زناشویی

کاندوم کاپوت

photo_kapoot_kodex_export

امروزه ضرورت استفاده از کاندوم به منظور جلوگیری از بارداری و همچنین پیشگیری از بیماری های عفونی و مقاربتی بر کسی پوشیده نیست. همانطور که می دانید رابطه جنسی و زناشویی یکی از مهمترین مسئله برای دوام زندگی می باشد پس آن را بی اهمیت ندانید. اگر در رابطه زناشویی تنوع نباشد بعد از مدتی برای زوجین امری تکراری و شاید خسته کننده باشد. در ادامه با راهنمای خرید کاندوم کاپوت همراه شما هستیم.

کاندوم کاپوت چیست؟

خوشبختانه شرکت های کاندوم سازی برای ایجاد تنوع و کیفیت بهتر رابطه جنسی میان زوج به تولید انواع کاندوم با قابلیت های جذاب پرداخته است. کاندوم کاپوت یا کاپوتی نیز یکی از برند های معروف و باکیفیت است که می توانید برای داشتن لذت بیشتر و مطمئن تر از آن استفاده کنید.

خرید کاندوم کاپوت

همانطور که همیشه گفته شده قبل از خرید کاندوم باید به نکاتی توجه داشته باشید تا در هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشوید. اول اینکه اندازه کاندوم بسیار دارای اهمیت است حتما کاندوم را انتخاب کنید که سایز آلت شما باشد، شما می توانید به راحتی سایز آلت خود را در هنگام نعوظ اندازه گیری کنید. اگر به این نکته مهم توجه نکنید ممکن است کاندومی را بخری که یا خیلی کوچک است و یا بزرگ است در هر دو صورت برای شما ایجاد مشکل می کند.

برای خرید کاندوم ضد عفونت از مولینا کلیک کنید.

اگر سایز کاندوم کاپوت کوچک باشد فشار زیادی به آلت تناسلی وارد می کند و ممکن است حین رابطه جنسی پاره شود و اگر بزرگ باشد امکان اینکه موقع برقراری رابطه جنسی از روی آلت تناسلی بیرون بیاید. دوم اینکه هنگام خرید کاندوم دقت داشته باشید محصول خریداری شده دارای علامت سیب سلامت باشد و همچنین تاریخ انقضا آن تمام نشده باشد. کاندوم تقلبی می تواند مشکلات زیادی را برای سلامتی شما ایجاد کند.

برند کاندوم کاپوت

این محصول یکی از برند های فعال و معتبر ایرانی است که در حوزه تولید محصولات بهداشت جنسی فعالیت می کند. برند کاپوت با تکیه بر تولیدات باکیفیت و متنوع توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. و جایگاه خود را میان برند های دیگر تثبیت کند. کاندوم کاپوت یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین برند های کاندوم محسوب می شود، که می تواند از ابتلا بسیاری از بیماری های خطرناک و عفونی و همچنین HIV جلوگیری کند. یکی از محصولات پرطرفدار کاپوت کاندوم آن است، این محصول بسیار نازک بوده و ز استقامت بالایی برخوردار است. جنس کاندوم کاپوت از لاتکس طبیعی بوده و هیچ حساسیتی برای مصرف کننده ایجاد نمی کند. 

برای خرید کاندوم ژله ای از مولینا کلیک کنید.

متاسفانه بردن نام کاندوم در کشور ما یک تابو است و مردم از بردن نام آن احساس شرم و خجالت می کنند در صورتی که این امری بسیار اشتباه است، کاندوم نیز مثل بسیاری از لوازم و ابزار بهداشت جنسی مورد اهمیت است و استفاده از امری حیاتی است پس لزومی ندارد از گفتن نام کاندوم خجالت بکشید، اما به هر دلیلی اگر نمی توانید به صورت حضوری این محصول را خریداری کنید من به شما خرید اینترنتی و آنلاین را پیشنهاد می کنیم که بسیار مطمئن و بدون زحمت است. البته خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد از جمله آن که شما می توانید تمام اطلاعات مربوط به کاندوم مورد نظر خود را با حوصله و وقت کافی مطالعه کنید و بعد آن را خریداری کنید. سایت فروش کاندوم چرچيلز این امکانات را در اختیار شما گذاشته است.

قیمت کاندوم کاپوت

امروزه با بالا رفتن قیمت دلار قیمت کاندوم های خارجی به شدت بالا رفته و واردات آن یا قطع و یا خیلی کم شده است پس بهترین گزینه برای شما خرید کاندوم های ایرانی است. شرکت های ایرانی سعی بر این دارند تا کیفیت محصولات بهداشت جنسی خود را تا حد توان بالا ببرند تا نظر مشتری را به خود جلب کنند. در این صورت علاوه بر کیفیت و تنوع کالا به مسئله دیگر که همان قیمت کاندوم است نیز توجه دارند.

برای خرید کاندوم شکلاتی از مولینا کلیک کنید.

ما به شما کاندوم کاپوت را پیشنهاد می کنیم، این محصول تمامی ویژگی های کاندوم عالی را دارد بنابراین با خیال راحت می توانید آن را تهیه کنید و شبی خاطره انگیز را تجربه کنید. این کاندوم با بهره گیری از بروزترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته می شود. محصولات کاپوت با نمونه های خارجی خود قابل رقابت است. کاندوم کاپوت با کیفیت عالی و قیمت مناسب می تواند تمام آنچه شما در نظر دارید را به شما ارائه دهد.

انواع خرید کاندوم کاپوت

1- کاندوم کاپوت با ژل روان کننده

یکی از پرکاربردترین کاندوم های کاپوت کاندوم روان کننده کاپوت می باشد. این نوع کاندوم با ژل روان کننده آغشته شده و می تواند عمل رابطه جنسی و دخول را برای آقایان آسان تر کند. همچنین برای خانم ها نیز یک سری محسنات دارد از جمله اینکه خشکی واژن را از بین برده و واژن را مرطوب کرده و آمیزش را لذت بخش تر می کند علاوه بر اینها می تواند لذت جنسی را در خانم ها و آقایان افزایش دهد. یه رابطه بدون ناراحتی و درد برای خانمها آنها را به برقراری رابطه بعدی مشتاق تر می کند.

2- کاندوم کاپوت اسپرم کش

کاندوم نازک اسپرم کش کاپوت توسط شرکت و برند کاپوت تولید و ساخته می شد، و علی رغم نازک بودن بسیار مقاومت بالایی دارد. کاندوم نازک اسپرم کش کاپوت در ترکیبات خود از ماده اسپرم کش استفاده شده است. این نوع کاندوم از لاتکس طبیعی ساخته شده و با وجود نازکی بسیار شفاف و در عین حال مقاوم است. برای این کاندوم از عطر دلپذیر وانیل استفاده شده است و همین مسئله رابطه زوجین را خوشایند تر می کند. (البته به دلیل تحریم ها و عدم واردات مواد اولیه این محصول تولید آن متوقف شده است)

با اضافه کردن مواد اسپرم کش در زمان تولید این کاندوم احتمال بارداری در زوجین کاهش پیدا می کند. اگ از کاندوم اسپرم کش کاپوت به درستی استفاده شود می تواند تا حدود 95 درصد احتمال بارداری را کاهش دهد. دلیل استفاده از مواد اسپرم کش در کاندوم های اسپرم کش کاپوت به این دلیل است که اگر خراشیدگی و پارگی هر چند ناچیز ایجاد شد احتمال بارداری را به حداقل برساند.

بنابراین می توان گفت کاندوم کاپوت اسپرم کش می تواند این اطمینان را بدهد که در صورت پاره شده کاندوم بارداری صورت نگیرد. البته گروهی معتقدند مواد اسپرم کش تاثیر چندانی در جلوگیری از باردری ندارد، و گروهی بر عکی معتقدند که این ماده اسپرم کش می تواند احتمال بارداری را کاهش دهد. اما این فرضیه وجود دارد که باقی ماندن اسپرم در دهانه واژن موجب ایجاد بیماری های عفونی می شود.

ماده اسپرم کش موجود در این کاندوم ها مانند یک سم برای از بین بردن اسپرم عمل می کند، و از بارور شدن آن در تخمک جلوگیری می کند. 

3- کاندوم کاپوت تاخیری

در ابتدا توضیح کوتاهی در مورد انزال زودرس را برای شما ارائه می دهیم. انزال زود رس زمانی رخ می دهد که آقایان قبل از انجام دخول و در مدت کوتاهی به انزال می رسند. زود انزالی مشکلی است که میان مردان شایع است و تقریبا بیشتر آقایان آن را در طول مدت زندگی زناشویی خود تجربه می کنند.

زود انزالی علل متفاوتی دارد از جمله مشکلات هورمونی، افسردگی، اضطراب و غیره… در بیشتر اوقات مسئله زود انزالی خود به خود و بدون انجام هیچ کاری درمان می شود و احتیاجی به درمان خاصی ندارد. کاندوم ساده تاخیری کاپوت با داشتن ژل لوبریکانت و با عصاره وانیل یه رابطه لذت بخش را برای زوجین به همراه دارد. جنس کاندوم کاپوت تاخیری از لاتکس طبیعی بوده و هیچ حساسیتی را برای زوجین ایجاد نمی کند.

4- کاندوم کاپوت خاردار

کمپانی کاپوت یکی از تولیدکننده گان معروف و محبوب کاندوم بوده و تا به الان رقیبان زیادی داشته است. کاندوم خاردار کاپوت یکی از پرطرفدارترین کاندوم ها میان افراد است، همینطور که می دانید کاندوم خاردار با داشتن برجستگی هایی بر روی آن موجب تحریک اعصاب واژن شده و و در نهایت لذت جنسی بیشتری را برای آنها به همراه دارد. جنس این کاندوم از لاتکس طبیعی بوده و دارای استقامت بسیاری خوبی در مقابل پاره شدن و خراشیدگی دارد. در ابتدا کاندوم از روده گوسفند و غشای حیوانی و غلاف های پارچه ای ساخته می شد. در سال 1930 کاندوم های از جنس لاتکس وارد بازار شد، و تا به این همچنان این نوع کاندوم ها مورد استقبال قرار گرفته است.

کاپوت کاندوم هایش را از لاتکس صد در صد طبیعی می سازد، کاندوم خاردار کاپوت نیز از لاتکس طبیعی و ضد حساسیت ساخته شده است، همچنین مواد روان کننده این کاندوم برقراری رابطه جنسی را آسان تر می کند. کاندوم کاپوت خاردار برای تقویت اعتماد به نفس آقایان نیز بسیار کارایی دارد بدین ترتیب که با وجود برجستگی که بر روی آن قرار دارد آلت جنسی آقایان را بزرگتر نشان داده و احساس بهتری را به آنها می دهد. خرید کاندوم کاپوت

کاندوم خار دار در عین مزیت های فراوانی که دارد معایبی هم دارد، مزیت کاندوم خاردار برای خانم هایی مه چندین سال است رابطه زناشویی داشته واژن آنها تغییر شکل داده است یا کمی گشاد شده است گزینه بسیار خوبی است و می تواند بهتر آنها را تحریک کند و به اوج لذت جنسی یا ارگاسم برساند ولی برای خانم هایی که تازه ازدواج کرده اند و واژن آنها تنگ است توصیه نمی شود زیرا امکان ایجاد زخم در دیواره واژن وجود دارد و همچنین در هنگام برقراری رابطه جنسی دچار درد می شوند. این موضوع باعث حساس شدن ناحیه تناسلی آنها شده و خاطره خوبی را از اولین روابط جنسی برای آنها به جا نمی گذارد.

بهترین کاندوم کاپوت

روابط جنسی یکی از مهمترین قسمت های روابط زناشویی است، رابطه جنسی با کیفیت می تواند تنش های میان زوجین را تا حد زیادی علاج کند. امروزه کارشناسان حوزه سلامت بر بالا بردن سواد و آگاهی جنسی تاکید می کنند، بالا بردن سطح آگاهی جنسی می تواند سلامت جنسی را به همراه بیاورد. کاندوم یکی از وسایل جلوگیری از بارداری ناخواسته است و همچنین زوجین را از انتقال بسیاری از بیماری های مقاربتی و عفونی خطرناک محافظت می کند.

کاندوم ها دارای پوشش پلاستیکی و منعطفی هستند که می توانند از تماس مستقیم آلت تناسلی آقایان با خانم ها جلوگیری کنند. در حال حاضر کاندوم یکی از ارزان ترین و راحت ترین روش جلوگیری از بارداری می باشد. کاندوم های اسپرم کش کاپوت با داشتن ماده شیمیایی و مانند سم عمل کرده و احتمال بارداری را در افراد پایین می آورد. کاندوم کاپوت با بکار بردن بهترین و با کیفیت ترین مواد طبیعی یکی از بهترین محصولات بهداشت جنسی محسوب می شود.

برای خرید کاندوم فضایی از مولینا کلیک کنید.

استفاده از کاندوم کاپوت برای کسانی که رغبت چندانی به استفاده از کاندوم ندارند بسیار گزینه خوبی است. کاندوم کاپوت در انواع مختلف و در رایحه های دلپذیر و هوس انگیز شب آرامش بخشی را به مصرف کنندگان خود هدیه می دهد. این محصول بادوام بالا و خاصیت ارتجاعی عالی یک رابطه همراه با آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. کاندوم کاپوت به دلیل نازکی به خوبی می تواند گرما را انتقال داده و احساس خوبی را به زوجین بدهد. کاندومهای کاپوت پس از تولید شدن با  triple tested  مورد آزمایش قرار می گیرند، تا مشکلی نداشته باشند و ایمنی شما را تضمین کنند. خرید کاندوم کاپوت

قبل از استفاده از کاندوم دست های خود را به خوبی بشویید، زیرا اگر مقداری از مواد شوینده بر روی کاندوم باقی بماند به بافت کاندوم آسیب می رساند، با دست زدن به کاندوم پشت و روی کاندوم را تشخیص دهید و آن را در حالت نعوظ بر روی آلت تناسلی خود بکشید. کاندوم کاپوت را تا انتها بر روی آلت تناسلی بکشید به طوری که فضای خالی در انتهای آن باقی بماند. این فضا برای مایع منی است تا در آن جمع شود.

کاربرد کاندوم کاپوت

کاندوم کاپوت با بکار بردن ویژگی های منحصر به فرد در جهت ایجاد یک رابطه عالی و همراه با لذت توانسته است بیشترین مصرف کننده را میان بقیه برند های کاندوم در بازار داشته باشد. کاندوم کاپوت در انواع مختلف تولید می شود، و هر کدام از این کاندوم ها می تواند به بهترین نحو به داشتن رابطه بی نقص به زوجین کمک کند. خرید کاندوم کاپوت

همچنین کمپانی کاپوت با تولید کاندوم نازک و با استقامت و همچنین روان کننده برای افراد بیشترین تلاش خود را برای ایجاد رضایت در مشتری انجام داده است. کاندوم کاپوت با لاتکس طبیعی و ضد حساسیت بیشترین طرفدار را میان زوجین دارد. همچنین کاندوم خاردار در جهت ایجاد لذت بیشتر برای زنان ساخته شده است. کاندوم اسپرم کش نیز یکی از محصولات پرفروش برند کاپوت می باشد. با خیالی آسوده بهترین و با کیفیت ترین محصولات زناشویی مانند خرید کاندوم کاپوت را از سایت مولینا دریافت نمایید.