستند. کاربرد کاندوم ایکس دریم به طور کلی بالا بردن کیفیت رابطه جنسی با امنیت بالا می باشد.

برای خرید کاندوم اورز از مولینا کلیک کنید.

خرید کاندوم ایکس دریم از مولینا

 استفاده از کاندوم ایکس دریم در رابطه جنسی بسیار امن بوده و کیفیت رابطه جنسی شما را افزایش میدهد.  شما میتوانید با خیال راحت و عدم نگرانی بابت پاره شدن و یا نشتی کاندوم ایکس دریم ، از آن استفاده کنید. شما میتوانید برای تهیه کاندوم ایکس دریم و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع کاندوم، به سایت مولینا مراجعه کرده و از طریق پشتیبانی پاسخ سوال های خود را دریافت نمایید. سایت مولینا عرضه کننده انواع کاندوم های اورجینال داخلی و خارجی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید