زناشویی

رفتارهای جنسی که زنان از آن بیزارند

رابطه جنسی زناشی

رابطه جنسی برای تداوم یک رابطه، فاکتوری مهم و حیاتی محسوب می شود. بنابراین لازم است تا طرفین به نیازهای یکدیگر در رابطه جنسی توجه کرده که یک رابطه ایده آل داشته باشند. رفتارهای جنسی زنان در یک رابطه جنسی مختلف است و زنان توجه بیشتری نسبت به مردان به این موضوع دارند. این موارد منجر می‌شود که کار مردان در رابطه جنسی سخت تر باشد و تلاش بیشتری برای راضی نگه داشتن همسر یا شریک جنسی خود کنند. 

سایت مولینا با اشراف به این عوامل در صدد آمده تا رفتارهای جنسی زنان که از آن ها بیزارند را بیان کند. این موارد به مردان کمک می کند که کیفیت کار خود در رابطه جنسی را بالا برده و همسر خود را راضی نگه دارند. این مقاله برای تمامی مردان مفید بوده و خواندن آن را به تمام کسانی که قصد بالا بردن کیفیت رابطه جنسی خود را دارند پیشنهاد می کنیم.

برای خرید کاندوم ضد حساسيت از مولینا کلیک کنید.

زنان از چه رفتارهای جنسی بیزارند؟ 

در این مقاله می خواهیم به این موضوع بپردازیم که زنان از چه رفتار هایی در حین انجام رابطه جنسی، متنفر هستند. در ادامه به چندین مورد از مهم ترین رفتارهای جنسی زنان خواهیم پرداخت. 

برقراری رابطه جنسی بدون مقدمه

 این مورد یکی از مهمترین و پیش پا افتاده ترین رفتارهایی است که زنان در خصوص مردان از آن متنفرند. برخلاف مردان، تحریک در زنان به آرامی شروع می شود و به مرور افزایش می یابد، پس باید قبل از آغاز رابطه جنسی زمانی را برای تحریک طرف مقابلتان بگذارید. صحبت و گفتگوی تحریک آمیز، لمس دستان، بوسیدن لب ها و گردن تنها مثال های ساده ای از مقدمه چینی برای معاشقه هستند.

در حین رابطه بیش از حد ساکت هستند

از جمله نکات مهم در رفتارهای جنسی زنان صحبت کردن است. خانم ها از مردانی که در سکوت با آن ها رابطه برقرار می کنند بیزارند، چون نمی توانند واکنش طرف مقابلشان را درک کنند و بفهمند او چه حسی دارد. پس سعی کنید در هنگام رابطه احساساتتان را به زبان بیاورید! 

در حین رابطه بیش از حد صحبت می کنند

 اما به زبان آوردن احساسات و تمایلات نباید از حد بگذرد. حراف بودن و سخنوری جایی در معاشقه ندارد. تعادل را پیدا کنید و به آن بچسبید! بدیهی است برخی بانوان علاقه خاصی به سخنان تحریک کننده حین رابطه دارند، اما این موردی است که باید در خصوص آن از قبل اطمینان داشته باشید.

جوراب هایشان را درنمی آورند

 این موردی عجیب اما بسیار رایج در میان زنان است که در دسته رفارهای جنسی خود طبقه بندی کرده اند. بانوان مردانی را که تنها جوراب به پا داشته باشند جذاب نمی دانند، به خصوص اگر جوراب های مد نظر چندان هم تمیز یا سالم نباشد. پس این نکته را گوشه ذهنتان داشته باشید.

برای خرید کاندوم ضخيم از مولینا کلیک کنید.

به خط قرمزهایشان احترام نمی گذارند

 اما این خلاقیت باید کنترل شده باشد. اگر خانم قبل از رابطه خط قرمزهای مشخصی برایتان ترسیم کرده است، به آن ها احترام بگذارید. آقایان عزیز! فانتزی شما الزاماً نیاز نیست امشب به واقعیت تبدیل شود! بنابراین دقت به این نکته در رفتارهای جنسی زنان اهمیت زیادی دارد.

رفتارهای جنسی مرتبط به بانوان

بدون اطلاع قبلی رابطه مقعدی را پیش می کشند

این مورد ارتباط نزدیکی با مورد پنجم دارد. بعضی مردان به شدت شیفته رابطه مقعدی و امتحان کردن آن هستند، با این حال اقدام برای آن بدون اطلاع قبلی در حین معاشقه می تواند برای خانم ها به شدت ناراحت کننده باشد. پس حتما قبل از این کار صحبت دقیقی در خصوص رابطه مقعدی با همسرتان داشته باشید که در دسته رفتارهای جنسی زنان که به نظر آن ها نامناسب است، قرار نگرفته باشد.

علاقه ای به کاندوم ندارند

بسیاری از مردان به دلایل مختلف از کاندوم ها متنفرند و تمایلی به استفاده از آن ها نشان نمی دهند. این موضوع اغلب به خاطر احساس لذت کمتری است که هنگام استفاده از این محصولات حس می کنند.

با این وجود، به دلایل مختلف بهداشتی و جنسی بهتر است این عقیده را عوض کنید و حداقل اگر خانم درخواست کرد، مرد از استفاده از کاندوم ابایی نداشته باشد. شما می توانید انواع کاندوم ها در طرح ها و طعم های مختلف را از سایت مولینا تهیه کنید و کیفیت رابطه جنسی خود را با توجه به رفتارهای جنسی زنان افزایش دهید. 

برای خرید کاندوم ضد قارچ از مولینا کلیک کنید.

پس از ارگاسم دیگر به معاشقه فکر نمی کنند

 خانم ها پس از تجربه ارگاسم، مدت زمان بیشتری در حالت لذت باقی می مانند. در این حالت آن ها به توجه نیاز دارند و چیزهای ساده ای مانند بوسه و در آغوش گرفتن، می تواند به شدت در تثبیت لذتشان موثر باشد. اما برخی آقایان بلافاصله پس از اینکه خودشان به اوج لذت می رسند، دیگر توجهی به طرف مقابل معطوف نمی کنند.

برای همین این مورد به عنوان رفتارهای جنسی زنان که از نظر آن ها نامناسب و آزاردهنده است تلقی می شوند.

ایجاد این تفکر که فقط او را بخاطر رابطه جنسی می خواهید

مطمئنا هیچ انسانی علاقه ای به این موضوع ندارد که به عنوان کالا به او نگاه شود و فقط وسیله ای برای رفع نیاز فردی دیگر باشد. این احساس در زنان زودتر بوجود می آید و در رفتارهای جنسی زنان به این نکته توجه می شود.

بنابراین باید در رابطه خود به گونه ای رفتار کنید که همسر یا شریک جنسی شما بداند که شما صرفا برای رابطه جنسی او را نمی خواهید. بعنوان مثال، فقط در حین رابطه جنسی از او تعریف نکنید؛ بلکه در زندگی روزمره همواره از زیبایی، اخلاق و سایر کمالات او تعریف کنید. 

 طرف مقابل احترام نمی گذارد

اگرچه برخی خانم ها از رابطه و رفتارهای جنسی خشن لذت می برند و حتی ممکن است برای آن فانتزی داشته باشند، اما این موردی نیست که بدون اطلاع قبلی به سراغش بروید.

دو طرف باید حین رابطه همچنان به همدیگر احترام بگذارند. هرچه باشد، خانم صرفاً اسباب لذت آقا نیست و همین موضوع به طور برعکس هم صدق می کند.

افزایش کیفیت رفتارهای جنسی زنان

دانستن این ده نکته طلایی، کیفیت شما در رابطه جنسی را تا حد زیادی افزایش می دهد و شما را به یک فرد جذاب در رابطه بدل می کند و همسر شما از هم آغوشی با شما، نهایت لذت را خواهد برد. خوشحالیم که شما به دنبال افزایش کیفیت رابطه جنسی خود هستید و به رفتارهای جنسی زنان خود توجه می کنید و همچنین این مطالب را تا انتها مطالعه کردید.

برای خرید کاندوم حلقوی از مولینا کلیک کنید.

 شما می توانید برای اینکه کیفیت رفتارهای جنسی زنان با خودتان را به وسیله کاندوم های بی کیفیت کاهش نیابد، از کاندوم های درجه یک مولینا استفاده نمایید. برای این کار کافی است به این سایت مراجعه نموده و انواع کاندوم های طعم دار، خاردار، معمولی و… را سفارش دهید. 

دیدگاهتان را بنویسید