اطلاعات خرید و ارسال

نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه هاي اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین سازمان، اعطا می‏‌شود و کسب و کار هاي اینترنتی دارای نماد ،به صورت مداوم تحت نظارت و بررسي این سازمان قرار دارند همچنين وزارت ارشاد جمهوري اسلامي نيز پس از بررسي محتواي فرهنگي فروشگاه هاي اينترنتي مجوز حضور و اصالت اينگونه فروشگاه ها را در فضاي مجازي با اعطاي لوگو آن سازمان احراز مي نمايد . برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت مولينا با کلیک روی نماد اعتماد و لوگوي وزارت ارشاد از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل فرماييد.

امروزه با توجه به مشكلات متعدد اجتماعي و ناهنجاري هاي موجود در جامعه ،رعايت مسائل امنيتي و محرمانه نگه داشتن اطلاعات شخصي بسيار هائز اهميت است،لذا ما در گروه مولينا تمام تلاش خود را در راستاي حفظ اطلاعات و حريم شخصي مشتريان و روند ارسال كالا به كار گرفتيم، بدين ترتيب كه كالاي خريداري شده تنها در بسته بندي هاي خاص به گونه اي كه قابل تشخيص براي ديگران نباشد و با نام مستعار مانند کیف و.. ارسال مي گردد و مامور پست به هیچ عنوان از محتویات داخل بسته اطلاعی ندارد البته شما مي توانيد شخص تحويل گيرنده را نیز مشخص نماييد تا كالاي ارسالي به غير از خودتان به كس ديگري تحويل نگردد

مولينا و اداره پست روند آماده سازي و ارسال كالا را مرحله به مرحله از طريق پيامك  و یا ایمیل به شما اطلاع خواهند داد و علاوه بر آن شما همواره مي توانيد وارد حساب كاربري خود شده و با كليك بر روي گزينه “سفارشات”از وضعيت ارسال آن مطلع شويد.

لازم به ذكر است كه در حساب كاربري شما يك كد رهگيري پستي وجود دارد كه پس از ارسال كالا در قسمت وضعيت سفارش درج ميشود و شما مي توانيد با تماس با مركز پستي استان و ناحيه خود و با ارئه كد رهگيري بسته پستي از وضعيت و زمان تحويل مرسوله اطلاعات لازم را كسب نماييد.

در صورت بروز هر گونه مشكل در روند خريد و ارسال مي توانيد از طريق ارسال ايميل به suport@molina.ir و يا شماره تماس 37406267-025 با ما در ارتباط باشيد تا همكاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام كنند ،لازم به ذكر است در صورتي كه از برنامه تلگرام استفاده ميكنيد مي توانيد به صورت 24 ساعته سوالات و مشكلات و ساير موارد را از طريق شماره پشتيباني 09212920650 به صورت پيام از طريق تلگرام با ما در ميان بگذاريد.

شما مي توانيد هزينه كالاي خريداري شده را از طريق تمامي كارت بانك هايي كه عضو شتاب هستند به وسيله درگاه بانك سايت مولينا پرداخت نماييد و یا اینکه وجه سفارش مورد نظرتان را نقدا به مامور پست تحویل دهید.

هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

اگر كالايي كه دريافت نموده ايد با آنچه كه در سايت سفارش داده ايد مغايرت داشته و يا كالا خريداري شده از مولينا سالم به دست شما نرسيده باشد و يا بروز هرگونه مشكل شبيه به آن، شما مي توانيد از طريق ارسال پيام به ايميل suport@molina.ir و يا از طريق تلگرام با شماره پشتيباني 09212520650 موضوع را با همكاران ما در واحد فروش در ميان گذاشته و پس از تاييد مسئول مربوطه، هماهنگي هاي لازم جهت بازگرداندن كالا صورت خواهد گرفت.و مبلغ كالاي مرجوع شده پس از مدت 48 ساعت به شماره حسابي كه معرفي مي نماييد مسترد خواهد شد.

سوالات متداول

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات در ارتباط باشید.شماره پشتیبانی تلگرامی مولینا (09212920650) جهت ارائه خدمات پشتیبانی همواره در کنار شما خواهد بود.

بله.طبق قوانين مربوطه، تمامي عزيزاني كه قصد خريد از مولينا را دارند ميبايست در سايت مولينا ثبت نام كنند، البته ما در قسمت ثبت نام سايت سعي بر آن داشتيم تا علاوه بر رعايت مسائل امنيتي، تا حد امكان ساده ترين و سريعترين روش را براي ثبت نام اعضا در نظر بگيريم.

شما مي توانيد با عضويت در مولينا:

  • سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
  • به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
  • نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
  • از بن هاي تخفيفي مولينا بهره مند شويد
  • در قرعه كشي مولينا شركت كنيد

Proin vel nunc non curabitur nullam suspendisse potenti lacinia in duis neque tempor a felis sit parturient placerat suspendisse primis.

Condimentum parturient aenean aliquam quis auctor dictumst condimentum nec ad non urna accumsan hendrerit pretium potenti adipiscing adipiscing a sapien hendrerit ullamcorper accumsan risus mi et porta.

Ac et condimentum potenti condimentum.

هزينه هاي پست و ارسال كالا طبق تعرفه پست جمهوري اسلامي محاسبه مي گردد و به وزن كالا و مسافتي كه قرار است به آنجا ارسال گردد وابسته است، لازم به ذكر است گروه مولينا همواره سعي بر آن دارد تا هزينه هاي مربوط به ارسال كالا را جهت رفاه مشتريان حدالمقدور كاهش دهد.

به دليل افزايش سرعت ارسال كالا، هيچگونه سفارشي به صورت تلفني صورت نمي گيريد و با توجه به ماهيت فروش اينترنتي كالا در مولينا امكان دريافت حضوري كالا در دفتر اصلي شركت وجود ندارد ولي اگر شرايط خاصي را براي دريافت كالا داريد مي توانيد هنگام ثبت سفارش خود در قسمت توضيحات آن را بازگو كنيد و همكاران ما پس از بررسي، همانگي هاي لازم جهت ارسال كالا را با شما انجام خواهند داد.

همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات مولينا می‏‌شوند.

روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است و بسته به فواصل مختلف بين 1 تا 4 روز كاري متغير مي باشد .

ما به شما اين اطمينان را خواهيم داد كه تمامي كالاهاي موجود در سايت اورجينال بوده و داراي مجوز هاي لازم براي فروش در سطح كشور را دارا مي باشند.