زناشویی

بهترین ژل های تاخیری در سال ۲۰۲۲

آشنایی با بهترین ژل تاخیری سال ۲۰۲۲

رابطه جنسی یکی از مهمترین بخش‌های زندگی زناشویی می باشد. رضایت همسر در رابطه جنسی تاثیر زیادی بر زندگی مشترک داشته و می‌تواند ابعاد مختلفی از زندگی را تحت الشعاع خود قرار دهد. به همین دلیل مهم است که رابطه جنسی زوج ها از کیفیت بالایی برخوردار باشد. یکی از مسائل شایع که زندگی زناشویی را تحت تاثیر خود قرار میدهد، زود انزالی مرد می باشد. زود انزالی یکی از مشکلاتی است که به دلایل مختلف جسمی و روانی در مرد ایجاد می شود.

یکی از راه های کنترل و از بین بردن آن، استفاده از انواع لوازم تاخیری است. لوازم به صورت کاندوم تاخیری، قرص ها و ژل های تاخیری، وجود دارند‌. ژل های تاخیری یکی از مناسب ترین گزینه های موجود برای کنترل زود انزالی هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد از بهترین ژل تاخیری سال ۲۰۲۲ برای رفع مشکل خود استفاده می کنند. از این رو سایت مولینا نیز قصد دارد در این بخش بهترین ژل تاخیری سال ۲۰۲۲ را برای شما بیان کند. اگر شما نیز به دنبال شناخت بهترین ژل های تاخیری در سال ۲۰۲۲ هستید ، این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

برای خرید کاندوم خاردار از مولینا کلیک کنید.

بهترین ژل تاخیری سال ۲۰۲۲ چیست؟ 

بهترین ژل تاخیری سال ۲۰۲۲ همانطور که از اسم آن پیداست، موادی هستند که برای ایجاد تاخیر در انزال استفاده می‌شوند. به همین دلیل این ژل ها در کنار اسپری های تاخیری کاربرد زیادی دارند. ژل های تاخیری را اغلب به کمک ماده بی حسی لیدوکائین می سازند. در این ژل ها حدود دو الی سه درصد از ماده لیدوکائین استفاده می شود. برای استعمال ژل های تاخیری و مکان خاصی وجود ندارد و مصرف کنندگان می توانند آن را به سراسر آلت تناسلی خود بمالند.

بهترین ژل تاخیری سال ۲۰۲۲ نسبت به اسپری های تاخیری میزان بی حسی کمتری ایجاد می کنند. این امر موجب می‌شود که از میزان لذت جنسی مردان نیز کم نشود. بنابراین می‌توان گفت استفاده از بهترین ژل تاخیری سال ۲۰۲۲ نسبت به اسپری های تاخیری مزایای بیشتری دارد. در ادامه بهترین ژل تاخیری سال ۲۰۲۲ برای شما بیان خواهد شد.

برای خرید کاندوم ضد عفونت از مولینا کلیک کنید.

دو نمونه از بهترین ژل تاخیری سال۲۰۲۲

قبلا از مطالعه مطلب زیر این را بدانید به صورت کلی ژل های تاخیری از نظر میزان تاثیر گذاری یک مرحله پایین تر از اسپری های تاخیری هستند یعنی اسپری های تاخیری میزان تاخیر بیشتری دارند.

هر ساله به دلیل رونق و استفاده زیاد از کاندم ها، شرکت های تولید کننده سعی کرده اند محصولات خود را به روز نگه داشته و همواره در صدد تولید محصولات جدید از کاندوم ها هستند. با به پایان رسیدن سال ۲۰۲۲ افراد بسیار زیادی در تلاش هستند که بتوانند بهترین ژل تاخیری سال ۲۰۲۲ را شناخته و در سال جدید 2023 نیز از بهترین و جدیدترین محصولات کاندوم برخوردار باشند. در ادامه سایت مولینا انواع بهترین ژل تاخیری سال ۲۰۲۲ را برای شما بیان خواهد کرد.

 

ژل تاخیری دلتا 

این محصول یکی از جدیدترین و بهترین ژل تاخیری در سال ۲۰۲۲ موجود در بازار ایران است. این ژل کمک زیادی به رفع زود انزالی می نماید. همچنین ویژگی های این ژل بسیار منحصر به فرد است. تا جایی که می توان گفت هیچ رقیبی در این زمینه در بازار ایران ندارد.

این ژل هیچگونه عوارضی ندارد که به نوع خود، ویژگی مهمی محسوب می شود؛ زیرا نداشتن عوارض ، موجب لذت بیشتر آقایان از رابطه جنسی می گردد. علاوه بر آن، ژل تاخیری دلتا دارای پایه‌ کاملا گیاهی است و هیچ گونه التهاب یا حساسیتی برای پوست واژن و آلت تناسلی مرد ایجاد نمی کند. از این رو می توان این ژل را یکی از بی عوارض ترین ژل های تاخیری بازار دانست. 

استفاده از این محصول نیز مانند سایر ژل های تاخیری، بسیار راحت است و فقط کافی است چند دقیقه قبل از آمیزش، آن را برای آلت تناسلی مرد، مالش دهید. شما می توانید برای تهیه‌ ژل تاخیری دلتا ، به سایت مولینا مراجعه نمایید.

ژل های این شرکت به دلیل وارداتی بودن مواد اولیه گاها از قیمت بالاتری نسبت به سایر ژل ها برخوردار هستند. 

انواع بهترین ژل تاخیری سال ۲۰۲۲ چیست

ژل تاخیری ناچ کدکس

یکی دیگر از انواع بهترین ژل تاخیری سال ۲۰۲۲ معتبر در بازار ایران، ژل های شرکت کدکس می باشذد. این شرکت علاوه بر تولید انواع کاندوم های تاخیری، خاردار، عروسکی و… اقدام به تولید ژل تاخیری نیز می نماید. 

اما باید این نکته را در نظر بگیرید که این ژل ها توانایی بالایی در به تاخیر انداختن زمان انزال شما خواهند داشت و به دلیل رایحه‌ی خوبی که دارند، احساس مطبوعی در زوج ها، حین برقراری رابطه جنسی، ایجاد خواهند کرد. این ژل ها دارای میزان ماده‌ بی حسی بسیار کمی هستند و نسبت به اسپری‌های تاخیری، حس لذ‌ت‌ بخش‌تری در شما ایجاد می کنند. علاوه بر آن، این ژل ها بر پایه‌ آب هستند و این ویژگی موجب می شود که ژل های تاخیری باعث پاره شدن کاندوم نشوند.

برای خرید کاندوم ژله ای از مولینا کلیک کنید.

رابطه جنسی عالی با بهترین ژل های تاخیری ۲۰۲۲

داشتن یک رابطه جنسی با کیفیت بسیار مهم است. از این رو مهم است که مشکل زودانزالی در رابطه جنسی حل شود. شما برای این کار می توانید از بهترین ژل تاخیری سال ۲۰۲۲ استفاده کنید. سایت مولینا در این مقاله بهترین ژل های تاخیری در سال ۲۰۲۲ را برای شما بیان کرده است. شما می توانید برای خرید ژل تاخیری و یا سایر لوازم زناشویی، از جمله انواع کاندوم ها، به سایت مولینا مراجعه کنید و پس از مشاهده طیف وسیعی از محصولات، نسبت به خرید محصول مورد نظر، اقدام نمایید. 

برای خرید کاندوم شکلاتی از مولینا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید