زناشویی

فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی

فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی چیست

برقراری رابطه جنسی می‌تواند فواید زیادی برای فرد داشته باشد. اما انجام بیش از حد آن یا داشتن عادات نادرست در انجام آن، ممکن است عوارض ناگواری نیز به همراه داشته باشد. به طور مثال ممکن است برخی افراد قبل از رابطه جنسی، عادت به خوردن شیرینی جات یا بعد از آن عادت به خوابیدن سریع داشته باشد. برخی از این عادات ممکن است به بدن آسیب وارد کند و برخی نیز فوایدی برای فرد داشته باشد.

خوردن آب بعد از رابطه جنسی نیز یکی از عاداتی است که برخی از افراد دارند. این عادت ممکن است فواید و عوارضی برای فرد به دنبال داشته باشد. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، آیا در مورد فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی اطلاعاتی دارید؟ سایت مولینا که یکی از معتبرترین شرکت های عرضه کننده انواع لوازم مورد نیاز رابطه زناشویی می باشد، قصد دارد فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی را برای شما بیان کند. اگر شما نیز از این عادت را دارید، بهتر است تا انتهای مقاله را مطالعه کنید تا با فواید و عوارض آن آشنا شوید.

برای خرید کاندوم ضد حساسيت از مولینا کلیک کنید.

آشنایی با فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی

قبل از اینکه بخواهیم در مورد فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی اطلاعاتی کسب کنیم، بهتر است که فواید و عوارض این موضوع را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهیم که ابتدا بهتر است به فواید آن بپردازیم. بدن شما بعد از انجام رابطه جنسی، میزان آب زیادی را به دلیل تعریق کردن و انجام فعالیت بدنی، از دست خواهد داد. بنابراین ممکن است شما بعد از انجام رابطه جنسی، فورا آب بنوشید. در ادامه چندین مورد از فواید آب خوردن بعد رابطه جنسی برای شما بیان خواهد شد. 

دفع راحت تر سموم و باکتری ها

فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی در زمینه های گسترده ای وجود دارد که هر یک از موارد آن از اهمیت بالایی برخوردار است. آب خوردن بعد رابطه جنسی، کم آبی بدن شما را رفع می کند و با افزایش سوخت و ساز کلیه، به دفع راحت تر سموم کمک خواهد کرد. ‌بنابراین خوردن آب بعد رابطه جنسی، به سلامت جسمی کمک خواهد کرد. علاوه بر آن، با خوردن آب، دفع ادرار شما افزایش می یابد و با شدت بیشتری دفع خواهید داشت و این امر به از بین بردن باکتری هایی که در طی انجام رابطه جنسی به بدن شما وارد شدند، کمک خواهد کرد. 

جلوگیری از گرفتگی عضله (اسپاسم عضلانی)

اگر خوردن آب، بصورت حساب شده باشد و به یکباره حجم زیادی آب وارد بدن نشود، می تواند مانع اسپاسم عضلانی شود. یکی از دلایل گرفتگی عضله را می توان کمبود آب در بدن دانست. بعد از انجام رابطه جنسی نیز، فرد میزان قابل توجهی از آب بدن خود را از دست می دهد که می تواند منجر به اسپاسم عضلانی شود. بنابراین نوشیدن آب، می تواند از این امر جلوگیری نماید و موضوع فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی را به خوبی نشان می دهد. 

برای خرید کاندوم ضخيم از مولینا کلیک کنید.

کاهش خستگی

کمبود آب بدن، می تواند منجر به ایجاد خستگی و سردرد در فرد شود. عمل جنسی یکی از اعمالی است که می تواند منجر به از دست رفتن مقدار زیادی از آب بدن شود. این هدر رفت آب در نهایت عوارضی چون سردرد و خستگی را به دنبال خواهد داشت. شما با مصرف آب با دمای معمولی (از خوردن آب یخ پرهیز شود)، این مشکل را حل کرده و سریعا خستگی و سردرد خود را رفع نمایید. در نتیجه فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی اهمیت زیادی دارد. 

عوارض آب خوردن بعد رابطه جنسی 

همانطور که در بخش فواید آب خوردن بعد رابطه جنسی به آن پرداختیم، آب هیچ گونه ضرری نمی تواند برای بدن داشته باشد. به شرطی که در دمای متعادل خورده شود و از خوردن آب یخ خودداری کنید. در ادامه عوارض خوردن آب یخ بعد رابطه جنسی برای شما بیان خواهد شد. 

آشنایی با فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی

کاهش ناگهانی ضربان قلب

خوردن آب بعد از رابطه جنسی اگر همراه با یخ باشد یا دمای پایینی داشته باشد، بصورت ناگهانی ضربان قلب را کاهش می دهد. پس از برقراری رابطه جنسی، ضربان قلب کمی از حد نرمال بالاتر است و با خوردن آب یخ و کاهش ناگهانی ضربان قلب، آسیب هایی به بدن وارد می شود و حتی ممکن است در موارد نادر، به ایست قلبی، سکته و حتی مرگ منجر شود. 

برای خرید کاندوم ضد قارچ از مولینا کلیک کنید.

آسیب به کبد

دومین موردی که می توان برای موضوع فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی به آن اشاره کرد، آب سرد است. آب سرد قاتل کبد است. مخصوصا اگر بدن گرم باشد. بعد از رابطه جنسی به دلیل فعالیتی که انجام داده اید، بدن شما گرم است. در این حالت خوردن آب با دمای پایین، می تواند منجر به آسیب دیدن کبد شما نیز گردد. بنابراین به شما پیشنهاد می شود، بطور کلی از خوردن آب یخ، علی الخصوص بعد از انجام رابطه جنسی یا ورزش، خودداری نمایید. 

ضعف سیستم عصبی و سردرد های مداوم

یکی از مشکلاتی که خوردن آب سرد بعد از رابطه جنسی بوجود می آورد، ضعف سیستم عصبی می باشد. ضعف سیستم عصبی به دلیل خوردن آب یخ، منجر به ایجاد سردرد شده و می تواند لذت رابطه جنسی را برای شما ازبین ببرد؛ زیرا با داشتن این عادت، شما تصور می کنید که به دلیل رابطه جنسی سردرد می گیرید و اقدام به کاهش آن می نمایید. در حالی که سردرد شما می تواند ناشی از خوردن آب یخ باشد.

ضعف قوای جنسی

بعد از رابطه جنسی، قوای جنسی تا حدودی تحلیل می رود و نیازمند بازیابی می باشد. به همین دلیل فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی موضوعی است که اگر خواهان خوردن آب بعد از رابطه جنسی هستید، باید توجه بیشتری به آن داشته باشید. در این مدت بهتر است مواد غذایی با طبع گرم خورده شود تا از ضعف قوای جنسی جلوگیری شود. 

اما باید بدانید که خوردن آب یخ، که طبعی سرد در بدن ایجاد می کند، از بازیابی قوای جنسی جلوگیری می نماید و در طولانی مدت، می تواند شما را به فردی سرد مزاج در رابطه تبدیل کرده و از توانایی جنسی شما بکاهد. در نتیجه فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی به عنوان یکی از مهم ترین دلایل محسوب می شود.

برای خرید کاندوم حلقوی از مولینا کلیک کنید.

احساس خواب آلودگی

در فواید خوردن آب بعد رابطه جنسی گفته شد که می توان به کمک آن، خستگی و خواب آلودگی را از بین برد. اما در این بخش این مورد می تواند جزو عوارض آب خوردن باشد. در صورتی که شما آب یخ مصرف نمایید، نه تنها خواب آلودگی و خستگی شما رفع نمی شود، بلکه بر آن افزوده شده و شما نیاز به استراحت زیادی دارید. موارد ذکر شده تنها بخشی از فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی بود که شما را در مورد خورد آب بعد از رابطه جنسی آگاه می کند.

فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی و اهمیت آن

خوردن آب پس از رابطه جنسی به خودی خود، هیچ عوارضی ندارد. اما باید توجه شود که آب یخ خورده نشود و همچنین میزان زیادی آب، به یکباره وارد بدن نگردد. در این مقاله سایت مولینا سعی کرده است که شما را با فواید و عوارض آب خوردن بعد از رابطه جنسی آشنا سازد. داشتن رابطه جنسی سالم یکی از مهمترین بخش های زندگی است. سلامت یک رابطه جنسی فقط به عادات قبل و بعد آن نمی باشد، بلکه لوازم و محصولات بهداشتی نیز در آن تاثیر گذار هستند. به همین دلیل شما می توانید انواع کاندوم و ژل های تاخیری و روان کننده را از طریق سایت مولینا سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید