زناشویی

بهترین کاندوم های آنتی باکتریال

نمونه های مختلف کاندوم های آنتی باکتریال

حفظ سلامت و جلوگیری از بیماری های پوستی و مقاربتی، یکی از مواردی است که باید در رابطه جنسی رعایت شود. این مسئله خصوصا برای افرادی که با شرکای نامشخصی در ارتباط هستند مهم تر است. چرا که بیماری های جنسی می تواند علاوه بر از بین بردن ظاهر زیبای بدن، گاه زندگی او را به خطر بیندازد.

اگر طرفی از رابطه، بطور مثال دارای بیماری باکتریایی مانند قارچ باشد، ممکن است که طرف دیگر رابطه نیز دچار این بیماری شود. به همین دلیل بهتر است که به روش های مختلف، از بیماری جلوگیری شود‌. یکی از مهم ترین و درعین حال موثرترین روش های جلوگیری از بیماری، استفاده از کاندوم های آنتی باکتریال می باشد. از این رو سایت مولینا قصد دارد که بهترین کاندوم های آنتی باکتریال را به شما معرفی نماید. 

برای خرید کاندوم اورس از مولینا کلیک کنید.

منظور از بهترین کاندوم های آنتی باکتریال چیست ؟

یکی از مسائلی که بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها با آن مواجه‌اند، احساس خارش و سوزش پس از رابطه جنسی است.  این احساس خارش به چند دلیل رخ می‌دهد که در ادامه به بررسی آن ها پرداخته خواهد شد، اما مهم ترین نکته خواص کاندوم آنتی باکتریال در جلوگیری از خارش است. کاندوم آنتی باکتریال به افرادی که دارای روابط جنسی پرخطر هستند، بسیار توصیه می‌شود. در این محصول مواد ضدعفونی کننده وجود دارد که نواحی جنسی را عاری از هر گونه قارچ و باکتری غیر مفید می‌کند.

3 نمونه از بهترین کاندوم آنتی باکتریال

کاندوم آنتی باکتریال ایکس دریم

کاندوم آنتی باکتریال ایکس دریم، از قبیل بهترین کاندوم های آنتی باکتریال است که در ادامه مشخصات آن را بررسی خواهیم کرد. کاندوم Antibacterial ایکس دریم  آنتی باکتریال و ضد قارچ است. با استفاده از این محصول از قارچ ها و عفونت های ناحیه تناسلی در امان مانده و سلامت جنسی تان را تضمین کنید. 

اگر از آن دسته افرادی هستید که بهداشت و سلامت خود و شریک تان را در اولویت قرار می دهید، این محصول را حتما امتحان کنید. این کاندوم برای افراد دارای پوست حساس نیز مناسب بوده و از مشکلات پوستی در ناحیه تناسلی جلوگیری می کند. این محصول شفاف و چرب است که این مسئله موجب تحریک چشمی بانوان و همچنین کاهش دردهای آن ها در حین مقاربت می شود. اگر به رضایت بانوان اهمیت می دهید، این محصول گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود. 

از طرفی این محصول بسیار محبوب و ویژه دارای مخزن ذخیره می باشد که این مسئله موجب افزایش اطمینان خاطر شما در حین رابطه و ایجاد فضایی امن تر برای هر دو طرف می شود. این محصول در بسته بندی های ۱۲ عددی به بازار عرضه شده است و به عنوان بهترین کاندوم های آنتی باکتریال به حساب می آید.

برای خرید کاندوم ايکس دريم از مولینا کلیک کنید.

کاندوم آنتی باکتریال اورس

این کاندوم یکی از محبوب ترین محصولات زناشویی در میان بهترین کاندوم های آنتی باکتریال است. این محصول با بهره گیری از لاتکس ۱۰۰ درصد طبیعی یکی از بهترین محصولات موجود در بازار به منظور جلوگیری از انتقال بیماری های مقاربتی به ویژه عفونت ها است. 

از طرفی لایه شفاف و نازک آن سبب شده است افرادی که از برقراری رابطه جنسی با کاندوم خودداری می کنند، یک احساس طبیعی در رابطه جنسی داشته باشند. تقریبا تمامی محصولات برند اورز از میزان مناسبی مواد لوبریکانت بهره می برند. این ماده که به عنوان یک روان کننده بی خطر در صنعت تولید محصولات زناشویی شناخته می شود، به برقراری یک رابطه لذت بخش به شما کمک می کند و سبب می شود که آلت به راحتی حرکت کند. 

انواع مدل های بهترین کاندوم های آنتی باکتریال

از طرفی وجود ماده بنزوکائین در این محصول کمک می کند که مردان در کنترل انزال قدرتمندتر ظاهر شوند که همین موضوع سبب می شود ارگاسم در طرفین با کیفیت بهتر و در یک زمان رخ دهد. با توجه به اینکه این محصول در دسته بهترین کاندوم های آنتی باکتریال به حساب می آید، برای بانوان که اولین رابطه را تجربه می کنند توصیه می شود.

کاندوم آنتی باکتریال کدکس

یکی از بهترین نمونه های موجود در میان بهترین کاندوم های آنتی باکتریال را می توان کاندوم آنتی باکتریال کدکس ۱۲ تایی دانست. همانگونه که از نام این محصول پیدا است دارای مواد آنتی باکتریال و ضد قارچ بوده است. وجود این مواد موجب پیشگیری از بروز بیماری ها عفونی و قارچ در ناحیه تناسلی زنان و مردان شده و سلامت جنسی افراد را در حین برقراری رابطه تضمین خواهد کرد. 

به همین جهت است که استفاده از این محصول به همه افرادی که به سلامت خود و شریک شان اهمیت می دهند، توصیه می شود. کاندوم آنتی باکتریال کدکس دارای مخزن ذخیره اسپرم می باشد و همین موضوع موجب اطمینان خاطر بیشتر زوجین در هنگام رابطه و افزایش امنیت و آرامش روانی در حین آمیزش می شود.

برای خرید کاندوم ناچ از مولینا کلیک کنید.

این کاندوم دارای سطحی چرب و شفاف بوده و همین موضوع موجب روان سازی بیشتر و کاهش درد بانوان می شود. علاوه بر این، محصول ضد حساسیت بوده و هیچ گونه عوارض جانبی برای مصرف کننده نخواهد داشت. داشتن مجوز از سازمان غذا و دارو علت دیگری مبنی بر اطمینان خاطر افراد در انتخاب است.

این محصول از برند کدکس یک گزینه مناسب برای افرادی ست که در عین لذت و رضایت خواستار امنیت و سلامت در حین آمیزش جنسی بوده و به دنبال موردی قابل اعتماد هستند.

کاندوم های معرفی شده از بهترین کاندوم های آنتی باکتریال می باشند و شما می توانید آن ها را در حین رابطه خود با خیال راحت استفاده نمایید. این کاندوم ها خاصیت های زیادی داشته و از شما در مقابل انواع بیماری های پوستی و قارچی و همچنین بیماری های ویروسی محافظت می کند. به شما پیشنهاد می شود حتما از کاندوم های آنتی باکتریال حین رابطه جنسی استفاده نمایید. 

برای خرید کاندوم دورکس از مولینا کلیک کنید.

استفاده از بهترین کاندوم های آنتی باکتریال

استفاده از بهترین کاندوم های آنتی باکتریال، بسیار مهم است. زیرا اگر کاندوم آنتی باکتریالی که خریداری می کنید از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، منجر به آسیب دیدن شما در حین رابطه جنسی شده و ممکن است خطراتی به همراه داشته باشد.

به همین دلیل سایت مولینا که یکی از معتبرترین فروشندگان انواع لوازم زناشویی می باشد، تلاش کرده است در این مقاله سه نمونه از بهترین کاندوم های آنتی باکتریال موجود در بازار ایران را برای شما بیان نماید. شما می توانید برای خرید انواع کاندوم به سایت مولینا مراجعه کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید