زناشویی

چند روز بعد از عمل بینی می توان رابطه جنسی داشت؟

سکس بعد از عمل بینی

چند روز بعد از عمل بینی می توان رابطه جنسی داشت؟

هنگامی که یکی از زوجین جراحی عمل بینی انجام می دهند معمولا توصیه می شود برای بینی های گوشتی تا 4 هفته و بینی های استخوانی تا دو هفته از انجام رابطه جنسی پرهیز شود و پس از این مدت نیز پوزیشن سکس باید به گونه ای باشد که کمترین میزان فشار به سر باشد چرا که باعث التهاب بیشتر و ورم بیشتر نگردد.

اگر از عمل بینی شما سه روز یا کمتر گذشته است توصیه ما عدم برقراری رابطه جنسی است به دو دلیل – دلیل اول اینکه افزایش گردش خون می تواند خونریزی در ناحیه بخیه های بینی را بیشتر نماید – و دوم اینکه با توجه به سرگیجه های دارو های بیهوشی پس از اتمام رابطه جنسی می تواند تشدید شود.

اگر همسر شما عمل جراحی بینی انجام داده است لازم است که رعایت موارد احتیاطی را داشته باشید و چند روزی را به وی استراحت مطلق دهید.

معمولا شریک جنسی که عمل بینی انجام داده می تواند به کمر روی سطح دراز کشیده و شریک جنسی دیگر بالای قرار گیرد – همچنین از رابطه جنسی پر تحرک و حرکاتی که باعث ایجاد رفتار هیجانی و یا دخول به صورت ضربه ای قطعا اجتناب گردد.-

خیلی ها به دنبال یک برنامه غذایی مناسب برای بعد از عمل جراحی می گردنند – برنامه غذایی زیر با در نظر گرفتن بسیاری از نکات مهم تغذیه و نقطه نظرات متخصصین جراحی بینی گرداوری شده و می توانید به صورت فایل اکسل دانلود نمایید و در 11 روز اول عمل از این برنامه استفاده نمایید.

برنامه غذایی پس از جراحی عمل بینی

دیدگاهتان را بنویسید