زناشویی

کاندوم سیلیکونی ضخیم

کاندوم-سیلیکونی-ژله-ای-پارادایس

خرید کاندوم ضخیم (سیلیکونی ، ژله ایی )موضوع این مقاله از سایت مولینا می باشد. 

متاسفانه با توجه به محدودیت های واردات کاندوم در ایران و محصولات زناشویی متنوع که می توانست به تنوع در رابطه جنسی زوجین کمک کند و در نتیجه تحکیم روابط خانواده را شامل شود اکنون با مشکلات جدی رو به رو هستیم و آن تابو محصولات جنسی در کشور می باشد – برای مثال کاندوم سیلیکونی (ضخیم) که برای تنوع در رابطه و یا آقایانی که قطر آلت کمتری دارند و یا خانم هایی که به دلیل زایمان طبیعی و افتادگی عضلات واژن نیاز به تحریک بیشتری دارند برای بسیاری هنوز ناشناخته است- و متاسفانه با مخالفت واردات قانونی این محصولات شاهد آن هستیم که گاها افرادی سودجو به سراغ واردات نمونه های بی کیفیت این مدل از کاندوم ها بروند – ما در مجموعه مولینا سعی کردیم از نمونه های باکیفیت تر موجود در بازار جهت فروش کاندوم سیلیکونی استفاده کنیم.

کاندوم سیلیکونی

کاندوم ضخیم (سیلیکونی)

یکی از مواردی که شاید باعث شود بعضی زوجین نسبت استفاده از کاندوم های ضخیم سیلیکونی تردید داشته باشند این است که کاندوم ژله ای ظاهری خشن دارد و ممکن است احساس درد هنگام استفاده داشته باشد اما کاندوم های ژله ای از خارهای نرم استفاده شده و اگر با روانکننده استفاده شود به خوبی می تواند باعث تحریک ناحیه جی اسپات و دیواره واژن شود.

اما ذکر این نکته مهم است که سلیقه و انتظارات و فانتزی های یک زوج با زوجی دیگر متفاوت است و این محصول می تواند برای شخصی بسیار جذاب و لذت بخش باشد و برای شخص دیگر یک وسیله بی کاربرد قلمداد شود.

همچنین یکی از مسائل مهمی که زوجین قبل استفاده از کاندوم باید بدانند این است که آیا این کاندوم ضخیم برای شخص مناسب است، آیا در هنگام رابطه زناشویی حین استفاده از کاندوم ضخیم احساس درد سوزش یا ناراحتی ندارد. بدن اشخاص با یکدیگر متفاوتند. بنابراین اگر میخواهید از کاندوم های ضخیم استفاده کنید حتما نظر شریک جنسی خود را در این رابطه بپرسید.

برای خرید کاندوم سیلیکونی از مولینا کلیک کنید.

خرید کاندوم سیلیکونی ضخیم

سوال دیگری که بسیاری از دوستان میپرسند این است که کاندوم ضخیم یا سیلیکونی برای هر نوع سایزی مناسب است ؟

جواب هست بله . با توجه به حالت کشسانی بودن محصول کاندوم ضخیم برای هر نوع سایزی تقریبا مناسب است.

نکات مهم خرید کاندوم سیلیکونی ضخیم

در هنگام خرید کاندوم ضخیم به نکاتی باید توجه کنید:

اندازه:

معمولا اندازه استاندارد برای تما مردان مناسب است.

شکل:

بعضی از کاندوم ها نوکشان شبیه به نوک پستان است و بعضی دیگر به شکل گرد میباشد برای اینکه مایع منی در آنجا جمع شود.

ضخامت کاندوم:

باید به شکلی باشد که در حین انجام رابطه جنسی پاره نشود. کاندوم ضخیم نیز جز کاندوم هایی است که برای افراد شناخته شده است و طرفداران خاص خودش را دارد.

در بازار فعلی ایران حدود 6 برند از کاندوم ضخیم وجود دارد که مجموعه مولینا با بررسی همه این 6 برند از لحاظ کیفی به سراغ بهترین گزینه جهت قرار دادن در سبد محصولاتمان رفته اییم.

سوالی دیگری که پرسیده می شود این است که نحوه شست و شوی محصول چگونه است و اینکه از نظر بهداشتی مشکلی ندارد؟

شست و شوی کاندوم سیلیکونی باید با آب ولرم انجام شود و با شوینده ملایم به راحتی قابل شست و شو می باشد و با توجه به جنس محصول در صورت شست و شو و نگهداری در مکان تمیز نگرانی بابت استفاده مجدد وجود نخواهد داشت.

برای خرید حلقه ویبراتور از مولینا کلیک کنید.

کاندوم

قیمت کاندوم سیلیکونی ضخیم

اگر شما از آن دسته زوجینی هستند که به دنبال رابطه جنسی ایمن هستید، بهترین را استفاده از کاندم ضخیم است این محصول که در انواع مختلف در بازار وجود دارد و با قیمت های مختلف بهترین گزینه برای افراد میباشد. 

ولی دوست عزیز لوازم بهداشتی مهمی مثل کاندوم ضخیم که به طور مستقیم با سلامتی شما در ارتباط است حتما باید از جنس مرغوب باشد و کیفیت آن خیلی مهم است و اینکه آیا این محصول با بدن من سازگاری دارد بنابراین قیمت در اولویت دوم قرار دارد.

کلیه کاندوم های سیلیکونی موجود در بازار ایران وارداتی می باشند فقط کیفیت سیلیکون به کار رفته در آن می تواند متفاوت باشد.

قیمت کاندوم در  فروشگاه با هم متفاوت است با توجه به واردات نامتعارف این محصول هر سایت یا شرکتی می تواند یک قیمت روی این محصول بگذارد اما مجموعه مولینا با توجه به اینکه همواره سعی در رضایت مشتری دارد قیمتی رقابتی و منطقی را برای این محصول در نظر گرفته است.

برای خرید کاندوم دبل دیلی کدکس از مولینا کلیک کنید.

یکی از مهمترین موضوعاتی که در مورد رابطه زناشویی باید دانست استفاده درست از کاندم ضخیم است رعایت این موضوع رابطه جنسی را برای زوجین لذت بخش میکند. محصولات بهداشتی جنسی معمولا در کشور ما یک تابو میباشد که صحبت کردن در مورد ان برای اشخاص بسیار سخت می باشد، از این مطلب که بگذریم این سوال در ذهن افراد ایجاد میشود کدام محصول یا انواع کاندوم را بخریم؟

انواع کاندوم سیلیکونی

کاندوم سیلیکونی انواع مختلف دارد که آنها را در اینجا معرفی میکنیم:

 کاندوم ضخیم در انواع مختلف مردانه در  فروشگاه های اینترنتی  موجود است، و زوجین می توانند هر یک انتخاب کنند کدامیک حاضر به استفاده از کاندوم ضخیم هستند، گاهی مردان از استفاده از کاندوم ضخیم جلوگیری می کنند چون گمان میکنند از احساس لذت آنها کم می کند.

امروزه شرکت های کاندوم سازی با ساخت انواع کاندوم ها به مسایل مهم توجه دارند که محصولشان علاوه بر اینکه باید یه محصول مقاوم در برابر بیماری ها و جلوگیری از بارداری باشد باید باعث تحریک بیشتر و ایجاد لذت بیشتر در افراد داشته باشد.

کاندوم ضخیم مردانه و یا کاندوم زنانه

 کاندوم ضخیم مردانه بر روی الت تناسلی قرار میگیرد و کاملا آن را می پوشاند و عمده کاندوم های موجود در بازار از نوع مردانه میباشد. بر عکس کاندوم زنانه کیسه ایست از جنس لاتکس که در واژن قرار میگیرد و انتهای آن حلقه ای انعطاف پذیر دارد. انتهای بسته ان در داخل قرار میگیرد و سمت بازان در خارج از واژن قرار میگیرد.

یک نکته بسیار مهم هنگام استفاده از کاندوم های سیلیکونی آن است که قبل از قرار دادن کاندوم روی آلت حتما سطح آلت را خشک کنید و لیز نباشد چون ماهیت سیلیکون به گونه ایست که با کوچترین رطوبتی دچار لغزندگی شده تا جایی که امکان دارد هنگام دخول از روی آلت خارج شود .

کاندوم های سیلیکونی به دلیلی اینکه باید چندین بار مورد استفاده قرار گیرد و افزودن هر گونه اسانس غیر مجاز می تواند باعث ایجاد حساسیت شود بنا بر این کاندوم های ضخیم معمولا بدون هر گونه ماده اضافی تولید و روانه بازار میگردد.

چند برند محدود از کاندوم های سیلیکونی هستند که مجهز به ویبراتور شده اند اما ما توصیه نمیکنیم به دلیل اینکه کاندوم ها قابل شست و شو هستند و شاید در اولین شست و شو داخل قسمت ویبراتور آب نفوذ کند و باعث خرابی ویبراتور شود  و همینکه زائده بزرگی مثل ویبراتور ممکن است باعث مزاحمت و اذیت هنگام استفاده از کاندوم گردد. شما می توانید حلقه ویبراتور را به صورت جداگانه از سایت مولینا تهیه نمایید.

برای خرید کاندوم 8 کاره کدکس از مولینا کلیک کنید.

 کاندوم های ضخیم خاردار

کاندوم خاردار کاندومی است که بر روی آن برجستگی هایی متناسب قرار دارد کاندوم خاردار مینامند، تعداد و فاصله بین این برجستگی ها بستگی به مارک کاندوم دارد. کاندوم های خاردار مزایای خوبی برای خانمها و آقایان دارد.

یک اصل مهم در رابطه جنسی و میل جنسی مردان این است که درصد قابل توجهی از لذت جنسی آقایان زمانی است که میبینند شریک جنسی شان از رابطه لذت می برد برای همین است که بسیاری از آقایان همواره به دنبال وسایلی هستند که بتوانند رضایت شریک جنسی شان نیز تامین گردد. کاندوم سیلیکونی ضخیم یکی از همین مواردی است که می تواند به کمک شما بیاید.

کاندوم گرم کننده

کاندوم های معمولی 12 عدد موجود در بازار در تنوع های مختلفی دیده می شوند (میوه ایی تاخیری خاردار حلقوی رنگی و…) اما کاندوم های سیلیکونی معمولا تنوع پایینی دارند.

کاندوم ضخیم شکل دار

این نوع کاندوم کمی شل تر از کاندم های دیگر است دلیلش این است که قسمت سر کاندوم دارای برجستگی هایی است و هر چه سر این نوع کاندم ها بزرگتر باشد اصطکاک بیشتری ایجاد کرده و باعث تحریک الت تناسلی میشود. خرید کاندوم ضخیم

کاندوم های ضخیم عمدتا از جنس سیلیکون ساخته شده اند که بسیار مقاوم هستند و تا درصد بالایی از انتقال بیماری های مقاربتی و همچنین اچ آی وی جلوگیری می کند، بنابراین این نوع کاندوم ها بسیار مناسب هستند، اما قبل از هر چیز حساسیت نسبت به سیلیکون را در نظر بگیرید..

کاندوم های ضخیم 12 عددی و اسپرم کس وجود دارد؟

در ساخت این نوع کاندوم ها از یک نوع ماده شیمیایی استفاده شده که این ماده وقتی با کاندوم استفاده میشود سبب از بین رفتن اسپرم میشود،این نوع کاندوم ها گاهی ممکن است باعث ایجاد حساسیت و قرمزی التهاب و خارش در افراد شود همچین در نظر داشته باشید که اسپرم کش ها درصد جلوگیری از بارداری کمی دارند و خیلی قابل اعتماد نیستند.

برای خرید کاندوم تنگ کننده خاردار کدکس از مولینا کلیک کنید.

کاندوم های تاخیری ضخیم

این کاندوم ها مخصوص کسانی که دچار مشکل زود انزالی هستند، این کاندوم موجب تاخیر در انزال و طولانی شدن رابطه جنسی میشود.

کاندوم فوق ایمن 12 عددی ایکس دریم

 این نوع کاندوم استقامت بالایی و ضخامت زیادی دارد و مختص کسانی که در رابطه جنسی دارای تحرک و فشار بالایی هستند برای آن که این اطمینان را داشته باشند که هنگام رابطه جنسی کاندوم دچار پارگی نشود میتوانند از این کاندوم های ضخیم استفاده کنند.

برای خرید کاندوم بسیار ایمن ایکس دریم کلیک نمایید.

بهترین کاندوم ضخیم

در حال حاضر انواع مختلفی از کاندوم در بازار با مارک های مختلف وجود دارد بنابراین مانند m lover h ویا برند RF ویا برند SEX

یک کاندوم ضخیم خوب دارای ویژگی هاییست که در اینجا به ان می پردازیم:

بهترین کاندوم ضخیم کاندومی که مقاومت بالایی داشته باشد در برابر انتقال بیماری های عفونی، بیماری های مقاربتی، اچ آی وی، و جلوگیری کند از بارداری ، همچنین یک کاندوم ضخیم خوب علاوه بر انتقال گرما نباید به قدری تنگ باشد که باعث ناراحتی فرد استفاده کننده شود.

اما بهتر انواع کاندوم ها را امتحان کنید تا در نهایت بهترین کاندومی که متناسب با ویژگی های بدنی و فیزیولوژی شماست را انتخاب کنید، در نهایت این شمایید که می دانید چه نوعی از کاندوم ضخیم مناسب شماست و نه شخص فروشنده و این امر زمانی ممکن است که شما از کاندوم ضخیم با ویژگی دلخواه استفاده کنید.

برای خرید کاندوم خاردار از مولینا کلیک کنید.

ویژگی کاندوم ضخیم

در مجموع بهترین کاندوم ضخیم دارای این ویژگی هاست:

  • دارای مقاومت بالا در مقابل فشار و تحرک بالا
  • اگر فرد دچار مشکل زود انزالی است مانع از انزال زودرس شود.
  • و همچنین فرد را در مقابل بیماری های عفونی و بیماری های مقاربتی و بارداری در امان نگه دارد. 

 به عنوان مثال کاندوم ضخیم خاردار کاندومی بسیار مقاوم و همچنین پرطرفدار میان زوجین می باشد. کاندوم های ضخیم تاخیری نیز جزو بهترین نوع کاندوم های ضخیم بشمار می آیند این نوع کاندوم ها اگر ضخیم است ولی به خوبی گرما را انتقال داده از زود انزالی مرد جلوگیری میکند.

کاربرد کاندوم ضخیم

تمام کاندوم هایی که ساخته میشود در مجموع برای یک هدف ساخته میشود و ان جلوگیری از انتقال بیماری های عفونی، بیماری های مقاربتی، اچ آی وی و جلوگیری از بیماری.

کاندوم ضخیم  یکی از متداول ترین و بهترین کاندوم هاییست که افراد می توانند با خیال راحت از ان استفاده کنند، در اینجا طرز استفاده و کاربرد کاندومهای ضخیم را برای شما شرح می دهیم.

کاندوم های ضخیم کاندوم هایی هستند که از جنس سیلیکون هم به صورت مصنوعی و هم به صورت طبیعی ساخته شده است و قابلیت ارتجاعی دارند و زوجین در هنگام رابطه جنسی از آن استفاده میکنند و در دو نوع زنانه و مردانه موجود هستند.

انواع کاندوم های ضخیم از ریخته شدن اسپرم به داخل دستگاه تناسلی شریک جنسی جلوگیری میکنند و باعث جلوگیری رسیدن اسپرم به تخمک در رحم و ب طبع مانع از بارداری ناخواسته میشود.

علاوه بر جلوگیری از بارداری که هدف اول استفاده از کاندوم ضخیم میباشد، از انتقال بیماری های مقاربتی، همچون ایدز، هپاتیت، تبخال تناسلی و غیره…. شخص را در امان نگه داشته و محافظت میکند، و اگر از این وسیله به درستی استفاده شود احتمال این خطراتی که سلامتی انسان را تهدید میکند به 3 درصد میرسد.

افراد استفاده از کاندوم ضخیم به این نتیجه رسیده اند که استفاده از انواع مختلف کاندوم میتواند به داشتن یک رابطه جنسی با کیفیت بسیار مهم است.

ولی اکثر افراد تمایل به استفاده از کاندوم ضخیم کلاسیک دارند، این کاندوم ها علاوه بر این که گرما را به خوبی انتقال می دهد و مقاومت بالایی دارد دارای مایع روان کننده ای ست که رابطه جنسی را لذت بخش و تسهیل میکند.

پس نتیجه میگیریم استفاده از کاندوم ضخیم سایت مولینا فقط برای جلوگیری از بارداری نیست و هدف بزرگتر آن جلوگیری از تمام خطراتی است که سلامتی آنها را تهدید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید