زناشویی

بهترین ترفندهای ایجاد جذابیت های جنسی

جذابیت های جنسی

بهترین ترفندهای ایجاد جذابیت های جنسی موضوع بسیار جذاب این مقاله از مولینا می باشد. پیشنهاد می کنیم آن را تا انتها دنبال نمایید.

استفاده از پوزیشن های متنوع – تغییر مکان رابطه جنسی – استفاده از لباس های فانتزی – استفاده از عطر های مختلف – استفاده از موزیک هنگام سکس همگی از روش هایی هستند که می توانند جذابیت های جنسی شما و شریک جنسی تان را افزایش دهید.

روابط جنسی یکی از مهم ترین رفتارها و اعمال در روانشناسی، ارتباط زناشویی، بقا و… محسوب می شود. به همین دلیل این امر از اهمیت بسیار بالایی برای تمامی مردم برخوردار است. این کار منجر می شود که در یک رابطه، زوجین همواره در حال تلاش برای بهبود رابطه خود باشند. زیرا یک رابطه عالی مزایای زیادی برای دو طرف دارد. یکی از این مزیت ها را می توان روان آسوده دانست.

بهترین ترفند ایجاد جذابیت های جنسی

البته یک رابطه جنسی خوب دارای مزایای متعددی می باشد. بسیاری از مردم به دنبال کسب این مزایا از رابطه جنسی با همسر خود هستند. اما باید بدانید که کسب این مزایا در گرو  جذابیت طرفین در رابطه جنسی می باشد. مولینا یکی از سایت های معتبر فروش انواع لوازم زناشویی می باشد. این سایت قصد دارد در ادامه شما را با بهترین ترفند ایجاد جذابیت جنسی آشنا نماید. 

برای خرید پکیج های جنسی کلیک نمایید.

اگر شما نیز به دنبال افزایش کیفیت رابطه جنسی خود و جذاب تر شدن آن هستید، حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید و بهترین ترفند را متناسب با شرایط خود و پارتنرتان انتخاب نمایید.

مزایای داشتن یک رابطه جنسی جذاب 

در ابتدا و قبل از اینکه بهترین ترفند ایجاد جذابیت های جنسی بیان شود، نیاز است که بدانیم چرا یک رابطه جنسی باید جذاب باشد و در واقع مزایای داشتن یک رابطه جذاب جنسی چیست؟ به همین دلیل در ادامه، ابتدا به بررسی مزایای رابطه جنسی جذاب خواهیم پرداخت. 

کاهش استرس:

هورمون اندورفین، مورفین طبیعی بدن بوده و درد را تسکین می دهد. رابطه و فعالیت های جنسی مستقیماً باعث ترشح این هورمون و دیگر هورمون های مشابه می شوند. پس می توان گفت رابطه ی جنسی درد را نیز تسکین می دهد. به علاوه ذهن را نیز تسلی بخشیده که نتیجه ی آن آرامش روحی و کاهش استرس خواهد بود.

کاهش فشار خون:

داشتن بیش از 3 نوبت رابطه جنسی در طول هفته ریسك ابتلا به بیماری‌های قلبی را در مردان به نصف كاهش می‌دهد. رابطه جنسی كلسترول بد خون را نیز كاهش می‌دهد.

برای خرید کاندوم ساگامی از مولینا کلیک کنید.

کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات:

نتیجه تحقیقاتی که طی 8 سال پایش بر روی این جامعه آماری صورت گرفت بر این قرار بود که امکان ابتلا به سرطان پروستات در مردان جوانی که به طور متوسط در ماه 21 بار انزال داشتند به مراتب کمتر از مردانی بود که در ماه 7 بار یا کمتر انزال را تجربه می‌نمودند. آنها در این باره می‌گویند: برای تولید مایع منی، پروستات و کیسه منی موادی همچون روی، اسید سیتریک و پتاسیم را از خون می گیرند و آنها را تا ۶۰۰ برابر تغلیظ می کنند.

برای خرید کاندوم دورکس از مولینا کلیک کنید.

ترفند های ایجاد جذابیت های جنسی 

حال که با مزایای داشتن یک رابطه جنسی جذاب، آشنا شده اید، نیاز است که ترفند هایی که به جذابیت بیشتر رابطه جنسی کمک می کنند را نیز بشناسید. در ادامه چندین مورد از بهترین ترفند ایجاد جذابیت های جنسی، برای شما بیان خواهد شد. 

لمس کردن خود:

برخی از مردم زندگی می کنند تا عشق خود را در آغوش بگیرند و رابطه خود را محکم کنند. دیگران نوازش را برای اتاق خواب به عنوان پله ای برای رویداد اصلی در نظر می گیرند. این تصور رایج که مردان نوازشگر طبیعی نیستند را فراموش کنید. بغل کردن، چسباندن، ماساژ جنسی و بوسیدن همه زیر چتر نوازش قرار می گیرند. هیچ راه درست یا غلطی برای در آغوش گرفتن وجود ندارد، اما این موقعیت های رایج در آغوش گرفتن می تواند راه را برای یک جلسه نوازش حماسی هموار کند.

حرف زدن:

یک کلمه به خودی خود شاید نتواند عاشقانه باشد ، بلکه اگه اون رو در جایی که مناسب نیست بکار ببریم معنی بدی پیدا میکند . بعضی از زن و شوهرها برای برانگیختگی بیشتر نیاز به زدن حرفهای عاشقانه هنگام دخول . یکی از محرک ها استفاده از برخی کلمات عاشقانه هنگام دخول و نزدیکی هستش که در لفظ عامیانه به اونا رکیک گفته میشود .

ایجاد تنوع:

وقتی در یک رابطه طولانی‌مدت هستید، به آن عادت می‌کنید. شواهد بیولوژیکی وجود دارد که تجربیات جدید موجب ترشح دوپامین در مغز می‌شود. دوپامین یک پیام‌رسان شیمیایی است که بر مرکز لذت در مغز اثر می‌گذارد. به همین دلیل است که در روابط جدید خیلی زود هیجان‌زده می‌‌شویم–چون همه چیز تازه است و مغزتان هم براساس آن واکنش می‌دهد.

مشخص است که نمی‌توانید هر وقت این هیجان از بین رفت، شریک زندگی‌تان را عوض کنید. اما می‌توانید عوامل دیگر را تغییر دهید. یک مکان جدید، زمان جدید یا موقعیت جدید حال و هوای هر دوی شما را برمی‌گرداند. رابطه‌جنسی اول صبح، زیر دوش حمام یا در اتاقی متفاوت از اتاق همیشگی‌تان را امتحان کنید.

برای خرید کاندوم ناچ از مولینا کلیک کنید.

داشتن یک رابطه جنسی جذاب یکی از مواردی است که تمامی زوجین به آن علاقه‌مند هستند. برای داشتن یک رابطه جنسی جذاب باید ترفند های مختلفی را بدانید و هر کدام از آنها را در شرایط و مکان مناسب استفاده نمایید. یکی دیگر از ترفند ایجاد جذابیت های جنسی، استفاده از کاندوم های مختلف می باشد.

برای خرید کاندوم های متنوع کاپوت کلیک نمایید.

شما می توانید برای تهیه انواع کاندوم ها در طرح های مختلف؛ مانند عروسکی، طعم دار، تاخیری و… به سایت مولینا مراجعه نمایید. این سایت انواع کاندوم در سایز ها و مدل های مختلف را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید