زناشویی

لذت نبردن از رابطه واژینال :میل جنسی دارم، اما از رابطه دخولی لذت نمی برم؟

لذت نبردن از رابطه دخولی

لذت نبردن از رابطه واژینال

یک سوال متداول: از رابطه دخولی لذت نمیبرم در حالی که میل جنسی دارم. خانم هستم و 6 ماهه ازدواج کردم لطفا راهنمایی بفرمایید:

1-عدم بیماری های دستگاه تناسلی:

گاهی اوقات یک عفونت ساده میتونه باعث درد یا بی حسی و عدم ارگاسم بشه که حتی خودتون هم از ان بی خبر باشید پس سعی کنید به یک دکتر زنان خوب مراجعه نمایید،خیس نشدن واژن هنگام رابطه ،عدم لذت دخولی و مشکلات اینچنینی می تواند از همین موضوع نشات گرفته باشد.

2- احساس:

این خیلی مهم هست که شما شریک جنسیتون را دوست داشته باشید که انشالله اینگونه باشد پس سعی کنید علاقه به او را در خودتان حفظ کنید.

برای خرید اسپری تاخیری از مولینا کلیک کنید.

3- مشکلات هورمونی :

اگر در برانگیختگی جنسی مشکلی احساس میکنید این مورد میتواند دلایل هورمونی داشته باشد که نیاز است به یک متخصص اورولوژی مراجعه فرمایید.

4- شروع درست:

خانمها عجیب احساساتی هستند پس ممکن هست عدم پیش نوازی و معاشقه درست همسرتون شما رو بی ذوق بکند پس سعی کنید شروع کاملا شیرین و ارامی داشته باشید.
5- در اخر هم اینو بدانید که روش رابطه جنسی و رسیدن به ارگاسم در همه افراد یک نوع نیست یک خانم از دخول لذت میبره در حالی که خانمی دیگر از بازی کردن و عدم دخول سعی کنید راه را خودتان بیابید که چگونه لذت ببرید نه اینکه از کسی پیروی کنید.
خجالت نکشید و درباره کارهایی که باعث لذت شما میشه یا نمیشه حتما با همسرتون صحبت کنید.

برای خرید محصولات زناشویی از مولینا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید