زناشویی

کاندوم ساده

کاندوم ساده

کاندوم ساده جزء اولین کاندوم های ساخته شده در جهان هستند، که در انواع مواد شیمیایی و طبیعی ساخته می شوند. متداولترین کاندومی که امروزه بسیار طرفدار دارد کاندوم ساده با لاتکس طبیعی است که به دلیل استفاده از مواد و عصاره طبیعی عوارضی را برای انسان ایجاد نمی کند.

کاندوم ساده

این محصول انواع مختلف دارد ولی سوال های زیادی از دلیل استفاده از آن در ذهن شما مطرح می شود. در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم، یکی از دلایل پرطرفدار بودن کاندوم ساده جنس نازک لاتکس این نوع کاندوم است. این محصول به دلیل نازک بودن و انعطاف پذیری خوبی که دارد به راحتی پاره نمی شود.

استفاده از کاندوم ساده به دلیل اینکه خیلی خوب مانند سلفون به آلت تناسلی می چسبد و گرما را به راحتی انتقال می دهد حس بسیار خوبی را هنگام رابطه جنسی انتقال می دهد. دلیل بعدی این است که از ماده تاخیری برای طولانی شدن رابطه جنسی استفاده نمی شود بنابراین این کاندوم مناسب کسانی است مشکل زود انزالی ندارند و به صورت نرمال ارضاء می شوند و از رابطه خود به طور طبیعی ارضاء می شوند.

برای خرید کاندوم ژله ای از مولینا کلیک کنید.

 

خرید کاندوم ساده

در هنگام خرید کاندوم ساده یا کلاسیک باید به نکاتی توجه کرد تا در هنگام استفاده از آن دچار مشکل نشوند:

  • اول اینکه سایز مناسب الت تناسلی خود را در نظر داشته باشید اصولا سایز واقعی آلت تناسلی در حالت نعوظ مشخص می شود. 
  • دوم اینکه در زمان خرید کاندوم ساده به تاریخ انقضا و سیب سلامت آن توجه کنید زیرا اگر تاریخ مصرف این محصول گذشته باشد موجب ایجاد مشکلات زیادی در رابطه با سلامتی شما می شود. 
  • سوم، کاندوم ساده را از مکان های معتبر مثل داروخانه و فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای تهیه کنید.

خرید کاندوم ساده از طریق اینترنت یکی از بهترین و ساده ترین روش های تهیه آن است. شاید این سوال پیش بیاید چرا باید این محصول بخریم؟ با خرید این محصول دیگر انتظار ویژه ای از کاندوم خریداری شده ندارید و آن را بدون هیچ دغدغه ای استفاده می کنید در حالی که با خریدن کاندوم های دیگر مثل تاخیری یا میوه ای یا مدل های دیگر انتظار ویژه ای از آنچه می خواهید دارید و ممکن است به آنچه که توقع شماست دست پیدا نکنید.

یادتان باشد هنگام خرید کاندوم ساده دارای روان کننده باشد زیرا مواد روان کننده اسپرم کش هستند و خیلی زود میکروب ها و عفونت ها را از بین می برند. ولی باید کمی واقع بین بود بسیاری از کاندوم هایی که در بازار موجود است تا اندازه ای می تواند نیاز شما را برآورده کند و ممکن است کیفیت خیلی بالایی نسبت به آنچه شما می خواهی نداشته باشد. مثلا انواع تاخیری تا اندازه کمی می تواند از زود انزالی جلوگیری کند و این کاندوم ها در افراد مختلف متفاوت عمل می کند.

ولی کاندوم ساده ویژگی هایی دارد که همیشه ثابت است و سطح انتظار مصرف کننده را آنقدر بالا نمی برد. نکته مهم دیگر این است که هنگام خرید این محصول خجالت نکشید و خیلی واضح و شفاف بگویید که کاندوم می خواهید، البته این امری طبیعی است اما اگر نمی توانید به صورت حضوری خرید کنید می توانید این کار را از طریق خرید آنلاین انجام دهید.

برای خرید کاندوم شکلاتی از مولینا کلیک کنید.

 

قیمت کاندوم ساده

کاندوم ساده و معمولی جزء ارزان ترین و دردسترس ترین انواع می باشد و در تمام داروخانه ها به راحتی یافت می شود. امروزه شرکت های بسیاری در دنیا وجود دارند که به تولید کاندوم کلاسیک می پردازند، ایران نیز جزء کشورهایی است که در زمینه تولید این محصول با کشور های دیگر رقابت می کند و کیفیت محصولات خود را بالا می برد.

با بالا رفتن دلار قیمت کاندوم های خارجی مسلما گران تر شده است بنابراین بهتر است برای صرفه جویی از کاندوم ایرانی ساده خریداری کنید. قیمت کاندوم ساده معمولا ارزان است و مردم بیشتر تمایل به خرید آن دارند، در حال حاضر تمامی کاندوم های ساده موجود در داروخانه ها ایرانی هستند و کاندوم ساده خارجی در معدود داروخانه ای می شود پیدا کرد.

بیشتر برند های کاندومی که در ایران تولید می شود محصول یک کارخانه بوده و با نام های مختلف در بازار عرضه می شود. برخی از فروشگاه های اینترنتی یک شگرد اقتصادی برای خود دارند و آن این است که قیمت محصولات جنسی ساده و کلاسیک را پایین تر از محصولات با ویژگی های خاص می آورد با این کار اشخاص بیشتر تشویق به خریدن آن می شوند. با این کار سود بیشتری هم عاید خود می کنند.

انواع کاندوم ساده

این محصول همانطور که از نامش پیداست ساده می باشد و تنوع خاصی ندارد. کاندوم ساده با هدف بزرگتری ساخته می شود و آن جلوگیری از انتقال بیماری های عفونی و همچنین بارداری ناخواسته می باشد. اکثر افرادی که از این محصول استفاده می کنند این دو عامل برایشان اهمیت بالایی دارد. کاندوم کلاسیک دارای جنس لاتکس محکم است و بسیار نازک که همانند سلفون به آلت جنسی می چسبد به طوری که وجود آن را اصلا حس نمی کنید. 

کاندوم های ساده در دو نوع زنانه و مردانه تولید می شوند. کاندوم مردانه بر روی آلت جنسی مرد قرار می گیرد و باید کاملا آن را بپوشاند ولی کاندوم زنانه در داخل واژن قرار می گیردو مانع از تماس مستقیم آلت تناسلی مرد می شود. کاندوم زنانه که دو نوع لاتکس طبیعی و لاتکس مصنوعی ساخته می شود کاملا محیط داخلی مهبل زن را می پوشاند و از بارداری ناخواسته و ابتلا به بیماری های عفونی و خطرناک جلوگیری می کند.

در هر دو طرف انتهایی کاندوم زنانه ساده یک حلقه انعطاف پذیر وجود دارد، یکی از حلقه های انتهایی لوله بسته است که در داخل مهبل قرار می گیرد تا در زمان مقاربت کاندوم از مهبل خارج نشود. حلقه انتهای باز است و ورودی مهبل و بیرون ان قرار دارد. قبل از باز کردن این محصول، دست های خود را کاملا بشویید و آن را با احتیاط باز کنید تا دچار خراشیدگی یا پارگی نشود.

برای اینکه کاندوم ساده زنانه را راحت تر استفاده کنید بهتر است از مواد روان کننده استفاده کنید.توجه داشته باشید حلقه بیرونی آن خارج از واژن قرار بگیرد تا سور نخورد. برای استفاده از کاندوم مردانه بهتر است آلت تناسلی در حالت نعوظ باشد. بعد از رسیدن به انزال مرد باید سریع آلت تناسلی را از واژن مرد بیرون بکشد بلای آن را گره زده و به زباله بیاندازد. و بعد از اتمام رابطه آلت تناسلی خود را بشوید.

برای خرید کاندوم فضایی از مولینا کلیک کنید.

 

بهترین کاندوم ساده

بهترین کاندوم ساده انواعی است که جنس نازک ولی بسیار مقاومی دارد جنس این محصول باید از لاتکس طبیعی باشد تا در بدن ایجاد حساسیت نکند. کاندوم کلاسیک و ساده باید به قدری نازک باشد که گرما را به خوبی از خود انتقال داده و فرد مصرف کننده وجود آن را احساس نکند. امروزه کاندوم های ساده ای که در ایران تولید می شود بیشترین کیفیت را داراست و با انواع خارجی برابری می کند. هدف از ساخت کاندوم ساده جلوگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی می باشد.

 

هنگام استفاده از کاندوم باید نکاتی را رعایت کرد:

زن و مرد هرگز به طور همزمان از کاندوم استفاده نکنند.

از کاندوم های پوست بره به دلیل سوراخ هایی که بر روی آن قرار دارد استفاده نکنید. 

بهتر است از کاندوم مردانه استفاده شود زیرا احتمال بارداری و انتقال بیماری از طریق آن کمتر از انواع زنانه است.

از کاندوم هایی که از پلی اورتان ساخته شده اند استفاده کنید زیرا چون حساسیت کمتری ایجاد می کند.

قبل از اینکه این محصول را استفاده کنید حتما چک کنید که پارگی یا خراش نداشته باشد.

یادتان باشد کاندوم باید طول آلت تناسلی را بپوشاند و این کار را در هنگام نعوظ انجام دهید.

کاندوم ساده یکبار مصرف هستند بنابراین بعد از استفاده حتما باید دور انداخته شوند.

چندین علت باعث می شود کاندو ساده دچار پارگی شود پس در خرید آن بیشتر دقت کنید. 

به تاریخ انقضای آن دقت کنید.

سایز آلت تناسلی خود را در حالت نعوظ در نظر بگیرید و طبق سایز آن این محصول را انتخاب کنید.

کاندوم ساده را در جای گرم قرار ندهید.

این محصول نباید خشک باشد حتما حین استفاده از آن از روان کننده استفاده کنید.

هرگز چند کاندوم را بر روی هم استفاده نکنید.

هرگز از دو نوع همزمان استفاده نکنید.

هر کاندوم را فقط یک بار می شود استفاده کرد هرگز یک کاندوم ساده را دو بار استفاده نکنید.

بی کیفیت بودن کاندوم کلاسیک باعث زود پاره شدن ان می شود.

رابطه طولانی مدت و خشن نیز موجب پارگی کاندوم می شود. 

برای خرید کاندوم گیاهی از مولینا کلیک کنید.

photo_kapoot_kodex_exportکاربرد کاندوم ساده

کاندوم ها در انواع مختلف ساخته می شوند ولی نوع ساده آن جزء پرطرفدارترین کاندوم ها به شمار می آید.

یکی از دلایلی که باعث پرطرفدار بودن این محصول شده است جنس نازک آن است و همچنین انعطاف پذیر بودن کاندم ساده که سبب می شود در هنگام نزدیکی دچار پارگی نشود. کاندوم ساده به دلیل نازک بودن بسیار حس خوبی به آقایان داده و وجود آن را خیلی احساس نمی کنند.

این نوع کاندوم ماده تاخیری ندارد بنابراین آلت تناسلی بی حس نمی شود و می تواند لذت بیشتری از رابطه جنسی ببرد. کاندوم ساده فاقد اسانس است بنابراین برای تمامی افراد مناسب است به خصوص افرادی که به جنس لاتکس حساسیت دارند. یکی دیگر از دلایل استفاده از این محصول این است که انگیزه بیشتر افرادی که از کاندوم استفاده می کنند جلوگیری از بارداری و بیماری های مقاربتی می باشد، به همین دلیل به سراغ کاندوم با قابلیت های بیشتر نمی روند. البته نباید فراموش کرد که قیمت کاندوم ساده نسبت به انواع دیگر ارزان تر است. 

کاندوم ساده پرفروش ترین محصول بهداشت جنسی محسوب می شود که وظیفه اصل آن جلوگیری از بارداری است. این محصول به دلیل لاتکس نازکی که برای تولید آن استفاده شده و همچنین مقاومت بالای این جنس از لاتکس از انتقال بیماری های عفونی به شریک جنسی جلوگیری می کند. در ضمن ضخامت کاندوم کلاسیک موجب زود انزالی نمی شود، ظریف و نازک بودن کاندوم ساده به دلیل انتقال خوب گرما حس خوبی به هنگام رابطه جنسی می دهد.

جنس لاتکس

باید توجه داشته باشید گاهی افراد به جنس لاتکس حساسیت دارند در این صورت می توانند از کاندوم ساده با لاتکس طبیعی استفاده کنند. یک نکته مهم در رابطه با استفاده از این محصول این است که این محصول کاملا یکبار مصرف است و اگر به هر دلیلی در زمان نزدیکی از روی آلت تناسلی خارج شد دیگر مجاز به استفاده مجدد از آن نیستید. علاوه بر این احتمال پارگی کاندوم کلاسیک و ساده به دلیل خشک بودن وجود دارد در این صورت می توانید از ژل لوبریکانت برای روان کردن این محصول استفاده کنید.

خرید کاندوم تاخیریبا کاهش بیماری هایی همچون سفلیس استفاده از کاندوم کمی کاهش یافت. اما با ظهور بیماری های خطرناکی مثل ایدز دوباره فروش این محصول بالا رفت به دلیل اینکه ایدز یک بیماری کشنده بود و ترس از مرگ باعث اجبار در استفاده از کاندوم می شد. در این زمان بود که شرکت های کاندوم سازی نیز افزایش پیدا کرد. بیشتر کاندوم های تولید شده از جنس لاتکس می باشند بدلیل اینکه قیمتی ارزان دارد، ولی یک مشکل اصلی دارند و آن بوی بد لاتکس است خوشبختانه شرکت هایی هستند که این مشکل را حل کرده اند.

برای خرید کاندوم میوه ای از مولینا کلیک کنید.

خرید کاندوم کلاسیک از مولینا

یک سوال مهم که در مولینا مطرح می شود و آن این است که آیا کاندوم ساده بهتر است یا خاردار؟ باید در جواب این سوال گفت خانم هایی که دارای واژن حساسی هستند و یا به تازگی رابطه جنسی را شروع کرده اند به آنها این محصول را پیشنهاد می دهیم. زیرا خانمهایی که مشکل تنگی واژن دارند در زمان استفاده از کاندوم خاردار بسیار آسیب پذیرن و استفاده از کاندوم های خاردار برایشان خطرناک است. پس به زوج های جوان کاندوم های نازک یا همان کلاسیک یا ساده را پیشنهاد می کنیم.

اصولا مردان از رابطه بدون کاندوم لذت بیشتری می برند و وجود آن ممکن است کمی لذت رابطه جنسی را برایشان کم کند و این بیشتر جنبه روانی دارد و ربطی به وجود کاندوم ندارد. در پایان به کسانی که به دنبال کاندوم با قابلیت های بالا به جهت کسب لذت بیشتر هستند باید گفت هدف از استفاده از کاندوم تنها جلوگیری از بارداری و محافظت در مقابل بیماری های عفونی و ویروس ها و همچنین بیماری های مقاربتی است، و نباید انتظار بیشتر از کاندوم ها داشت.

دیدگاهتان را بنویسید