زناشویی

مزایای رابطه زناشویی در حمام

مزایای رابطه زناشویی در حمام چیست؟ رابطه جنسی یکی از مهمترین ارکان زندگی زناشویی می باشد. بنابراین در تازه نگه داشتن این رابطه مانند روز اول باید تلاش کرد. زیرا اهمیت به این مسئله می تواند تا حد زیادی به تداوم زندگی زناشویی شود. گاهی فقط با یک تغییر مکان ساده می توان در رابطه زناشویی تنوع ایجاد کرد و این رابطه را جذاب کرد. رابطه جنسی در حمام می تواند برای شما تنوع بالایی داشته باشد، به شما پیشنهاد می کنیم این روش را حتما تجربه کنید. 

برای خرید کاندوم ساگامی از مولینا کلیک کنید.

آشنایی با مزایای رابطه زناشویی در حمام 

رابطه جنسی اگر دارای تنوع نباشد، بعد از مدتی دیگر جذابیت قبل را ندارد و این مسئله می تواند برای رابطه زناشویی شما خطرناک باشد. شما می توانید در برقراری رابطه جنسی در حمام خلاقیت به خرج داده و هر چیزی که سبب لذت بیشتر در شما می شود را بدون شرم خجالت انجام دهید که موضوع مزایای رابطه زناشویی در حمام یکی از این موارد است.

یکی از مزایای رابطه زناشویی در حمام این است که به زیر دوش بروید و به هر چیزی که به شما احساس آرامش می دهد فکر کنید، رابطه جنسی در حمام می تواند یک خاطره جذاب را برای شما تا همیشه تداعی کند. یا یک روش دیگری که برای تحریک بیشتر پیشنهاد می شود این است که زن به زیر دوش رفته به اندام مختلف بدن مثل سینه ها و لای پاها دست بکشد و با این کار باعث تحریک بیشتر در مرد شود.

حتی می توانید از همسر خود بخواهید بدن شما را بشوید. به نقاط حساس بدن شما دست کشیده و ماساژ دهد. از گفتن هر چیزی که باعث لذت در شما می شود احساس شرم و حیا نداشته باشید اینها مسائلی هستند که از نظر شما بی اهمیت به نظر می آید ولی در واقعیت این طور نیست و در تداوم و بقای زندگی شما تاثیری چشم گیر دارد. حتی می توانید به رابطه دهانی در حمام بپردازید و بعد رابطه واژینال را در زیر دوش انجام دهید. 

خوابیدن روی کف زمین در حمام ممکن است کار سختی باشد می توانید از تشک های سالن های ورزش مخصوص این کار در نظر بگیرید. شما می توانید از پوزیشن های متفاوت برای برقراری رابطه جنسی در حمام استفاده کنید، اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که کف حمام بسیار لیز است و باید بیشترین احتیاط را داشته باشید تا لیز نخورید. این موارد نیز یکی از چندین موضوعات مزایای رابطه زناشویی در حمام به حساب می آید.

برای خرید کاندوم کدکس از مولینا کلیک کنید.

مزایای رابطه زناشویی در حمام چیست؟

حمام به عنوان یکی از محبوب ترین و خوشایند ترین مکان ها برای انجام رابطه جنسی به شمار می آید و زوجین از برقراری رابطه جنسی در حمام نباید شرمی داشته باشند. تمامی پوزیشن هایی که شما در سر دارید می تواند انجامش در زیر آب بسیار لذت بخش باشد. رابطه جنسی ممکن است در اثر سالیان طولانی تکراری و خسته کننده شود به شما پیشنهاد می کنیم هر چند وقت یکبار برای ایجاد تنوع و لذت بیشتر از این روش استفاده کنید. این مورد به عنوان مزایای رابطه زناشویی در حمام محسوب می شود.

بسیاری از افراد گمان می کنند رابطه جنسی فقط رسیدن به ارگاسم است در صورتی که این تصور اشتباه است و برقراری رابطه جنسی چیزی فراتر از برقراری جنسی و رسیدن به ارگاسم است. حتما می پرسید چه چیزهای دیگری در این میان اهمیت دارد، باید گفت نوع برقراری رابطه جنسی در کیفیت رابطه جنسی تاثیر گذار است و می تواند خاطره لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد. 

آشنایی با مزایای رابطه زناشویی در حمام شما با داشتن رابطه جنسی در حمام می توانید تمامی فانتزی هایی که در اتاق خواب نمی توانید انجام دهید را در حمام انجام دهید. بوسیدین در زیر آب بسیار حال و هوایی متفاوت از شرایط معمولی دارد، همچنین در آغوش گرفتن در زیر دوش لذت بیشتری را برای زوجین جوان به همراه دارد. ایجاد حس لذت در پارتنر خود موضوعی است که می توانید بواسطه مزایای رابطه زناشویی در حمام بدست آورید.

هیچگاه نگذارید سکس و رابطه جنسی برای شما تکراری شود، زیرا زیر بنای زندگی زناشویی بر اساس این مسئله مهم بنا شده و باید با نگاه عمیق تری به این مسئله نگاه کرد. متاسفانه در کشور ما به برقراری رابطه در حمام اهمیتی داده نمی شود، و اصولا تنوع در ایجاد رابطه جنسی در اولویت قرار دارد در صورتی که این مسئله به قدری مهم است که می تواند زندگی شما را برای همیشه تحت تاثیر قرار دهد و به عنوان مزایای رابطه زناشویی در حمام شناخته می شود. 

رابطه جنسی در حمام همان طور که می تواند لذت بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد به همان نسبت نیز می تواند خطراتی را برای شما به همراه داشته باشد. در اینجا می خواهیم به برخی از این خطرات احتمالی اشاره کنیم:

اگر مبتلا به عفونت های ادراری هستید یا بیماری های مقاربتی بهتر است از این روش با احتیاط بیشتری استفاده کنید. 

برای خرید کاندوم فضایی از مولینا کلیک کنید.

رابطه جنسی در حمام باعث افزایش ابتلا به بیماری های قارچی می شود، دلیلش این است که ph واژن تغییر پیدا کرده و ابتلا به بیماری های عفونی افزایش می یابد. با استفاده از کاندوم می توانید از بسیاری از بیماری های عفونی و ویروسی و همچنین بارداری ناخواسته جلوگیری کنید.

بهتر است قبل از رابطه جنسی خانم ها اندام های جنسی خود را به خوبی بشویید، زیرا این کار سبب می شود تا از بروز بسیاری از بیماری های عفونی و قارچی جلوگیری شود. عدم رعایت بهداشت جنسی می تواند به رابطه زناشویی شما صدمات زیادی بزند. 

همانطور که قبلا نیز به آن اشاره شده مزایای رابطه زناشویی در حمام بسیار زیاد است، قرار گرفتن زیر دوش آب و انجام هرگونه تحریکات جنسی می تواند برای زوجین لذت بخش باشد و آنها را از داشتن رابطه جنسی سیراب کند، علاوه بر آن آرامشی که بعد از انجام رابطه جنسی به شما دست خواهد داد به قدری زیاد است که شما هرگز نظیر آن را در رابطه جنسی در اتاق خواب تجربه نکرده اید. 

برای خرید اسپری تاخیری از مولینا کلیک کنید. 

مزایای رابطه زناشویی در حمام و ایجاد انگیزه

شما می توانید برای انجام رابطه جنسی در حمام از کاندوم های عروسکی و با مزه نیز استفاده کنید و به رابطه خود یک شکل فان و لذت بخش بدهید. انجام هر گونه حرکات تحریک آمیز در حمام بستگی به خلاقیت شما در برانگیخته کردن شریک جنسی تان دارد، زیرا قبلا هم به آن اشاره کردیم رابطه جنسی اگر به  صورت تکراری انجام شود بعد از مدتی لذت اولیه را نخواهد داشت بنابراین خلاقیت شما در لذت بخش کردن این کار بسیار موثر است. تداوم یک زندگی سالم به عوامل زیادی بستگی دارد و یکی از مهم ترین آنها توجه به رابطه جنسی است که می توانید در موضوع مزایای رابطه زناشویی در حمام به دنبال آن باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید