زناشویی

رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر

اهمیت رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر

داشتن یک رابطه جنسی اصولی و حساب شده می‌تواند تاثیرات مثبت زیادی را در افراد داشته باشد. انجام یک رابطه جنسی قواعد پزشکی و بهداشتی خاص خود را دارد. عدم رعایت بهداشت در این مورد می تواند منجر به بیماری های زیادی گردد. هرچه بهداشت یک رابطه جنسی بالا باشد، خطر ابتلا به انواع بیماری های قارچی، ویروسی و سایر بیماری های جنسی مانند HIV به حداقل می رسد. از طرفی بالا بودن بهداشت جنسی طرفین در یک رابطه، احساس خوشایندی برای هر دو طرف ایجاد خواهد کرد.

رعایت بهداشت جنسی در هر شرایطی از اهمیت بالایی برخوردار است. رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر نیز یکی از بخش های مهم در بهداشت جنسی می باشد. افراد در سفر به دلیل فعالیت زیاد و گشت و گذار، ممکن است کمتر به بهداشت خود اهمیت دهند. این کار بسیار اشتباه است؛ زیرا به دلیل قرار گرفتن در محیط جدید و وجود باکتری های غریبه با بدن، احتمال بیماری زیاد است و رعایت بهداشت و رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر به سلامت شما کمک بسیاری می‌کند. سایت مولینا قصد دارد در ادامه نکات مهم رعایت بهداشت جنسی را برای شما بیان کند. 

برای خرید کاندوم ضد حساسيت از مولینا کلیک کنید.

رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر چیست؟ 

بهداشت جنسی به معنی داشتن رابطه‌ جنسی آگاهانه، بدون خطر، کم ریسک و پاکیزه می باشد. در مورد رابطه جنسی، نکات زیادی هستند که رعایت آن ها در کنار یکدیگر به بهداشت جنسی خواهد انجامید و رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر یکی از مهمترین مسائل در این زمینه به حساب می آید. 

رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر ضمانت کننده‌ سلامت زوجین در رابطه جنسی می باشد. تمامی افرادی که اقدام به برقراری رابطه جنسی می نمایند، باید از بهداشت جنسی خود و پارتنر خود، آگاهی کامل داشته باشند. در غیر اینصورت ممکن است که دچار بیماری های مختلفی گردند. بهداشت جنسی در سفر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و زوجینی که قصد برقراری رابطه جنسی در سفر را دارند، باید نکات مهمی را رعایت فرمایند. 

برای خرید کاندوم فضایی از مولینا کلیک کنید.

4 مورد از رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر

رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر، به دنبال این است که خطر ابتلا به انواع بیماری های مقاربتی را در افراد کاهش دهد. در سفر نیز این نکات به دنبال این هستند که از انواع بیماری های جنسی و غیرجنسی، جلوگیری کنند. در ادامه مهم ترین موارد برای رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر برای شما بیان خواهد شد. 

استفاده از کاندوم

اولین نکته و مهمترین نکات از رعایت بهداشت جنسی چه در سفر و چه در زمان های دیگر، استفاده از کاندوم است. استفاده از کاندوم خطر ابتلا به بسیاری از بیماری های مقاربتی مانند hiv و hpv را به صفر نزدیک می کند و جلوی ابتلا به انواع بیماری های پوستی مانند قارچ های پوستی را خواهد گرفت. علاوه بر آن، ممکن است در سفر، استرس و هیجان بر مرد غالب شده و در حین برقراری رابطه، انزال ناگهانی صورت گیرد. 

در این شرایط، کاندوم به‌ کمک زوجین آمده و از بارداری ناخواسته جلوگیری می کند. کاندوم‌ها دارای انواع مختلفی هستند و شما علاوه بر رعایت بهداشت، می توانید به کمک آن ها، به رابطه خود تنوع دهید. برای تهیه‌ انواع کاندوم های خاردار، کلاسیک، عروسکی، تاخیری و… می توانید به سایت مولینا مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع محصولات، کاندوم مورد نظر خود را خریداری نمایید. 

تعویض رو تختی و ملحفه

اگر در سفر در هتل ها و ویلاها ساکن می شوید، حتما به این نکته توجه کنید که ممکن است ملحفه و روتختی آن مکان، قبلا توسط افراد دیگر استفاده شده باشد و شستشو نشده باشند. به همین دلیل، اگر قصد انجام رابطه جنسی در سفر را دارید، حتما از قبل روتختی تمیز یا یک ملحفه سفید تمیز با خود به همراه داشته باشید که در هنگام رابطه جنسی از آن استفاده کنید. 

برای خرید کاندوم ايکس دريم از مولینا کلیک کنید.

زیرا در زمانی که زوجین لباس خود را بطور کامل در می‌آورند، برخورد بدن با روتختی هتل، ممکن است عوارض و بیماری های پوستی، برای شما به دنبال داشته باشد. به همین دلیل رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر یکی از مهمترین موارد محسوب می شود.

رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر چیست

استحمام قبل و بعد از رابطه جنسی

یکی از مهمترین موارد برای رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر، تمیزی بدن در رابطه جنسی بسیار مهم است. باکتری هایی که بوسیله آلودگی سطحی بدن و تعریق بین زوجین رد  و بدل می شود، می تواند زمینه ساز برخی بیماری ها باشد‌. این باکتری ها در سفر، به دلیل تازگی داشتن محیط، افزایش می یابد. بنابراین لازم است که قبل از برقراری رابطه جنسی، حتما استحمام کنید. محیط تازه و برقراری رابطه جنسی در محیط جدید، می تواند باعث لانه گزینی باکتری های زیادی بر بدن شود.

بنابراین لازم است که بعد از رابطه جنسی نیز به حمام بروید که پوست شما از هرگونه آلودگی، پاک شود. وجود آلودگی های بعد از رابطه جنسی روی بدن، می تواند منجر به انواع حساسیت های پوستی و بروز دانه های چرکی و خارش روی پوست گردد و در شرایط حاد تر منجر به قارچ پوستی گردد.

برای خرید کاندوم کاپوت از مولینا کلیک کنید.

 

تعویض لباس زیر

ک نکته مهم در رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر، این است که لباس زیر بصورت روزانه ( در محیط های شرجی و گرم، روزی دوبار یا بیشتر) تعویض شود. آلوده بودن لباس زیر، یا تعریق بدن و خیس شدن لباس زیر، می تواند محل رشد انواع قارچ و باکتری های دیگر باشد. تمیز بودن لباس زیر، کمک شایانی به رعایت بهداشت جنسی می کند و سلامت شما و پارتنرتان را تضمین می کند. بنابراین بهتر است که برای سفر، به اندازه کافی با خود، لباس زیر به همراه داشته باشید و به این رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر توجه ویژه داشته باشید. 

اهمیت رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر 

بهداشت جنسی در سفر از اهمیت بالایی برخوردار است و عدم رعایت آن، می تواند شیرینی سفر را به کام شما تلخ کند و تا مدت طولانی، شما را درگیر درمان نماید. به همین دلیل بهتر است نکات بهداشت جنسی در سفر را رعایت فرمایید. استحمام و استفاده از لوازم پیشگیری مانند کاندوم، از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر استحمام روزانه برای شما امکان پذیر نیست، می توانید از ژل های شستشوی واژن استفاده نمایید. 

برای خرید کاندوم دورکس از مولینا کلیک کنید.

در این مقاله سایت مولینا سعی کرده است که رعایت نکات بهداشت جنسی در سفر را برای شما بیان کند. همچنین می توانید با مراجعه به سایت مولینا، که عرضه کننده انواع لوازم زناشویی؛ مانند کاندوم، ژل تاخیری و… می باشد، انواع کاندوم و ژل های شستشو را تهیه نمایید. علاوه بر آن شما می توانید در این سایت سایر نیازهای خود مانند ژل های روان کننده و ژل های تاخیری تاخیری را نیز برطرف نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید