زناشویی

تفاوت کاندوم های گرم کننده و خنک کننده

کاندوم گرم کننده و خنک کننده

یکی از مهمترین و پر تعداد ترین رفتار های انسان، برقراری رابطه جنسی است. انجام رابطه جنسی بدون محافظت و اصطلاحاً داشتن رابطه جنسی پرخطر، ممکن است بیماری های مختلفی را برای طرفین، در صورت بیمار بودن طرف دیگر، به وجود آورد. به همین دلیل توصیه می‌شود که حتما از کاندوم برای برقراری رابطه جنسی استفاده کنید. کاندوم ها با یکدیگر متفاوت هستند و تفاوت کاندوم گرم کننده و خنک کننده یکی از چندین مدل های این محصولات به حساب می آید. استفاده از کاندوم ها در بین مردم رایج است. 

برای خرید کاندوم گودلايف از مولینا کلیک کنید.

این مورد موجب شده که تولیدکنندگان، انواع مختلف کاندوم را تهیه نمایند. دو نوع از کاندوم ها که علاوه بر خاصیت محافظتی دارای فواید دیگری نیز می باشند، کاندوم گرم کننده و خنک کننده است. این دو نوع کاندوم دارای تفاوت هایی با یکدیگر می باشند. سایت مولینا قصد دارد تا تفاوت کاندوم گرم کننده و خنک کننده را برای شما بیان کند. لطفاً تا انتهای مطالب همراه ما باشید. 

تفاوت کاندوم گرم کننده و خنک کننده در چیست؟

همانطور که گفتیم کاندوم ها انواع مختلفی دارند و با توجه به نیاز و سلیقه افراد ساخت و تهیه می شوند. برای اینکه بتوانید تفاوت کاندوم گرم کننده و خنک کننده را متوجه شوید، باید قبل از آن اطلاعاتی را در مورد هر یک از این کاندوم ها بدست آورید که در ادامه برای شما خواهیم گفت.

کاندوم گرم کننده چیست؟

کاندوم گرم کننده که به کاندوم داغ نیز معروف است، کاربردش در کمک به ارگاسم زن است. این کاندوم با موادی که دارد باعث می شود که حس گرما در پوست واژن زن ایجاد شود و با افزایش گردش خون و گرما در این ناحیه، به ارگاسم رسیدن زن را راحت تر و ممکن کند. 

کاندوم های گرم کننده ممکن است دارای خواص دیگری مثل تاخیری نیز باشند که باعث دیر انزالی شده و به طولانی کردن رابطه جنسی کمک می کنند. خرید کاندوم های گرم برای همسران سرد مزاج فوق العاده انتخاب خوبی است و می تواند تغییرات شگرفی در روابط جنسی آن ها ایجاد کند.

کاندوم های گرم کننده اصولا از لاتکس طبیعی تهیه شده و همچنین ضخامت این محصولات نسبت به دیگر نمونه ها کمتر است که این امر به احساس بیشتر در رابطه جنسی کمک می کند. 

برای خرید کاندوم تاخيری از مولینا کلیک کنید.

تفاوت بین کاندوم گرم کننده و خنک کننده

کاندوم خنک کننده چیست؟

کاندوم خنک کننده یکی از کاندوم هایی است که برای مشکل زود انزالی از آن استفاده می شود. خواص کاندوم سرد به این شکل است که به دلیل وجود برخی مواد موثر باعث می شود که حس سردی و سرما به پوست آلت مرد القا شود و گرمای واژن زن را کمتر حس کند و انزال مرد به تاخیر افتد. این کاندوم ها در انواع مختلفی همراه با مواد تاخیری، روان کننده یا خاردار و میوه ای نیز ممکن است عرضه شوند. 

3 نوع تفاوت کاندوم گرم کننده و خنک کننده

کاندوم های خنک کننده و گرم کننده، همانطور که از اسم آن ها مشخص است، در نقطه‌ی مقابل یکدیگر قرار دارند. بنابراین این دو کاندوم تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. در ادامه مهم ترین تفاوت کاندوم های گرم کننده و خنک کننده را برای شما بیان خواهیم کرد. 

توجه به مزاج زن

 یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام انتخاب این دسته از انواع کاندوم ها مورد توجه قرار داد، مزاج بانوان است. اگر بانویی که وارد رابطه جنسی می شود دارای مزاجی گرم و مرطوب باشد، طبیعتا دارای واژنی ملتهب و برافروخته همراه با ترشحات بالاست. 

این بانوان علاقه زیادی به برقراری رابطه جنسی داشته و اندام های دیگر آن ها نظیر سینه ها، لبه های واژن و نشیمنگاهی بزرگتر دارند. این ذات گرم موجب می شود تا دمای درونی واژن این دسته از بانوان بالا برود. این حرارت بالا، موجب تحریک بیشتر اندام مردانه شده و انزال را با سرعت بیشتری ایجاد خواهد کرد. از این رو، کارشناسان روابط جنسی توصیه می کنند که در روابط جنسی با این بانوان از کاندوم های خنک کننده استفاده شود.

برای خرید کاندوم چرچيلز از مولینا کلیک کنید.

در نقطه مقابل، بانوانی قرار دارند که با طبع سرد و خشک قرار دارند. این بانوان طبیعتا دارای واژنی خشک تر، دارای لبه های کوچک تر و ذاتا با میزان ترشح کمتر روبرو هستند. این بانوان باید در روابط جنسی خود از کاندوم های گرم کننده استفاده کنند.

سابقه‌ی داشتن رابطه جنسی

 یکی دیگر از مواردی که در برقراری و ایجاد یک رابطه جنسی با کیفیت نقش بسیار مهمی دارد، داشتن سابقه و تجربه در داشتن روابط جنسی است. به طور ذاتی بانوانی که در روابط جنسی خود، دارای تجربه بوده و یا چندین زایمان را پشت سر گذاشته اند، با مشکلاتی همچون عدم تحریک پذیری، گشادی اندام های جنسی، شل شدن ماهیچه های درونی واژن و بسیاری از مشکلات دیگر روبرو هستند.

استفاده از کاندوم های گرم کننده برای این بانوان توصیه نمی شود، چرا که با استفاده از این محصولات، دمای درونی واژن افزایش پیدا کرده و موجب می شود که گشادی بیشتر شده و در نهایت، کیفیت رابطه جنسی کاهش پیدا کند. از این رو، توصیه کارشناسان این است که در صورت داشتن رابطه جنسی و همچنین تجربه زایمان بهتر است که از کاندوم های خنک کننده استفاده کنند. 

در مقابل، بانوانی قرار دارند که از سابقه و تجربه ای نه در زایمان و نه در روابط جنسی برخوردارند. برای ایجاد کیفیت بالاتر برای این بانوان بهتر است تا از کاندوم های گرم کننده استفاده کنند. از این موضوع می توان به عنوان تفاوت کاندوم گرم کننده و خنک کننده نیز یاد کرد.

ایجاد حس لذت

 موضوع دیگری که می توان به عنوان تفاوت کاندوم گرم کننده و خنک کننده به آن اشاره کرد، موضوع ایجاد حس لذت است. مطمئنا افزایش لذت در رابطه جنسی با انجام یک رابطه گرم بیشتر می شود. از طرفی دیر انزالی نیز منجر به افزایش کیفیت یک رابطه جنسی می شود.

بنابراین کاندوم گرم کننده برای کسانی که مشکل زود انزالی ندارند، لذت بیشتری ایجاد می کند و از آن طرف کاندوم های خنک کننده، برای کسانی که زود انزال هستند، مناسب تر است. بنابراین می توان گفت، بیشترین تفاوت کاندوم گرم کننده و خنک کننده به افراد و مصرف آن ها بستگی دارد.

برای خرید کاندوم اورس از مولینا کلیک کنید.

کاندوم گرم کننده یا خنک کننده؟ کدام بهتر است؟

تفاوت کاندوم گرم کننده و خنک کننده منجر می شود که تمامی افراد، بتوانند از انواع این کاندوم ها استفاده کنند. این کاندوم ها نه تنها کیفیت رابطه جنسی شما را کاهش نمی دهند، بلکه منجر به بالا رفتن کیفیت و زمان انجام رابطه جنسی شما نیز می گردند. داشتن یک رابطه جنسی خوب، در گرو استفاده از کاندوم مناسب با مزاج خود و شریک جنسی تان می باشد.

 بنابراین بهتر است با علم و دانش کافی، اقدام به تهیه کاندوم مناسب خود نمایید. شما می توانید برای تهیه انواع کاندوم های خنک کننده و گرم کننده به سایت مولینا مراجعه نمایید و پس از کسب راهنمایی های لازم از پشتیبانی و همچنین مشاهده انواع کاندوم اقدام به تهیه‌ی کاندوم مورد نظر خود کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید