زناشویی

رابطه جنسی سه نفره ؟!!!

رابطه جنسی سه نفره

رابطه جنسی سه نفره ؟

سلام آقای دکتر با تشکر از سایت خوب شما بنده 7 سال است که ازدواج کردم و اخیرا با پیشنهاد غیر منتظره همسرم مواجه شدم.مدتی است که رابطه جنسی ما شور اشتیاق گذشته را نداره حتی با اینکه ما از نظر مالی مشکل خاصی نداریم و اختلاف اونچنانی هم با هم نداریم. در یکی از سفرهامون همسرم پیشنهاد داد که برای تنوع یک خانم دیگر را هم وارد رابطه جنسی خودمان بکنیم فقط یه بار اونم برای تنوع … اولش فکر کردم داره شوخی میکنه و بعد از اون دیدم دوباره تکرار کرد. واقعیتش من قبول نکردم ولی خواستم باز هم از شما سوال کنم ؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

 

جواب :

در دنیای امروز پیش از آنکه با موضوع جدیدی مواجه شوید بهتر است نسبت به آن و تبعات آن آگاهی داشته باشید.

تمایلات زوجین برای چنین روابطی (رابطه جنسی سه نفره) ابتدا با تخیلات و تصویر سازی های ذهنی شروع میشود و سپس زمانی که زوجین آسیب پذیر تر هستند (مثل زمانی که مست و یا تحت تاثیر فیلم های پورن قرار گرفته اند و یا حتی مشکلات جنسی و ..) عملی میشود.  در ادامه 4 دلیلی که رابطه سه نفره ایده خوبی نیست را برای شما شرح خواهیم داد.

1.شاید فارغ از مسائل شرعی تعداد اندکی از خانم ها مشکلی با رابطه داشتن با یک خانم دیگر در کنار همسرشان نداشته باشند. از طرف دیگر مردان ممکن است در ابتدا از این ایده که همسر خود را با زن دیگری به اشتراک بگذارند لذت ببرند اما نمیدانند زمانی که واقعا این اتفاق بیافتد و همسر خود را در دستان شخصی دیگری ببینند چه بلایی بر سرشان می آید. چیزی که مردان احساس میکنند ترکیبی از حسادت، پشیمانی ، عصبانیت و احساس ناامنی است و زمانی که این احساسات پیچیده بوجود میاید تنها نتیجه اش بهم خوردن روابط است.

2.در بسیاری از موارد هنگام چنین رابطه هایی خانم ها احساس بی ارزش بودن پیدا کنند که میتواند به اعتماد به نفس آن ها آسیب جدی بزند. همچنین خانم ها بصورت ذاتی نسبت به مردان خیلی حساس تر و آسیب پذیر تر هستند و در اینگونه روابط آسیب میبینند درحالیکه برای مردان شاید اهمیت کمتری داشته باشد . در روابط سه نفره چیزی که مرد ها به دنبال آن هستند صرفا لذت های فیزیکی است اما خانم ها  زمانی که رابطه به پایان میرسد  و صبح روز بعد فرا می رسد احساس خواهند کرد که از آن ها سوء استفاده شده و حال خوبی نخواهند داشت و تاثیرات مخرب ان هر روز بیشتر بر رابطه شان سایه می افکند.

3. یکی از روانشناسان معروف میگوید که پس از روابط سه نفره احساس شرم افراد را فرا خواهد گرفت. گرچه در این مرحله معمولا همه سعی میکنند با گفتن جملاتی مثل “دیگه اینکار را تکرار نمیکنم” یا “واقعا لذت بخش بود” خود را برای مدتی آرام کنند. اما اکثرا نمیتوانند بطور کامل بهبود پیدا کنند و برخی افراد هم دچار افسردگی را تجربه خواهند کرد.

4.یکی دیگر از عوارض انجام رابطه های جنسی 3 یا چند نفره , احتمال خیانت به شدت بالا می رود , تصور کنید برای یک شب لذت بیشتر و تنوع در رابطه جنسی تمام ذهنیت و اعتباری که نزد همسر خود را دارید از دست می دهید , هر چند ممکن است خانم یا خانم های مشترک در این رابطه رضایت کاملی از انجام این کار نداشته و بیان نکنند ولی با انجام آن از فردا هر کسی می تواند رابطه های چند نفره را برا هر کسی درخواست کند و این روند برای وی عادی شود. همچنین در یک رابطه 3 نفره که تازگی دارد برای هر طرف میتواند نفر قبلی را از چشم بیندازد و نفر جدید جایگزین برای وی شود ! در کل این گونه رابطه ها ممکن است لذتی 1 شبه را در بر داشته باشد ولی به سرعت تبدیل به خیانت در طرفین خواهد شد.

سخن نهایی: در دنیای امروز که تنها با دو کلیک ساده تنوع وسیعی از فیلم های پورن و اغوا کننده رو به روی جامعه قرار دارد آگاهی پیدا کردن از افکار مخرب و پیشگیری امر مهمی به نظر می رسد و نکته ی خیلی مهمتر انکه کسانی که چنین افکاری در سرشان به وجود آمده قطعا نیاز به مراجعه حضوری به روانشناس و درمان این موضوع دارند.

به زندگی تان اهمیت دهید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “رابطه جنسی سه نفره ؟!!!

  1. جالب بود ! سپاس از اطلاعات تان !

    1. molina گفت:

      ممنون نظر لطفتون هست … ممنون از توجهتون.

  2. مرتضی حسینی گفت:

    واقعا ممنون و سپاس گذاریم واقعا طوری شده که همه به فیلم های تخیلی پورنو روی آوردن و فکر می کنند حقیقت هست ولی متاسفانه نمی دانند که همه چیز به خاطر فقط کسب پول هستش و واقعا ذهن های اسیب دیده رو مورد تحریک قرار بدن

دیدگاهتان را بنویسید