زناشویی

کاندوم کدکس در بازار ایران؟

photo_kapoot_kodex_export

کاندوم کدکس در بازار ایران؟

برند ناچ کدکس یک برند با قدمتی بیش از 50 سال در زمینه تولید لاتکس کاندوم و … می باشد که مبدا آن آمریکا و سپس انگلستان و مالزی می باشد.

از سال 95 که واردات کاندوم به ایران ممنوع شد سرمایه گذار خصوصی و سهامی انجیر طلایی با مدیریت آقای مازن حریری در ایران با واردات مواد اولیه و تجهیزات به روز تولید کاندوم با تکنولوژی جدید و همکاری شرکت کدکس خط تولید کاندوم  با تنوع بالا شروع به تولید کاندوم و ژل و اسپری تاخیری با برند کدکس کرد.

محصولات این شرکت از با کیفیت ترین ها در ایران می باشند.

در بین تمامی موجوداتی که بر روی زمین زندگی می کنند، تنها انسان رابطه جنسی را از روی لذت انجام می دهد و بقیه موجودات صرفا برای تولید مثل این کار را می کنند. این امر موجب شده است که انسان همواره به دنبال راه های پیشگیری از بارداری ناخواسته باشد. روش های زیادی مانند استفاده از قرص، انجام جراحی های مردانه و زنانه و… وجود دارد.

اما این روش ها ممکن است عوارض زیادی برای سلامتی داشته باشند و همچنین ممکن است امکان بارداری بطور دائمی از زوجین سلب شود. اما یکی از راه های بی خطر و کم ریسک در زمینه جلوگیری از بارداری ناخواسته، استفاده از کاندوم های مختلف مردانه و زنانه می باشد. استفاده از کاندوم موجب افزایش آسودگی خاطر و به دنبال آن افزایش کیفیت رابطه می شود. بنابراین بسیاری از متخصصان در این زمینه، استفاده دائمی از کاندوم در رابطه‌ی جنسی را پیشنهاد می‌کنند.

برای خرید کاندوم کدکس کلیک نمایید.

 

کاندوم کدکس چیست؟

کاندوم ها علاوه بر اینکه موجب جلو گیری از بارداری ناخواسته می شوند، باعث جلوگیری در ابتلا به بیماری های مختلفی مانند زگیل تناسلی، هپاتیت، ایدز و… نیز می شوند. یکی از کاندوم های با کیفیت در این زمینه کاندوم کدکس می باشد. این کاندوم انواع مختلفی دارد و خرید کاندوم کدکس شما را از سایر کاندوم ها بی نیاز می کند.

سایت مولینا که عرضه کننده انواع کاندوم درجه یک و با کیفیت است، قصد دارد در این بخش از نوشته های خود، شما را با کاندوم ناچ، انواع آن، بهترین کاندوم کدکس ، کاربرد و قیمت آن آشنا سازد. اگر به دنبال خرید بهترین نوع از کاندوم می باشید و در مورد نحوه انتخاب آن دچار تردید هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

برای خرید کاندوم سه عددی کدکس کلیک نمایید.

 

خرید کاندوم کدکس

کاندوم کدکس یکی از با کیفیت ترین کاندوم ها می باشد که  انواع مختلفی دارد. شما می توانید در این قسمت، سایت مولینا شما را با نحوه خرید کاندوم کدکس آشنا می سازد. شما به هر روشی که می‌دانید می توانید این کاندوم ها را خریداری کنید. مانند خرید از نمایندگی، خرید از بازاریاب یا داروخانه ها و…. اما مشکلی که وجود دارد، این است که ممکن است این کاندوم ها اصل نباشد. به همین خاطر بهتر است که این کاندوم ها را بصورت اینترنتی از سایت های معتبر خریداری کنید. در ادامه مزایای خرید کاندوم کدکس بصورت اینترنتی را برای شما بیان خواهیم کرد.

1- خرید راحت:

در فرهنگ ما خرید کاندوم، کمی با سختی و خجالت کاذب همراه است. اما شما با خرید اینترنتی از طریق مولینا، بصورت راحت این کار را انجام می دهید. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز بصورت اینترنتی این کار را انجام دهید و سختی راه تا فروشگاه هم بر شما وارد نخواهد شد.

2- حق انتخاب:

مسئله دیگر در خرید کاندوم ناچ، تنوع محصول می باشد. مشتریان اینترنتی دارای قدرت انتخاب بالایی  در طیف وسیعی از  کاندوم های ناچ در فروشگاه اینترنتی هستند . کاربران اینترنتی محدود به انتخاب فروشگاه های محلی نیستند و می توانند کالای مورد نیاز خود را از دورترین فروشگاه اینترنتی تهیه نمایند. یکی از این فروشگاه ها، مولینا می باشد و شما می توانید با مراجعه به این سایت، انواع کاندوم ناچ را خریداری نمایید. 

3- قیمت مناسب:

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی برای خریداران در دسترس بودن قیمت های مناسب‌ است. زیرا محصولات بدون دخالت واسطه و مستقیما از تولید کننده یا فروشنده به شما می‌رسند. به علاوه، در خرید اینترنتی مقایسه قیمت‌ها وجود دارد. بسیاری از سایت های آنلاین تخفیف ارائه می‌دهند که می‌توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت ارزان‌تری تهیه کنید. شما می‌توانید در کمترین زمان وب‌سایت‌های مختلف را ببینید و تمام قیمت‌ها را بررسی کنید اما در خرید حضوری این کار بسیار زمان‌بر است. به همین دلیل خرید کاندوم ناچ به صورت اینترنتی بهتر از خرید حضوری می باشد.

برای خرید پکیج های تخفیفی کاندوم کدکس کلیک نمایید.

 

4- بسته بندی محرمانه:

خرید کاندوم کدکس به صورت اینترنتی دارای بسته بندی محرمانه از طرف سایت مولینا می باشد. این گونه بسته بندی منجر می‌شود که کسی متوجه محتوای خرید شما نشود. 

5- مقایسه آسان قیمت ها:

مقایسه و تحقیق درباره محصولات و قیمت آن‌ها به صورت آنلاین بسیار آسان‌تر است. به عنوان مثال، اگر در حال خرید کاندوم تاخیری ناچ کدکس هستید، می‌توانید نظرات مصرف کنندگان و مقایسه محصولات را برای همه گزینه‌های موجود پیدا کنید. با مطالعه نظرات کاربران و بررسی آن‌ها می‌توانید انتخاب بهتری در خرید خود داشته باشید. شما در خرید آنلاین با چند کلیک ساده تمامی قیمت‌ها را با هم مقایسه کرده و محصولی بهترین قیمت با کیفیت عالی را سفارش دهید. 

این موارد سبب شده است که بهترین روش خرید کاندوم ناچ، خرید اینترنتی باشد. شما می توانید برای خرید اینترنتی کاندوم ناچ، به سایت مولینا مراجعه کنید و ضمن مشاهده انواع کاندوم با قیمت های مناسب در انواع و طرح های مختلف، نسبت به خرید آن ها اقدام فرمایید.

برای خرید کاندوم ساده از مولینا کلیک کنید.

 

قیمت کاندوم کدکس 

قیمت تمامی محصولاتی که فروخته می شود، به عوامل مختلفی مانند مواد اولیه، کیفیت، برند تولید کننده و فروشنده بستگی دارد. قیمت کاندوم ناچ نیز تاثیر پذیر از این مواد است. مواد اولیه به کار رفته در کاندوم کدکس بسیار با کیفیت است. این امر سبب می شود که قیمت کاندوم کدکس کمی از محصولات مشابه بیشتر باشد.

مورد بعدی که بر قیمت کاندوم کدکس تاثیر گذار است، قیمت تمام شده ای است که برای تولید آن هزینه شده است. برای قیمت گذاری کاندوم کدکس براساس قیمت تمام شده، روشی ساده را در پیش می گیریم. هزینه هایی که برای تولید صرف شده را جمع می کنیم و سودی برای محصول در نظر می گیریم.

قیمتی که برای کالا یا خدمت مشخص می شود ترکیبی خواهد بود از هزینه های آن به همراه سودی که برای آن مشخص شده است. این استراتژی از پرکاربردترین استراتژی قیمت گذاری بوده و مورد استفاده بسیاری از کسب و کارها نیز هست. این روش بر قیمت کاندوم کدکس بیشترین تاثیر را دارد و هرچه مواد بکار رفته در ساخت کاندوم بیشتر باشد، قیمت تمام شده‌ی محصول نیز افزایش می یابد. 

برای خرید کاندوم شيت از مولینا کلیک کنید.

 

تقاضای کاندوم کدکس 

مسئله بعدی در قیمت کاندوم کدکس بازار تقاضای کاندوم ناچ می باشد. تقاضا و قیمت در بیشتر محصولات از جمله کاندوم، رابطه مستقیم دارند، هرچه تقاضا بیشتر شود، قیمت نیز افزایش می یابد. وضعیت بازار و میزان تقاضا همیشه مهمترین عامل در نحوه قیمت گذاری کالا و خدمات بوده و هستند. میزان تقاضا برای یک محصول می تواند تحت شرایطی مختلفی متغیر باشد.

برای مثال ممکن است تقاضا برای یک محصول به خاطر ارزش خاصی که مشتریان برای محصول قائل هستند یا عدم آشنایی مشتریان با محصولات دیگر متفاوت باشد. البته بیشتر عرضه کنندگان کاندوم ناچ، از جمله مولینا، قیمت گذاری خود را بر اساس، عرضه و تقاضا انجام نمی دهند و این مورد تاثیر زیادی در قیمت کاندوم ناچ ندارد. 

برای خرید کاندوم گودلايف از مولینا کلیک کنید.

موارد دیگری نیز مانند میزان سود فروشنده بر قیمت کاندوم کدکس اثر دارد. اگر فروشنده فردی سودجو باشد، قیمت کاندوم ناچ را بصورت کاذب افزایش می دهد تا سود بیشتری از فروش محصول، نصیب او شود. مولینا یکی از معتبر ترین سایت های فروش کاندوم می باشد که قیمت گذاری عادلانه ای برای محصولات خود در نظر می گیرد و قیمت کاندوم ناچ در این سایت بسیار مناسب است.

 

انواع کاندوم ناچ

به طور کلی انواع کاندوم ناچ به دو دسته زنانه و مردانه تقسیم می‌شود. انواع کاندوم‌ های زنانه ناچ از لوله پلاستیکی و یا لاتکس ساخته شده‌اند که بسیار نازک و قابل انعطاف بوده و در واژن زنان قرار می‌گیرد. در واقع انواع کاندوم های زنانه ناچ مورد تایید FDA، یکی از دو نوع FC1 و FC2 هستند. البته از چندی پیش تولید کاندوم‌های FC1 که از پلاستیک ساخته می‌شدند، متوقف شده و در حال حاضر انواع FC2 از جنس لاستیک مصنوعی نیتریل، تنها کاندوم زنانه موجود در بازار است.

برای خرید کاندوم تاخيری از مولینا کلیک کنید.

در انتهای انواع کاندوم‌‌های زنانه، حلقه نرمی تعبیه شده که به مهبل زنان می‌چسبد و کمک می‌کند حین مقاربت، کاندوم در سرجای خودش قرار گیرد و از روی آلت کنار نرود. علاوه بر این یک حلقه دیگر در انتهای باز کیسه قرار دارد که روی لب‌های مهبل را پوشانده و مانع از ورود مایع منی مرد به داخل واژن می‌شود.

 

انواع کاندوم کدکس مردانه

انواع کاندوم کدکس مردانه نیز مانند کاندوم های رایج بازار می باشد. این کاندوم ها در مدل های خاردار، کلاسیک، طعم دار، عروسکی و… موجود می باشد.

 کاندوم خاردار کدکس :

تصور عموم بر این است که انواع کاندوم های خاردار تنها برای لذت بیشتر و به ارگاسم رساندن خانم‌ها کاربرد دارد؛ اما بهتر است بدانید این نوع کاندوم‌ها، بسته به اینکه خارها در کجای آن تعبیه شده باشند (سطح بیرونی، داخلی و یا هر دو طرف)، می‌توانند باعث افزایش لذت جنسی برای خانم‌ها و آقایان شوند. خرید انواع کاندوم خاردار ناچ، به بهبود میفیت رابطه جنسی کمک شایانی می کند. 

 کاندوم عروسکی کدکس :

شاید استفاده از کاندوم‌های عروسکی، گزینه خوبی برای تنوع بخشیدن به رابطه باشد. فاندوم‌ها مدل‌های مختلفی دارند که سبب شادابی و سرگرمی در رابطه می‌شوند و ممکن است بتوانند استرس اولین رابطه را کاهش دهند. انواع کاندوم عروسکی ناچ دارای مدل گربه، گاو، ماه و… می باشد که موقتا به دلیل ممنوعیت واردات کاندوم های عروسکی قابل دسترس نیستند. 

کاندوم کلاسیک:

انواع کاندوم های ساده و کلاسیک برای افرادی که تمایلی به استفاده از کاندوم ندارند و حس طبیعی رابطه جنسی را ترجیح می‌‎دهند، انتخاب ایده‌آل و مناسبی است. این نوع کاندوم‌ها، بدون خار و یا مواد تاخیری هستند و گاهی تنها با داشتن مواد آنتی باکتریال، محیط واژن را ضدعفونی می‌کنند.

 

بهترین کاندوم کدکس

برای انتخاب بهترین کاندوم کدکس باید موارد مختلفی مانند سایز،جنس و ضخامت کاندوم را در نظر بگیرید. کاندومی که خریداری می کنید از کیفیت خوبی برخوردار نباشد و همچنین اگر سایز آن مناسب شما نباشد، تصور می کنید که کاندوم خوبی خریداری نکرده اید. بنابراین برای انتخاب بهترین کاندوم ناچ باید بدانید که انتظار شما از کاندوم چیست؟

اگر شما از کاندوم برای رابطه دهانی استفاده می کنید، بهتر است که از کاندوم طعم دار استفاده نمایید و یا اگر مشکل زود انزالی دارید کاندوم های تاخیری ناچ را خریداری کنید. همچنین می توانید برای بردن لذت بیشتر در رابطه از کاندوم های خاردار استفاده کنید. انتخاب کاندوم مناسب می‌تواند یک کاندوم ناچ را به بهترین کاندوم ناچ تبدیل کند.

برای مطالعه برند کاپوت کلیک نمایید.

 مورد دیگری که کاندوم را به بهترین کاندوم ناچ تبدیل می کند، انتخاب سایز مناسب، متناسب با آلت تناسلی است. برای آشنایی بیشتر با کاندوم متناسب سایز خود، می‌توانید به سایت مولینا مراجعه کرده و با مشاوران این سایت در ارتباط باشید. سایت مولینا به شما در یافتن بهترین کاندوم ناچ برای شما کمک خواهد نمود.

کاربرد کاندوم کدکس

برخی فکر می‌ کنند که کاندوم ها صرفا یکی از لوازم جلوگیری از بارداری می باشند و کاربرد دیگری ندارند. این افراد در مورد بخش اول درست فکر می کنند، اما کاندوم ها علاوه بر جلو گیری از بارداری ناخواسته، کاربرد های دیگری نیز دارند. در ادامه چند مورد از کاربرد کاندوم ناچ برای شما بیان خواهد شد. 

جلوگیری از بارداری:

کاربرد اصلی کاندوم پیشگیری از بارداری است. در این روش جلوگیری از بارداری، منی مرد درون این پوشش خاص ریخته می‌شود، به همین دلیل از ورود اسپرم‌ها با داخل رحم زن و تشکیل لقاح جلوگیری به عمل می‌آید. مهم ترین کاربرد کاندوم ناچ نیز جلوگیری از بارداری می باشد. این کاندوم ها دارای مخزن اضافی مخصوص برای منی می باشند تا خطر پارگی و نشتی منی را به صفر برسانند. 

جلو گیری از سرایت بیماری های پوستی و ویروسی:

برقراری یک رابطه جنسی غیر ایمن، می‌تواند باعث بروز بیماری‌های واگیری مانند ایدز یا زگیل تناسلی شود. استفاده درست از کاندوم ضمن جلوگیری از تماس مستقیم آلت تناسلی زن و مرد، از انتقال این بیماری‌ها نیز جلوگیری می‌کند. کاندوم ناچ نیز مانع از برخورد کامل بدن زوجین شده و احتمال ابتلا به بیماری های مختلف را به صفر می رساند.

برای خرید کاندوم ايکس دريم از مولینا کلیک کنید.

لذت در رابطه:

مهم ترین کاربرد کاندوم ناچ، احساس لذت بیشتری است که به ارمغان می آورد. کاندوم های طعم دار و خاردار اورس، موجب ایجاد تحریک بیشتر شده و در نهایت لذت بیشتری برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. همچنین این کاندوم ها به ماده‌ی روان کننده آغشته هستند که منجر به افزایش لذت و کاهش درد برای خانوم ها می گردد.

استفاده از کاندوم یکی از ملزومات رابطه جنسی می باشد. شما با استفاده از این محصولات، کیفیت و امنیت رابطه‌ی جنسی خود را تامین می کنید. کاندوم ناچ کدکس یکی از با کیفیت ترین کاندوم های موجود می باشد که توسط سایت مولینا عرضه می شود. شما می توانید به سایت شرکت مولینا مراجعه کرده و انواع کاندوم های ناچ را از طریق این سایت، به صورت اینترنتی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید