زناشویی

علائم حساسیت به کاندوم و روش های درمان آن

علائم حساسیت به کاندوم چیست؟

علائم حساسیت به کاندوم چیست؟ داشتن رابطه جنسی منظم می‌تواند کمک زیادی به سلامت جسمی و روحی افراد نماید. از این رو بسیاری از افراد در زندگی خود به دنبال داشتن رابطه جنسی منظم با همسر خود هستند. اما مشکلی که ممکن است برای این افراد در طی انجام رابطه جنسی پیش آید، انواع بیماری های پوستی و مقاربتی، بارداری ناخواسته و… می باشد.

برای اینکه این موارد در حین رابطه اتفاق نیفتد و لذت آن را از بین نبرد، بهتر است از کاندوم استفاده کنید. اما برخی از زنان و مردان هستند که به کاندوم حساسیت داشته و در صورت استفاده از آن، مشکلاتی برای ما پیش می آید. به همین دلیل ساعت مولینا که یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کننده کاندوم و سایر لوازم مورد نیاز رابطه جنسی است، قصد دارد شما را با موضوع علائم حساسیت به کاندوم چیست و روش های درمان آن آشنا سازد. بنابراین تا انتها همراه ما باشید.

برای خرید کاندوم ايکس دريم از مولینا کلیک کنید.

علائم حساسیت به کاندوم چیست؟

به نظر شما علائم حساسیت به کاندوم چیست و چه می تواند باشد؟ ممکن است که شما در هنگام استفاده از کاندوم در رابطه جنسی خود، سوزش یا خارش را تجربه نمایید. این مورد ممکن است که شما را عصبی کند؛ زیرا کاندوم یکی از راحت ترین راه ها برای جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری ها در رابطه جنسی می باشد و شما به دلیل وجود خارش و سوزش در هنگام استفاده از آن، مجبور شوید که آن را استفاده نکنید.

حساسیت نسبت به کاندوم فقط مختص به سوزش و خارش می باشد و می تواند موارد دیگری مانند قرمزی پوست و ظاهر شدن دانه های ریز پوستی را در برگیرد. حتی در مواردی که حساسیت کم باشد، می تواند منجر به خارش گلو، آبریزش بینی، عطسه کردن، سرفه کردن، مشکل تنفسی، تپش قلب و گرگرفتگی صورت شود.

 در صورت حساسیت شدید می تواند خطرناک باشد. زیرا حساسیت شدید، منجر به ترشح هورمون هایی می شود که زیاد از حد آن آسیب زا هستند. موضوع “علائم حساسیت به کاندوم چیست” اگر پیگیری نشود، سبب می شود که تبدیل به حساسیت های دائمی شده و شما مجبور می شوید که بطور کامل استفاده از کاندوم را کنار بگذارید. کنار گذاشتن استفاده از کاندوم می تواند خطرات جدی برای شما داشته باشد. بنابراین بهتر است به جای کنار گذاشتن کاندوم، به دنبال درمان آن باشید. 

برای خرید کاندوم کاپوت از مولینا کلیک کنید.

5 روش درمان علائم حساسیت به کاندوم چیست؟

حساسیت به کاندوم می تواند عوارض زیادی برای شما داشته باشد. بنابراین بهتر است که با روش های درمان “علائم حساسیت به کاندوم چیست” آشنا شوید و تلاش کنید که این حساسیت را در خود ازبین ببرید. سایت مولینا در ادامه روش های درمان “علائم حساسیت به کاندوم چیست” را را برای شما بیان می کند. 

مراجعه به پزشک

ابتدا به محض اینکه متوجه شدید به کاندوم حساسیت دارید، بهتر است که به پزشک مراجعه کنید تا با دارو های ضد حساسیت، نسبت به درمان شما اقدام نماید. در صورت عدم پیگیری و عدم مراجعه به پزشک، حساسیت شما بیشتر می شود و عوارض آن، بیشتر می شود و در نهایت ناچار به عدم استفاده از کاندوم خواهید شد. بنابراین بهتر است به محض مشاهده حساسیت در پوست خود، به پزشک مراجعه کنید. 

تعویض مدل کاندوم

ممکن است که پوست شما صرفا به یک نوع خاصی از کاندوم حساسیت داشته باشد. بنابراین به این نکته توجه کنید و در صورت امکان، نوع و برند کاندوم خود را تعویض کنید. برخی از کاندوم ها از لاتکس های متفاوتی ساخته شده و ممکن است با برخی از پوست ها سازگار نباشد و ایجاد حساسیت کند. قبل از تعویض کاندوم، حتما از جنس کاندوم بعدی خود اطمینان حاصل کنید تا با کاندوم فعلی شما، از یک جنس نباشد. این مورد در فهمیدن “علائم حساسیت به کاندوم چیست” کمک بسیار زیادی می کند.

استفاده از کاندوم های ضد حساسیت

برخی از کاندوم ها دارای ماده های ضد حساسیت در ساختار خود هستند. به همین دلیل می تواند از بسیاری از حساسیت های پوستی، جلوگیری کند. در صورتی که کاندوم خود را تعویض کرده اید و هنوز هم حساسیت دارید، بهتر است از کاندوم های ضد حساسیت استفاده کنید. سایت مولینا که یکی از معتبر ترین سایت های عرضه کننده‌ انواع کاندوم می باشد، انواع مدل های کاندوم ضد حساسیت را موجود دارد. شما می توانید با مراجعه به این سایت، اقدام به تهیه کاندوم ضد حساسیت نمایید. 

برای خرید کاندوم ضد حساسيت از مولینا کلیک کنید.

اهمیت دانستن علائم حساسیت به کاندوم چیست

استفاده از ژل های ضد عفونی کننده رابطه جنسی

یکی از عواملی که موجب ایجاد حساسیت در استفاده از کاندوم می شود، تعریق آلت تناسلی در کاندوم می باشد. بهتر است قبل از استفاده از کاندوم، آلت تناسلی خود را به وسیله‌ ژل شستشو و ضدعفونی کننده مخصوص، تمیز نمایید تا باکتری های سطح آن از بین رفته و با قرار گرفتن در کاندوم، اقدام به فعالیت و ایجاد حساسیت های پوستی نکند. شما می توانید با مراجعه به سایت مولینا، انواع ژل های ضد عفونی کننده را مشاهده و پس از مشاهده ژل مورد نظر خود، آن را خریداری نمایید. 

استفاده از کاندوم زنانه

اگر پوست شما به کاندوم حساسیت دارد، می توانید کاندوم های زنانه را تست کنید. برخی از افراد به احاطه آلت خود توسط کاندوم حساسیت دارند و مشکلی با کاندوم زنانه ندارند؛ زیرا کاندوم زنانه در واژن بانوان قرار گرفته و برخورد کمتری با پوست آلت مرد دارد. بنابراین در صورتی که نسبت به کاندوم حساسیت دارید، بهتر است از کاندوم های زنانه استفاده کنید. موارد ذکر شده کمک بسیار زیادی در فهمیدن “علائم حساسیت به کاندوم چیست” به شما خواهد کرد.

اهمیت دانستن علائم حساسیت به کاندوم چیست؟

علائم حساسیت به کاندوم چیست؟ رابطه جنسی یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که افراد در زندگی شخصی خود انجام می دهند. اما ممکن است که در طی این رابطه به برخی از بیماری های جنسی مبتلا شوید. بنابراین بهتر است که با استفاده از کاندوم، از این اتفاقات جلوگیری کنید. اگر در هنگام استفاده از کاندوم  دچار حساسیت می شوید، می توانید با استفاده از روش بالا، جلوی حساسیت خود را بگیرید؛ زیرا این حساسیت می تواند لذت رابطه جنسی را از شما گرفته و حتی عوارض جانبی مختلفی برای شما پدید آورد. 

برای خرید کاندوم گودلايف از مولینا کلیک کنید.

شما به کمک لوازم رابطه جنسی مختلف، می توانید این حساسیت ها را از بین ببرید. ژل های ضد عفونی کننده و کاندوم های ضد حساسیت، تاثیر زیادی را در رفع حساسیت خواهند داشت. شما می توانید انواع کاندوم های ضد حساسیت را از سایت مولینا خریداری کنید‌.

دیدگاهتان را بنویسید