سوالات متداول
  • چگونه مي توانم از سايت خريد كنم؟

    شما میتوانید با کلیک بر روی «تماشای ویدئو نحوه خرید» به صورت تصویری نحوه خرید از سایت را مشاهده فرمایید.

    و یا اینکه:

    براي خريد از سايت شما ابتدا مي بايست در صفحه محصول دكمه سبز رنگ ( اضافه به سبد) را كليك كرده و در صفحه بعدي تعداد آن را مشخض نماييد و اگر قصد خريد محصول ديگري را داريد دكمه راست (بازگشت به صفحه اصلي) را كليك نموده و در غير اين صورت مي توانيد خريد خود را نهايي كنيد و به صفحه جديد وارد شويد،اما در صفحه جديد اگر شما سابقه خريد از فروشگاه مولينا را داشته ايد مي توانيد با وارد كردن شماره موبايل خود به عنوان نام كاربري و وارد كردن رمز به مرحله بعدي خريد منتقل شويد ،در غير اين صورت طبق قوانين مربوط به نظارت بر سايت هاي فروشگاه اينترنتي و نماد الكترونيكي و الزامي بودن ثبت نام براي هر خريد اينترنتي، شما مي توانيد به سادگي از فرم سمت چپ صفحه ،ثبت نام خود را به سرعت انجام داده و روند خريد خود را ادامه دهيد،پس از اين مرحله شما به صفحه اي وارد مي شويد كه مي بايست يك آدرس جهت ارسال كالا معرفي كنيد و در اينجا پس از افزودن آدرس و تيك زدن دايره كنار آدرس دو آيتم در پايين صفحه نمايان مي گردد كه در آن نام تحويل گيرنده و توضيحات ديگر را نوشته و دكمه سبز رنگ مشاهده فاكتور را فشار مي دهيد و در صفحه جديد پس از آنكه اطلاعات ارسال و فاكتور را چك نموديد دكمه پرداخت را زده و به درگاه بانك مورد نظر وصل شده و پرداخت را نهايي مي كنيد.

  • مي خواهم از مولينا خريد كنم ولي هنوز به خريدهاي اينترنتي اطمينان ندارم،چگونه مي توانم مطمئن شوم كه پس از خريد، كالا به دست من مي رسد؟

    نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه هاي اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین سازمان، اعطا می‏‌شود و کسب و کار هاي اینترنتی دارای نماد ،به صورت مداوم تحت نظارت و بررسي این سازمان قرار دارند همچنين وزارت ارشاد جمهوري اسلامي نيز پس از بررسي محتواي فرهنگي فروشگاه هاي اينترنتي مجوز حضور و اصالت اينگونه فروشگاه ها را در فضاي مجازي با اعطاي لوگو آن سازمان احراز مي نمايد . برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت مولينا با کلیک روی نماد اعتماد و لوگوي وزارت ارشاد از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل فرماييد.

  • ارسال محرمانه كالا به چه معناست؟

    امروزه با توجه به مشكلات متعدد اجتماعي و ناهنجاري هاي موجود در جامعه ،رعايت مسائل امنيتي و محرمانه نگه داشتن اطلاعات شخصي بسيار هائز اهميت است،لذا ما در گروه مولينا تمام تلاش خود را در راستاي حفظ اطلاعات و حريم شخصي مشتريان و روند ارسال كالا به كار گرفتيم، بدين ترتيب كه كالاي خريداري شده تنها در بسته بندي هاي خاص به گونه اي كه قابل تشخيص براي ديگران نباشد و با نام مستعار مانند کیف و.. ارسال مي گردد و مامور پست به هیچ عنوان از محتویات داخل بسته اطلاعی ندارد البته شما مي توانيد شخص تحويل گيرنده را نیز مشخص نماييد تا كالاي ارسالي به غير از خودتان به كس ديگري تحويل نگردد

  • چگونه مي توانم از وضعيت سفارشي كه انجام داده ام مطلع شوم؟

    مولينا و اداره پست روند آماده سازي و ارسال كالا را مرحله به مرحله از طريق پيامك به شما اطلاع خواهند داد و علاوه بر آن شما همواره مي توانيد وارد حساب كاربري خود شده و با كليك بر روي گزينه "سفارشات"از وضعيت ارسال آن مطلع شويد.

    لازم به ذكر است كه در حساب كاربري شما يك كد رهگيري پستي وجود دارد كه پس از ارسال كالا در قسمت وضعيت سفارش درج ميشود و شما مي توانيد با تماس با مركز پستي استان و ناحيه خود و با ارئه كد رهگيري بسته پستي از وضعيت و زمان تحويل مرسوله اطلاعات لازم را كسب نماييد.

  • در صورت بروز مشكل در خريد و يا ارسال كالا چه كاري بايد انجام دهم؟

    در صورت بروز هر گونه مشكل در روند خريد و ارسال مي توانيد از طريق ارسال ايميل به suport@molina.ir و يا شماره تماس 37406267-025 با ما در ارتباط باشيد تا همكاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام كنند ،لازم به ذكر است در صورتي كه از برنامه تلگرام استفاده ميكنيد مي توانيد به صورت 24 ساعته سوالات و مشكلات و ساير موارد را از طريق شماره پشتيباني 09212920650 به صورت پيام از طريق تلگرام با ما در ميان بگذاريد.

  • مبلغ سفارش را چگونه مي توانم پرداخت كنم؟

    شما مي توانيد هزينه كالاي خريداري شده را از طريق تمامي كارت بانك هايي كه عضو شتاب هستند به وسيله درگاه بانك سايت مولينا پرداخت نماييد.

    هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

  • می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

    تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

    پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

  • آيا براي خريد از مولينا حتما بايد در سايت ثبت نام كنم؟

    بله.طبق قوانين مربوطه، تمامي عزيزاني كه قصد خريد از مولينا را دارند ميبايست در سايت مولينا ثبت نام كنند، البته ما در قسمت ثبت نام سايت سعي بر آن داشتيم تا علاوه بر رعايت مسائل امنيتي، تا حد امكان ساده ترين و سريعترين روش را براي ثبت نام اعضا در نظر بگيريم.

    شما مي توانيد با عضويت در مولينا:

    • سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
    • به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
    • نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
    • از بن هاي تخفيفي مولينا بهره مند شويد
    • در قرعه كشي مولينا شركت كنيد

  • آيا در تمامي ساعات شبانه روز مي توانم سفارش خود راثبت كنم؟

    بله.شما در تمامي ساعات شبانه روز و هفت روز هفته مي توانيد سفارش خود را ثبت كنيد.

  • هزينه ارسال سفارش چگونه محاسبه مي شود؟

    هزينه هاي پست و ارسال كالا طبق تعرفه پست جمهوري اسلامي محاسبه مي گردد و به وزن كالا و مسافتي كه قرار است به آنجا ارسال گردد وابسته است، لازم به ذكر است گروه مولينا همواره سعي بر آن دارد تا هزينه هاي مربوط به ارسال كالا را جهت رفاه مشتريان حدالمقدور كاهش دهد

  • مي توانم سفارش را تلفني انجام دهم يا حضوري نسبت به دريافت كالا در مكان دفتر مولينا اقدام كنم؟

    به دليل افزايش سرعت ارسال كالا، هيچگونه سفارشي به صورت تلفني صورت نمي گيريد و با توجه به ماهيت فروش اينترنتي كالا در مولينا امكان دريافت حضوري كالا در دفتر اصلي شركت وجود ندارد ولي اگر شرايط خاصي را براي دريافت كالا داريد مي توانيد هنگام ثبت سفارش خود در قسمت توضيحات آن را بازگو كنيد و همكاران ما پس از بررسي، همانگي هاي لازم جهت ارسال كالا را با شما انجام خواهند داد.

  • سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود و چه زماني به دست ما خواهد رسيد؟

    همه سفارش‌‏ها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشات مولينا می‏‌شوند.

    روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است و بسته به فواصل مختلف بين 2 تا 5 روز كاري متغير مي باشد .

  • آيا امكان برگرداندن كالا پس از دريافت آن وجود دارد؟

    اگر كالايي كه دريافت نموده ايد با آنچه كه در سايت سفارش داده ايد مغايرت داشته و يا كالا خريداري شده از مولينا سالم به دست شما نرسيده باشد و يا بروز هرگونه مشكل شبيه به آن، شما مي توانيد از طريق ارسال پيام به ايميل suport@molina.ir و يا از طريق تلگرام با شماره پشتيباني 09212520650 موضوع را با همكاران ما در واحد فروش در ميان گذاشته و پس از تاييد مسئول مربوطه، همانگي هاي لازم جهت بازگرداندن كالا صورت خواهد گرفت.و مبلغ كالاي مرجوع شده پس از مدت 48 ساعت به شماره حسابي كه معرفي مي نماييد مسترد خواهد شد.

  • تضمين بهترين قيمت به چه معناست؟

    ما اين اطمينان را به مشتريان خود خواهيم داد تا با خيالي آسوده قيمت تمامي اجناس موجود در سايت مولينا را با قيمت هاي خارج از فروشگاه مولينا مقايسه و در صورت مشاهده هرگونه قيمت نامناسب و غير متعارف آن را از طريق پيام به واحد فروش مولينا گزارش داده تا در اسرع وقت پيگري و اصلاح گردد.

  • قرعه كشي سايت مولينا چه موقع انجام مي شود و شرايط شركت در آن چگونه است؟

    تمام كساني كه در سايت مولينا عضو هستند در قرعه كشي مولينا شركت داده خواهند شد و مبلغ هر خريد به امتياز اعضا در قرعه كشي اضافه مي كند. اين قرعه كشي هر سه ماه يكبار انجام مي شود و به پنج نفر جوايز نفيسي اهدا مي گردد.

  • ضمانت اصالت و گارانتي كالا به چه معناست؟

    ما به شما اين اطمينان را خواهيم داد كه تمامي كالاهاي موجود در سايت اورجينال بوده و داراي مجوز هاي لازم براي فروش در سطح كشور را دارا مي باشند.

  • بن هاي تخفيفي چيست و چگونه مي توانم ازآن ها استفاده كنم؟

    هرگاه جمع خريد هاي شما در زمان هاي مختلف از مولينا به مبلغ صد هزار تومان برسد،مولينا به شما يك كد تخفيف اختصاص مي دهد كه شما مي توانيد براي خريد بعدي خود در صفحه آخر تاييد فاكتور كد را وارد كرده و از تخفيف در نظر گرفته شده استفاده نماييد.

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به فروشگاه مولینا می باشد.

طراحی و توسعه توسط:مهرسما