زناشویی

معرفی نازک ترین کاندوم ها

انواع نازک ترین کاندوم ها کدام اند؟ رابطه جنسی به عنوان مهمترین ارکان زندگی زناشویی به شمار می رود و کیفیت این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از وسایل و ابزار جلوگیری از بارداری نیز یکی از دغدغه های زوجین می باشد. کاندوم ها یکی از ابزارهای بهداشت جنسی هستند که طرفداران زیادی در کل دنیا دارد. این محصول به عنوان یکی از مطمئن ترین ابزار برای جلوگیری از بارداری و همچنین جلوگیری از بسیاری از بیماری های مقاربتی و ویروسی به کار برده می شود. 

کاندوم ها انواع مختلفی دارند و هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی است. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع نازک ترین کاندوم ها برای شما صحبت کنیم، این کاندم نیز به دلیل مزایای فراوانی که دارد بسیار پرطرفدار و پرفروش است. همانطور که از نامش پیدا است کاندوم نازک بسیار نازک تر از کاندوم معمولی است به طوری که در حین استفاده از انواع نازک ترین کاندوم ها وجودش را روی بدن احساس نمی کنید. 

برای خرید کاندوم کدکس از مولینا کلیک کنید.

مزایای انواع نازک ترین کاندوم ها

  • انواع نازک ترین کاندوم ها به دلیل ظرافت و نازکی گرما را به راحتی از خود عبور می دهد و می تواند موجب لذت بیشتر زوجین شود. همچنین کاندوم نازک از استقامت بالایی برخوردار است و نباید گمان کرد که نازکی آن استقامت ندارد؛
  • جلوگیری از بسیاری از بیماری های عفونی؛ 
  • دارای سایز های مختلف و متنوع؛
  • انواع نازک ترین کاندوم ها از ایمنی بالایی برخوردارند، میزان نازکی کاندوم نازک مانند نازکی تار مو است ولی استحکام آن بسیار بالاست. این نوع ازکاندوم ها اگر به صورت درست و اصولی استفاده شوند زوجین را در برابر بارداری و بیماری های مقاربتی در امان نگه میدارد. 

بنابراین باید این مسئله را بدانید که انواع نازک ترین کاندوم ها صرفا برای لذت بیشتر از رابطه جنسی ساخته نشده اند، بلکه تمامی نکات ایمنی در زمان تولید در آنها رعایت شده است و هیچ فرقی با کاندوم های عادی ندارند. 

انواع نازک ترین کاندوم ها با داشتن مجوز و تاییدیه برای جلوگیری از بارداری و موارد دیگر بیشترین حساسیت را در تولید به خود اختصاص داده است و این تصور غلط که انواع نازک ترین کاندوم ها ایمنی کمی دارد بسیار تصور اشتباهی است. امروزه کاندوم نازک به دلیل طرفداران زیادی که دارد بیشترین تنوع را نیز در ساخت و تولید دارد. این کاندوم با برندهای متنوع در بازار موجود می باشد. در حال حاضر می خواهیم انواع نازک ترین کاندوم هایی که در بازار موجود می باشند و بیشترین خواهان را دارند را به شما معرفی کنیم.

برای خرید کاندوم فضایی از مولینا کلیک کنید.

مدل های مختلف انواع نازک ترین کاندوم ها

3 مدل از انواع نازک ترین کاندوم ها

کاندوم نازک کدکس مدل ۰.۰۳

انواع نازک ترین کاندوم ها در مدل کدکس یکی از بهترین و مقاوم ترین کاندوم های موجود در بازار است. این کاندوم ها دارای ژل روان کننده می باشد و می تواند روند سکس را برای زوجین بسیار آسان و لذت بخش کند. این کاندم ها در انواع مختلفی تولید می شوند. 

نوع طعم دار آنها بسیار پرطرفدار است و از این کاندوم ها می توان برای رابطه دهانی نیز استفاده کرد. کاندوم نازک کدکس به دلیل نازکی قابل قبولی که دارد میتواند به راحتی گرما را انتقال داده و لذت بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. کاندوم کدکس تولید شرکت انجیر طلایی است و یکی از برند عالی ایرانی به شمار می رود. 

این کاندوم یکی از انواع نازک ترین کاندوم های موجود در بازار است. در واقع این نوع از کاندوم های کدکس نوع کپی شده کاندوم ساگامی می باشد. جنس این کاندوم از لاتکس طبیعی بوده و ضد حساسیت می باشد. کاندوم نازک ۰.۰۳ یک از نازکترین کاندوم های موجود در بازار ایران می باشد. علاوه بر مدل قبلی کاندومی که معرفی شد یک مدل دیگر از کاندوم نازک نیز توسط این شرکت  به نام zero Invisible تولید شده است.

کاندوم نازک کاپوت

کاندوم کاپوت نیز یکی از بهترین و انواع نازک ترین کاندوم ها در ایران می باشد. کاندوم معروف ULTRA DELAY یکی از کاندوم های پرطرفدار است که به کاندوم 45 دقیقه ای نیز معروف می باشد. نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که کاندوم های نازک اکثرا ساده هستند یعنی در آنها از موادی مانند بنزوکائین و لیدوکائین استفاده نشده است. ولی تمامی کاندوم ها دارای مواد روان کننده هستند زیرا از پاره شده کاندوم جلوگیری می کند. 

برای خرید کاندوم گودلايف از مولینا کلیک کنید.

کاندوم بسیار نازک ساگامی

باید اعتراف کرد که کاندوم ساگامی یکی از نازک ترین و مقاوم ترین کاندوم ها در جهان محسوب می شود. از جنس پلی اورتان ساخته شده و ضخامت آن ۰.۰۲ میلی متر است. تحت لیسانس کشور ژاپن ساخته شده است و ضد حساسیت است. این کاندم بهترین گزینه برای افرادی است که دوست دارند از کاندوم استفاده کنند. زیرا به علت نازکی زیاد این نوع کاندوم وجودش روی آلت تناسلی احساس نمی شود. 

کاندوم ایکس دریم

این مدل از کاندوم های نازک نیز بسیار مقاومت بالایی دارد. بسیار چرب است زیرا بیشتر مخصوص کسانی است که در هنگام مقاربت درد زیادی را تحمل می کنند. نازکی آن به قدری است که کاملا گرما را انتقال می دهد. بهترین و انواع نازک ترین کاندوم های موجود در ایران را برای شما معرفی کردیم، این کاندوم ها دارای قیمتی مناسب و کیفیت عالی هستند. در اینجا می خواهیم چند نکته در رابطه با استفاده درست از کاندوم نازک برای شما شرح دهیم.

نکات استفاده از انواع نازک ترین کاندوم ها

توصیه می شود قبل از اینکه رابطه جنسی را شروع کنید کاندم نازک را کاملا روی آلت تناسلی خود بکشید فقط مواظب باشید ناخن هایتان روی آن ایجاد خراش نکند. دلیل این کار این است که مایعاتی که از مردان ترشح می شود ممکن است آلوده به ویروس های خطرناک باشد و کاندوم را نیز آلوده کند. کاندوم را در حالت نعوظ روی آلت تناسلی خود قرار دهید و در قسمت نوک کاندوم فضای خالی باقی بگذارید. 

به هیچ عنوان در زمان استفاده از انواع نازک ترین کاندوم ها از مواد روغنی استفاده نکنید زیرا به کاندوم آسیب می رساند. قبل از استفاده از انواع نازک ترین کاندوم ها حتما تاریخ انقضای آن را مورد بررسی قرار دهید، وجود هر گونه چسبندگی در کاندوم نشانه فاسد بودن آن است. 

برای خرید کاندوم میوه ای از مولینا کلیک کنید.

استفاده از کاندوم های نازک می تواند بهترین احساس را در هنگام رابطه جنسی به شما دهد. این کاندوم برای کسانی که فکر می کنند استفاده از کاندوم از لذت جنسی آنها کم می کند، می تواند گزینه خوبی باشد. توصیه می شود کاندوم نازک را از فروشگاه های معتبر و داروخانه ها تهیه کنید. خرید اینترنتی نیز یکی از روش های عالی برای خرید کاندوم نازک می باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید