زناشویی

نحوه استفاده از اسپری تاخیری (ویدئو)

نحوه استفاده از اسپری تاخیری چگونه است؟

نحوه استفاده از اسپری تاخیری

در ویدئو زیر نحوه استفاده از اسپری تاخیری توضیح داده می شود.

 

امروزه زوجین برای بهبود رابطه جنسی و حل مشکل زودانزالی از کاندوم ها و اسپری تاخیری استفاده می کنند، ولی گاهی استفاده از کاندوم های تاخیری برای افراد کمی سخت به نظر می رسد بنابراین می توانند از اسپری تاخیری برای حل مشکل زود انزالی خود کمک بگیرند. نحوه استفاده از اسپری تاخیری در ایجاد یک نتیجه خوب تاثیر زیادی دارد. زود انزالی مشکلی جدی و خطرناک در رابطه زناشویی به شمار می رود و اگر درمان نشود، می تواند موجب ایجاد سری در زوجین شده و زندگی زناشویی آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. 

بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم برای حل مشکل خود از اسپری های تاخیری که بسیار تاثیرگذار است استفاده کنید. همانطور که استفاده از کاندوم ها یک مسئله مهم است استفاده از اسپری تاخیری نیز مهم است زیرا اگر از آن به درستی استفاده نشود تاثیر گذاری لازم را نخواهد داشت. در اینجا قصد داریم نحوه استفاده از اسپری تاخیری را به صورت کامل و مرحله به مرحله توضیح دهیم تا شما با استفاده از آن بتوانید نتیجه بهتری بگیرید.

برای خرید کاندوم ضد حساسيت از مولینا کلیک کنید.

اسپری تاخیری را کجا بزنیم؟

اما قبل از نحوه استفاده از اسپری تاخیری باید آلت تناسلی کاملا تمیز و عاری از هر گونه آلودگی باشد، بنابراین باید آلت تناسلی خود را با مواد شوینده غیر حساسیت زا تمیز بشویید. همچنین دقت کنید که روی آلت تناسلی شما هیچ گونه زخم یا خراشی وجود نداشته باشد، یادتان باشد اسپری را در مقابل آلت تناسلی و روبروی آن قرار ندهید زیرا موجب ایجاد ناراحتی در قسمت مجرای ادراری شما می گردد. گاهی نیز افراد گمان می کنند اگر اسپری تاخیری را روی بیضه های خود بزنند تاثیر بیشتری می گیرند که این گمان نیز بسیار اشتباه است و هیچ تاثیری روی جلوگیری از زود انزالی شما ندارد. پس هرگز این کار را انجام ندهید.  

باید بدانید که دقیقا کدام قسمت از آلت تناسلی را اسپری کنید، معمولا باید قسمت حساس آلت تناسلی خود را اسپری کنید و آن در بالاترین قسمت آلت تناسلی قرار دارد. جذب پوستی در افراد مختلف متفاوت است بنابراین زمان مشخص و ثابتی برای عملکرد اسپری تاخیری وجود ندارد و این بستگی به ویژگی های پوستی فرد دارد. در بعضی افراد جذب زودتر انجام می شود و بی حسی سریع تر اتفاق می افتد و در بعضی افراد دیگر دیرتر اتفاق می افتد، ولی افراد بعد از مدتی استفاده از اسپری تاخیری زمان تاثیر گذاری آن را متوجه شده و دیگر نگرانی از این بابت ندارند. 

توصیه می شود اسپری تاخیری به مدت زمان 4 تا 5 ثانیه در قسمت سر آلت تناسلی اسپری شود تا تاثیر گذاری بیشتری صورت پذیرد. اسپری تاخیری با بی حس کردن آلت تناسلی شما به دیرتر ارضا شدن و دیر تر به ارگاسم رسیدن شما کمک می کند. معمولا مدت زمانی که برای بی حسی لازم است 20 دقیقه به طول می انجامد. البته باید به این مسئله اشاره کرد که این مورد در افراد مختلف متفاوت می باشد. شما بعد از استفاده از اسپری تاخیری می توانید از هر کاندومی که خواستید استفاده کنید و مانعی در این رابطه وجود ندارد. اسپری تاخیری برای افرادی که از زود انزالی رنج می برند بسیار مناسب است زیرا با استفاده از اسپری تاخیری می توانید زمان بیشتری را از رابطه جنسی خود لذت ببرید و در این صورت است که زوج مقابل نیز از رابطه جنسی با شما لذت می برد. 

اسپری تاخیری این قابلیت را دارد تا جلوی پیام های عصبی که به آلت تناسلی داده می شود را بگیرد و در نهایت با کاهش تحریک حسی به طولانی تر شدن رابطه جنسی شما کمک کند. با نحوه استفاده از اسپری تاخیری مردان می توانند رابطه جنسی طولانی تری را تجربه کرده و از آن لذت بیشتری ببرند. البته همه اینها بستگی به نحوه استفاده اسپری تاخیری دارد. بنابراین متوجه شدید که برای تاثیر گذاری بیشتر نیازی نیست اسپری را به همه جای آلت تناسلی بزنید، بلکه کافی آن را به قسمت حساس اسپری کنید. با دانستن این مسئله که اسپری تاخیری را کجا بزنیم می توان انتظار داشت از این طریق به نتیجه بهتری دست یافت. 

برای خرید کاندوم ضخيم از مولینا کلیک کنید.

فیلم نحوه استفاده از اسپری تاخیری لیدوکائین

اهمیت نحوه استفاده اسپری تاخیری لیدوکائین به قدری زیاد است که بعضی افراد لازم است از فیلم های آموزشی برای انجام این کار استفاده کنند، شما با مشاهده فیلم می توانید بهتر نحوه استفاده از اسپری تاخیری لیدوکائین را آموزش ببینید. 

اسپری تاخیری چند ساعت اثر دارد؟

باید به این نکته توجه داشته باشید که نحوه استفاده از اسپری تاخیری مشکلی را درمان نمی کند و فقط به صورت موقت می تواند این مشکل را حل کند. بنابراین اگر شما مشکل خاصی در این زمینه دارید، باید به پزشک مراجعه کرده و به درمان بپردازید ولی استفاده از اسپری تاخیری در مدت زمان کم بسیار مفید و اثر بخش است و می تواند تا حد زیادی وسیله زود انزالی را حل کند. 

نحوه استفاده از اسپری تاخیری این قابلیت را دارد تا مدت زمان رابطه جنسی شما را افزایش دهد تا شما لذت بیشتری از آن ببرید. مثلا به مدت زمانی حدود 45 دقیقه می تواند زود انزالی شما را به تاخیر بیاندازد. این کار تاثیر مثبتی روی روح روان شما دارد و موجب کاهش اضطراب و تنش در شما می شود. همچنین اعتماد به نفس را در شما تقویت می کند. شما با انجام صحیح نحوه استفاده از اسپری تاخیری می توانید این تاثیرگذاری را افزایش دهید. 

بنابراین زمان مشخص و ثابتی برای تاثیر گذاری اسپری تاخیری وجود ندارد زیرا واکنش پوستی هر فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت است. یادتان باشد اسپری تاخیری درمان نیست و مانند یک مسکن عمل می کند، بنابراین انتظار زیادی از آن نداشته باشید. 

طریقه آموزش تصویری استفاده از اسپری تاخیری

شما با دیدن این آموزش تصویری می توانید به نحوه استفاده از اسپری تاخیری پی برده و روش استفاده از آن را بیاموزید. یکی از ویژگی های اسپری تاخیری استفاده آسان این وسیله است، همچنین برای استفاده از آن نیازی به صرف زمان زیادی نیست. 

برای خرید کاندوم ضد قارچ از مولینا کلیک کنید.

طرز استفاده اسپری تاخیری

نحوه استفاده از اسپری تاخیری اهمیت زیادی دارد، زیرا اگر به درستی مورد استفاده قرار نگیرد تاثیر لازم را  روی شما نمی گذارد. در ابتدا اسپری را در فاصله 30 سانتی متری آلت تناسلی قرار داده و درست روبروی آن اسپری را به مدت 5 ثانیه انجام می دهید. برای نحوه استفاده از اسپری تاخیری نیازی نیست که آلت تناسلی به حالت نعوظ باشد، بلکه در حالت عادی نیز همان قدر تاثیر دارد. اسپری کردن را به صورت محتاطانه و به آهستگی انجام دهید. 

طریقه استفاده از اسپری لیدوکائین برای خانم ها

اسپری لیدوکائین نوعی از بی حس کننده هاست که در موادی مانند دندان پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر مصارف پزشکی از این اسپری برای درمان موقت زود انزالی مورد استفاده قرار می گیرد. بدین صورت که این اسپری را به محل واژن زده و در این قسمت ایجاد بی حسی می کند. البته خانم ها باید بدانند که استفاده از اسپری لیدوکائین در زمان بارداری خطراتی را به همراه دارد.

گاهی خانم ها برای کاهش دردهای ناشی از نزدیکی از اسپری لیدوکائین استفاده می کنند.طریقه استفاده از اسپری لیدوکائین از اهمیت بالایی برخوردار است. خانم ها با استفاده از روش درست استفاده از اسپری لیدوکائین می توانند بیشترین نتیجه را از این اسپری تاخیری بگیرند. 

طریقه مصرف اسپری تاخیری

طریقه مصرف صحیح اسپری تاخیری یکی از دغدغه های زوجین در هنگام استفاده از اسپری تاخیری به شمار می رود. زود انزالی به عنوان معضلی جدی که می تواند به رابطه زناشویی آسیب جدی وارد کند، مورد توجه همه بوده است. ولی این مشکل بدون راه حل نیست و یکی از راه های مقابله با آن نحوه استفاده از اسپری تاخیری است. استفاده از اسپری تاخیری دارای روشی خاص است که می تواند تاثیر گذاری آن را برای شما بیشتر کند. 

طبق تحقیقات انجام شده افرادی که دچار زودانزالی بودند در هنگام انجام رابطه زناشویی در 5 دقیقه ابتدای شروع رابطه دچار زود انزالی می شدند. در صورتی که این زمان برای خانم ها حدود 18 دقیقه است. متاسفانه عده ای از آقایان دارای زود انزالی حاد تری هستند و در مدت 1 دقیقه دچار زودانزالی می شوند. در اینجاست که درمان زود انزالی به عنوان یک اختلال جدی باید پیگیری شود و در جهت درمان آن قدمی برداشته شود. 

برای خرید محصولات زناشویی از مولینا کلیک کنید.

همانطور که میدانید استفاده از اسپری تاخیری یک روش اورژانسی به شمار می رود و هرگز به درمان این مسئله کمکی نمی کند. اسپری تاخیری با ایجاد بی حسی موضعی در قسمت آلت تناسلی می تواند از زود انزالی جلوگیری کند. قبل از استفاده از اسپری تاخیری حتما تاریخ انقضای آن توجه کنید. معمولا اسپری های خارجی که در بازار وجود دارند تاریخ انقضاشان گذشته است بنابراین قبل از خرید آن ها حتما تاریخ انقضا و کد استاندارد را چک بفرمایید. قبل از هر چیز باید محتوای اسپری را به خوبی تکان دهید تا مواد آن به خوبی مخلوط شده و تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد. 

حالا با رعایت فاصله 30 سانتی متری می توانید روی آلت تناسلی خود اسپری کنید. البته هر برندی یک قسمت مشخصی را برای اسپری کردن توصیه می کند. بعد از اسپری کردن روی آلت تناسلی با دست خود کمی مواد را روی آلت تناسلی ماساژ دهید با این کار مواد بی حسی را بیشتر جذب پوست خود می کنید. بهترین قسمت برای انجام این کار ناحیه کلاهک آلت تناسلی و زیر آن است. 

زیرا این قسمت جزو نقاط حساس می باشد و تاثیر اسپری تاخیری در این قسمت بیشتر است. حالا باید مقداری صبر کنید تا اسپری تاخیری تاثیر لازم را روی شما گذارد. معمولا 5 تا 10 دقیقه زمان لازم است تا تاثیر را احساس کنید بعد از این مرحله می توانید با برقراری ارتباط شریک جنسی خود را آماده رابطه جنسی کنید. هرگاه تاثیر اسپری تاخیری را به اندازه کافی روی آلت تناسلی خود احساس نکردید، می توانید دوباره این کار را تکرار کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. 

در آخرین مرحله دیگر کلاهک آلت تناسلی شما بی حس شده و می توانید خود را آماده رابطه جنسی کنید. توجه داشته باشید قبل از برقراری رابطه جنسی حواستان باشد مواد بی حسی به واژن آغشته نشود برای جلوگیری از این کار می توانید از کاندوم استفاده کنید. گاهی استفاده از کاندم برای فرد ناخوشایند است در این زمان لازم از آلت تناسلی خود را کاملا بشویید زیرا اسپری تاثیر خود را گذاشته و شستن آلت تناسلی مشکلی را ایجاد نمی کند. حالا می توانید با آسودگی خاطر به رابطه جنسی خود ادامه دهید و از آن لذت ببرید. 

طریقه آموزش تصویری نحوه استفاده از اسپری تاخیری

با توجه به مطالبی که در این مقاله برای ما عنوان شد، نجوه استفاده از اسپری تاخیری از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده زیاد از اسپری تاخیری لزوما به معنای تاثیر گذاری بیشتر آن نیست زیرا مصرف زیاد آن می تواند باعث ایجاد حساسیت و ضرر در فرد باشد. به عنوان مثال اگر شما اسپری را در محل مناسب انجام ندهید و روی مجاری ادراری این کار را انجام دهید، احتمال دارد باعث سوزش و ناراحتی در مجاری ادراری شما شده و ایجاد ناراحتی کند. با مشاهده فیلم آموزش تصویری استفاده از اسپری تاخیری می توانید این کار را به صورت عملی و درست آموزش ببینید. 

برای خرید ژل روان کننده از مولینا کلیک کنید.

آشنایی با نحوه استفاده از اسپری تاخیری

قبل ازنحوه استفاده از اسپری تاخیری باید از سالم بودن آن مطمئن شوید. تاریخ انقضای اسپری را حتما چک کنید و آن را چندین بار تکان داده تا محتویات آن کاملا مخلوط شود و سپس چندین بار اسپری کنید تا از سالم بودن آن مطمئن شوید. اسپری تاخیری اگر از تاریخ مصرفش گذشته باشد به خوبی اسپری نمی کند. همچنین مقدار دوز مورد استفاده باید با شیارهای اسپری تناسب داشته باشد. در صورتی که شیارهای اسپری استاندارد نباشد، در هر بار اسپری کردن مقدار زیاد یا خیلی کمی از آن خارج می شود و نتیجه درست را به شما نمی دهد. 

بنابراین در ابتدا از سالم بودن محصولی که می خواهید از آن استفاده کنید مطمئن شوید. در گام بعدی باید به این نکته توجه داشته باشید که تمیز بودن آلت تناسلی بر تاثیر بیشتر اسپری تاخیری بسیار اثر گذار است. چربی و آلودگی هایی که روی پوست آلت تناسلی وجود دارد، اجازه نمی دهد تا مواد بی حسی و تاخیری به اندازه کافی جذب شود و همین امر تاثیر اسپری تاخیری را کاهش می دهد نحوه استفاده از اسپری تاخیری امری است که در این رابطه باید به آن دقت کنید. 

اگر می خواهید تاثیرگذاری اسپری تاخیری را بهتر مشاهده کنید، باید به دوز استفاده شده بیشتر دقت کنید، مقدار دوز استفاده شده بستگی به میزان دوز مواد بی حسی بکار رفته در اسپری تاخیری دارد که روی آن درج شده است. مسئله بعدی تعداد دفعات اسپری کردن روی آلت تناسلی است. اگر زیاد این کار را انجام دهید، تاثیر بهتری خواهید گرفت، اما در نظر داشته باشید منظور از استفاده بیشتر آن مقداری است که متناسب با بدن شما در نظر گرفته می شود. زیرا بعضی افراد با 3 بار اسپری کردن نتیجه خوب را می گیرند و بعضی افراد دیگر لازم است 6 بار اسپری کنند تا به نتیجه مورد نظر برسند. 

طرز استفاده درست و به جا از اسپری تاخیری می تواند شما را به نتایج بهتری برساند. افزایش مدت رابطه جنسی می تواند برای به ارگاسم رساندن خانم ها بسیار مفید باشد و یک رابطه خوب را برای آنها به ارمغان آورد. البته قبلا هم اشاره کردیم اسپری های تاخیری روی تمام افراد به طور یکسان عمل نمی کند و در افراد مختلف متفاوت است. بعضی از افراد با دیدن تاثیر کم در آنها به دلیل ویژگی های فردی استفاده از اسپری تاخیری را متوقف می کنند. 

بنابرای باید تلاش کنید تا بدانید اشکال کار از کجاست و چرا اسپری تاخیری روی شما تاثیر کمتری دارد. برای این کار باید از دوز های قوی تر اسپری تاخیری استفاده کنید شاید با این کار به نتیجه دلخواه خود برسید. طبق تحقیقات انجام شده 90 درصد اعصاب در قسمت سر آلت تناسلی و کلاهک آن قرار دارد، بنابراین بهترین جا برای اسپری کردن قسمت کلاهک آلت تناسلی می باشد. برای استفاده از اسپری تاخیری حتما نباید آلت تناسلی شما در حالت نعوظ باشد، بلکه در حالت عادی نیز تاثیر خود را می گذارد. تمامی مواردی که برای شما توضیح دادیم، نحوه استفاده از اسپری تاخیری می باشد. 

چگونه از اسپری تاخیری استفاده کنیم؟

گاهی این سوال برای افراد پیش می آید که چگونه از اسپری تاخیری باید استفاده کرد؟ جواب این سوال آسان است، افراد با توجه به میزان مشکل خود در زود انزالی می توانند دوز مورد نظر از اسپری تاخیری را مورد استفاده قرار دهند. با بکار بردن اسپری تاخیری در مکان مناسب آلت تناسلی بیشترین تاثیر را از آن می گیرید. اسپری را در فاصله مشخص و استاندارد با آلت تناسلی قرار داده و به مدت 5 ثانیه اسپری کنید. 

حواستان باشد اسپری کردن بیش از حد به معنی تاثیر گذاری بیشتر نیست، بلکه می تواند برای سلامتی شما و شریک جنسیتان مضر باشد. امروزه اسپری های تاخیری که در بازار وجود دارند اثر بخشی های متفاوتی دارند. بنابراین تاثیر گذاری آن نیز برای افراد مختلف متفاوت است. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا امکان شستن آلت تناسلی بعد از استفاده از اسپری تاخیری وجود دارد یا نه؟

جواب این سوال بستگی به شرایط شریک جنسی شما دارد. اگر شما در رابطه جنسی خود از رابطه دهانی استفاده می کنید بهتر است قبل از این کار آلت تناسلی خود را بشویید زیرا در این صورت ممکن است در شریک جنسی شما ایجاد حساسیت کند. چگونگی استفاده از اسپری تاخیری مسئله مهمی است که بسیاری از افراد با این چالش مواجه هستند.

طریقه استفاده از اسپری تاخیری

استفاده صحیح از اسپری تاخیری می تواند شما را به نتیجه دلخواه شما برساند. بعضی از شرکت های تولید کننده اسپری تاخیری استفاده از این اسپری را در قسمت کلاهک آلت تناسلی پیشنهاد میکنند و بعضی دیگر پیشنهاد می دهند تا در قسمت زیرین کلاهک آلت تناسلی یا فرنولوم استفاده شود. ولی در همه آن ها یک اصل مشترک است و آن این است که بعد از استفاده از اسپری باید حداقل مدت زمانی نزدیک به 10 دقیقه صبر کرد تا به نتیجه دلخواه رسید.

پس این مطلب را در نظر داشته باشید اگر به این نکته توجه نکنید، نباید انتظار نتیجه ای عالی داشته باشد. مطالبی که برای شما عنوان می شود بر اساس تجربه افراد است پس پیشنهاد میکنیم به این نکات توجه لازم را داشته باشید. بهتر است اگر برای بار اول از این اسپری استفاده می کنید، دو تا سه بار این کار را تکرار کنید. با این کار دوز مشخصی که مناسب شما باشد مشخص می شود.

افرادی هستند که گفته اند در تجربه خود 5 بار و برخی دیگر تا ده بار این کار را تکرار کرده اند تا به نتیجه مطلوب برسند. طریقه استفاده از اسپری تاخیری بسیار اهمیت دارد، با آموزش طریقه صحیح استفاده از اسپری تاخیری می توانید بهترین نتیجه را از آن بگیرید. 

اهمیت نحوه استفاده از اسپری تاخیری

اهمیت نحوه استفاده از اسپری تاخیری یکی از کار های لازم و مهم برای کسانی است که با مشکل زود انزالی مواجه هستند و اگر به این مسئله توجه کافی نداشته باشند ممکن است با مشکلات جدی روبرو شوند. نکته مهمی که در رابطه با استفاده از اسپری تاخیری باید در نظر داشته باشید این است که موادی که در این اسپری ها استفاده شده است ماده لیدوکائین و بنزوکائین است هیچ خطری برای سلامتی ایجاد نمیکند، ولی با این وجود استفاده از آن برای خانم های باردار ممکن نیست زیرا می تواند به سلامت جنین لطمه وارد کند. 

برای خرید کاندوم کدکس از مولینا کلیک کنید.

بنابراین هر چیزی که ما در استفاده از آن در زمان بارداری شک داشته باشیم نباید از آن استفاده کنیم. طبق تحقیقات انجام شده استفاده صحیح از اسپری تاخیری می تواند مفید واقع شود و به طولانی شدن رابطه جنسی و رسیدن زوجین به ارگاسم منتهی شود. اما این نکته را فراموش نکنی استفاده طولانی مدت از اسپری تاخیری موجب ایجاد عوارض جانبی روی شما شود و همچنین هزینه بالایی را برای شما دارد و همچنین این مطلب را فراموش نکنید که نحوه استفاده از اسپری تاخیری به درمان مشکل شما کمکی نمی کند. 

6 دیدگاه در “نحوه استفاده از اسپری تاخیری (ویدئو)

  1. shooshtari290 گفت:

    با سلام قباحت قضیه چی بوده تغییر صدادادیدبایک مرد هسید توضحات اقساطی ارایه شد اصلا شوخی جایی نداشت تشکر

    1. مدیر گفت:

      پوزش میخوایم ازتون قصد جسارت نداشتیم صرفا جهت تلطیف فضا یکم با مایه طنز هست کلیپ. همین.

  2. رحیم مسکی زاده گفت:

    فقط،بسته کالا محرمانه باشه ممنون

    1. مدیر گفت:

      خیالتون راحت دوست عزیزم کاملا محرمانه ارسال میکنیم.

  3. hosseiniran1377 گفت:

    سلام ایا بعداز استفاده از اسپری موقع رابطه بایدشستشو انجام بشه یا خیر استفاده از این اسپری باعث سوژش نمیشه

    1. مدیر گفت:

      ارادتمندم – بله شسته بشه بهتره – چون اگر ماده تاخیری اسپری بواسطه دخول وارد ناحیه واژینال خانم ها بشه میتونه علاوه بر عوارض کم شدن لذت جنسی خانم ها رو نیز به همراه داشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید