زناشویی

تخصصی ترین روش های درمان زود انزالی

جلوگیری از زود انزالی

رابطه جنسی یکی از مهم ترین و لذت بخش ترین رفتارهای زوجین می باشد. به همین دلیل کیفیت آن نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. این مشکل برای بسیاری از مردان رخ می دهد. برخی معتقدند که ختنه و حتی رژیم غذایی بر زود انزالی موثر است. در ادامه سایت مولینا قصد دارد، تخصصی ترین روش های درمان زود انزالی را برای شما بیان نماید‌. 

برای خرید کاندوم ضد قارچ از مولینا کلیک کنید.

زود انزالی چیست؟

قبل از کسب اطلاعات در مورد روش های درمان زود انزالی، اول از همه باید بدانیم که زود انزالی به چه معنا است! انزال به معنای دفع منی از بدن است. زود انزالی به وضعیتی گفته می‌شود که زودتر از آنچه یک مرد یا شریک زندگی‌اش در طول رابطه‌ جنسی دوست دارد، انزال اتفاق افتد. 

البته زود انزالی هم در مردان و هم در زنان دیده‌ می‌شود. ولی هر دو آن ها درمان دارد. زود انزالی در زنان باعث می‌شود که به اندازه‌ی کافی از رابطه‌ی جنسی لذت نبرند و در مردان علاوه بر این مشکل باعث می‌شود که نتوانند به شریک جنسی خود احساس خوبی بدهند. در سال‌های اخیر، اختلال عملکرد جنسی مردان بیشتر شناخته و درک شده‌ است و درک بهتری از مشکلات ناشی از آن وجود دارد. زود انزالی یکی از مشکلات شایع جنسی در مردان است که می‌تواند منجر به علائم ثانویه مانند پریشانی، خجالت، اضطراب و افسردگی شود، اما یک بیماری قابل درمان است.

روش های درمان زود انزالی چیست؟

روش های درمان زود انزالی یکی از مواردی است که تقریبا تمام افرادی که دارای این مشکل هستند، به دنبال آن هستند. در ادامه چندین مورد از روش های تخصصی درمان زود انزالی، برای شما بیان خواهد شد.

استفاده از کاندوم

مورد دیگری که می تواند به عنوان روش های درمان زود انزالی کاربرد داشته باشد، استفاده از کاندوم باعث طولانی تر کردن زمان رابطه جنسی و در نهایت کمک به درمان زود انزالی می شود. امروزه انواع مختلف کاندوم بر اساس نیاز شما در داروخانه ها موجود هستند که می توانید آن ها را تهیه و استفاده نمایید. 

استفاده از کاندوم های تاخیری به درمان زود انزالی کمک شایانی می کند. شما می توانید علاوه بر داروخانه، انواع کاندوم های تاخیری را از طریق سایت مولینا تهیه کنید. کاندوم های مولینا یکی از تخصصی ترین کاندوم ها، برای درمان مشکل زود انزالی هستند. 

برای خرید کاندوم حلقوی از مولینا کلیک کنید.

تمرین کگل

انجام تمرینات کگل و تقویت عضلات کف لگن کمک بسیاری به بهبود اختلال زود انزالی می کند. این درمان نیازمند صبر، حوصله و تداوم می باشد که ممکن است ماه ها به طول انجامد. عضلات کف لگن در هنگام عطسه، سرفه، خنده و جا به جایی اجسام سنگین حس می شوند و منقبض کردن آن ها علاوه بر کمک به انزال طولانی مدت تر، باعث کنترل بی اختیاری ادرار و کمک به پروستات نیز می شود. 

برای پیدا کردن محل دقیق این عضله باید جریان ادرار خود را هنگام ادرار قطع کنید، عضله ای که هنگام انقباض حس میکنید، آلت تناسلی رو کمی به سمت شکم می کشد. این مورد نیز در روش های درمان زود انزالی موثر است.

داروهای تاخیری و بی حسی

یکی دیگر از روش های درمان زود انزالی، استفاده از دارو می باشد. استفاده از کرم ها و اسپری های تاخیری باعث به تعویق انداختن انزال و بالا بردن رضایت از رابطه جنسی می شود. استفاده از کرم های موضعی بی حس کننده باعث کمتر کردن حساسیت آلت تناسلی شده و در نهایت انزال را به تاخیر می اندازد. 

اگرچه عوامل بی حس کننده موضعی موثراند، اما عوارض جانبی بالقوه ای دارند. به عنوان مثال، در برخی از مردان از دست دادن موقتی حساسیت و کاهش لذت جنسی گزارش شده است. گاهی اوقات، شرکای زن نیز این اثرات را گزارش کرده اند.

از جمله داروهای تاخیری و بی حسی می توان به کرم لیدوکائین-پریلوکائین برای انزال زودرس (EMLA) با نسخه پزشک اشاره کرد. اسپری های لیدوکائین برای انزال زودرس بدون نسخه پزشک در دسترس هستند.

روش های درمان زود انزالی و بهبود روابط

برای خرید کاندوم خاردار از مولینا کلیک کنید.

تکنیک فشار و مکث

پزشک شما ممکن است شما و همسرتان را در استفاده از روشی به نام تکنیک فشار مکث راهنمایی کند. این روش به شرح زیر عمل می کند: 

  • فعالیت جنسی را به طور معمول، از جمله تحریک آلت تناسلی مرد، شروع کنید تا زمانی که تقریباً برای انزال احساس آمادگی کنید؛
  • از شریک زندگی خود بخواهید انتهای آلت تناسلی مرد را فشار دهد و فشار را برای چند ثانیه حفظ کنید تا میل به انزال از بین برود؛
  • از شریک زندگی خود بخواهید که فرآیند فشار را در صورت لزوم تکرار کند.

استفاده از برخی دارو های جانبی

بسیاری از داروها ممکن است ارگاسم را به تاخیر بیندازند. اگرچه هیچ یک از این داروها به طور خاص مورد تایید سازمان غذا و دارو برای روش های درمان زود انزالی زودرس نیستند، برخی از این داروها از جمله داروهای ضد افسردگی، مسکن و بازدارنده‌های Phosphodiesterase-5 برای این منظور استفاده می شوند. 

این داروها ممکن است به صورت درخواستی یا استفاده روزانه تجویز شوند و ممکن است به تنهایی یا در ترکیب با سایر روش های درمانی تجویز شوند. یک عارضه جانبی داروهای ضد افسردگی خاص، ارگاسم تاخیری است. 

به همین دلیل، از مهارکننده های انتخابی جذب مجدد سروتونین (SSRI) مانند اسکیتالوپرام (Lexapro)، سرترالین (Zoloft)، پاروکستین (Paxil) یا فلوکستین (Prozac ، Sarafem) برای کمک به تاخیر در انزال استفاده می شود. 

مشاوره برای روش های درمان زود انزالی

در مشاوره برای روش های درمان زود انزالی به این صورت است که با یک روان درمانگر در مورد روابط و تجربیات خودتان گفنگو می کنید. جلسات می تواند به شما در کاهش اضطراب عملکرد و یافتن راه های بهتر کنار آمدن با استرس کمک کند. مشاوره هنگامی که در ترکیب با دارو درمانی استفاده شود به احتمال زیاد به شما کمک خواهد کرد.  

برای خرید کاندوم ضد عفونت از مولینا کلیک کنید.

با انزال زودرس، ممکن است احساس کنید که مقداری از نزدیکی با یک شریک جنسی را از دست داده‌اید. ممکن است احساس عصبانیت، شرم و ناراحتی کنید و از شریک زندگی خود دور شوید.  شریک زندگی شما همچنین ممکن است از تغییر در صمیمیت جنسی ناراحت باشد. انزال زودرس می تواند باعث شود که شریک زندگی کمتر به یکدیگر متصل شده و آسیب ببینند. صحبت در مورد مسئله یک مرحله مهم است و مشاوره روابط یا رابطه جنسی درمانی می تواند در مورد روش های درمان زود انزالی مفید باشد.

آسیب زود انزالی در زندگی افراد

زود انزالی می تواند آسیب های جدی به روح و روان فرد و همچنین رابطه افراد وارد نماید‌. سایت مولینا تلاش کرده است تا تخصصی ترین روش های درمان زود انزالی را برای شما بیان کند. یکی از بی دردسر ترین و در عین حال سالم ترین روش درمان زود انزالی استفاده از کاندوم تاخیری است. شما می توانید کاندوم های تاخیری را از طریق سایت مولینا تهیه نمایید، تا مشکل زود انزالی خود را حل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید