زناشویی

کاندوم فوق نازک 03.0 کدکس (ویدئو بررسی )

کاندوم-فوق-نازک-کدکس

تست و بررسی کاندوم فوق نازک 03.0 کدکس

کاندوم فوق نازک 03.0 کدکس (ویدئو بررسی ) : کاندوم فوق نازک 03.0 کدکس کاندومی است بسیار نازک با تکنولوژی ژاپن که از جمله مقاوم ترین و نازکترین کاندوم های جهان به شمار می رود و مناسب برای زوجینی است که تمایل به استفاده از کاندوم ندارند.

کاندوم فوق نازک 03.0 کدکس یا همان کاندوم سه میکرون کدکس با کپی برداری شرکت کدکس از شرکت کاندوم ساگامی  ژاپن تولید و روانه بازار شد. در واقع یکی از مشکلات بسیاری از زوجین مخصوصا آقایان آن است که تمایلی به استفاده از کاندوم ندارند چرا که معتقدند استفاده از کاندوم موجب کاهش لذت جنسی می شود که البته تا حدی هم صحبت درستی است اما به هر حال عدم استفاده از کاندوم می تواند دردسر هایی را برای شرکای جنسی همراه داشته باشد از جمله بارداری ناخواسته ، بیماری های مقاربتی از اصلی ترین دلایل آن می باشند .

برای خرید کاندوم سه میکرون کدکس روی این متن کلیک نمایید.

شرکت کدکس با تقلید از شرکت ساگامی سعی داشته در عین نازک بودن ، مقاوم بودن کاندوم هم از بین نرود و نباید از حق گذشت که بدون اغراق تا حدود زیادی رضایت استفاده کنندگان را به همراه داشته است.

ما در پیج اینستاگرام مولینا بسیار با این مورد در دایرکت مواجه می شویم که جوانان زیادی مراجعه میکنن و بابت سقط و یا باردرای ناخواسته و رابطه مشکوک بدون کاندوم سوال میکنن و گاها درباره روش های نامتعارف سقط کسب اطلاعات میکنن که قالبا از همین روابط بدون کاندوم نشات می گیرد.

کاندوم سه میکرون کدکس پر فروشترین کاندوم از برند کدکس در سایت مولینا طی دو سال اخیر بوده است . متاسفانه به دلیل تحریم و مسائل ارزی شرکت های تولیدی داخل کشور به سختی می توانند محصولات متنوع جنسی مانند کاندوم و تنوع برای آنرا تولید کنند و همین امر کاهش رضایت جنسی برای برخی زوجین در ایران ایجاد نماید . برای مثال کاندوم سایز بزرگ xl که قبلا از کشور دوست چین وارد میشد و پس از ممنوعیت واردات کاندوم دیگر خبری از کاندوم های متنوع و حتی سایز دار نیست . آقایانی هستند که بار ها در ارتباط با پشتیبانی سایت مولینا اعلام کردند که نمی توانند از کاندوم های موجود در بازار ایران استفاده کنند چرا که مناسب سایز آلت شان نیست –

به هر حال همواره در کشور ما به محض آنکه صحبت از مسائل جنسی می شود و ملزومات سکس گویی قرار است یک مواد غیر مجاز ویا خلاف شرع انجام دهی در حالیکه رابطه جنسی غریزه انسانی است مانند غذا خوردن خوابیدن و دستشویی رفتن.

طبق آمار در هر ساعت 14 طلاق در ایران ثبت میشود و طبق اعلام گروه روانشاسان ایران 70 درصد مشکلات زوجین با ریشه یابی مشکلات جنسی عنوان شده است . همینقدر مهم و تاثیر گذار.

قطعا داشتن یک رابطه جنسی با کیفیت می تواند پایه ها و ستون های ماندگاری یک خانواده را قوی تر کند و احساسات عاطفی بین زوجین را عمیق تر نماید که با محصولات جنسی می تواند رنگ و بوی تنوع و بهتری به خود بگیرد و به دلیل عدم تمایل و توجه مسئولین همواره پروژه های تقویت صنعت محصولات جنسی مسکوت مانده است.

بسیاری از سرمایه گذاران کلان خصوصی تمایل به ورود به تولید محصولات جنسی در ایران داشته اند که با مقاومت بروکراسی اداره عطایش را به لقایش بخشیده اند.

شما ببینید تولید فقط یک محصول متمایز مانند کاندوم فوق نازک 03.0 کدکس چقدر رضایت بالایی داشته و کمک کرده و در نظر بگیرید اگر محصولات اینچنینی به مراتب تولیدات متنوع تری داشته باشد و قطعا در آینده به کمک کانون خانواده ها خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید